Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқушылардың білім сапасын қалай көтеруге болады? (Коучинг жоспар)

Оқушылардың білім сапасын қалай көтеруге болады? (Коучинг жоспар)

Қызылорда облысы  Арал ауданы

№87 орта мектептің математика пәні мұғалімі

Баешева Құралай Сидағалиқызы ІІ деңгей

 Коучинг сабақ жоспары

 

Тақырыбы: Оқушылардың  білім сапасын қалай көтеруге болады?

«Білімді ұрпақ – ел ертеңі»

Мақсаты:

 

1.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты мұғалім оқушымен қарым-қатынас жасау жолдарын біле алады;

2. «Оқушы үнінің» маңыздылығын түсінеді;

3. Оқушы жұмыстарын формативті бағалаудың маңыздылығын түсінеді.

Оқу нәтижесі:

 

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты формативті бағалауды қолданудың, «оқушы үнін» тыңдай білудің білім сапасын көтеру үшін маңыздылығын түсінеді.
Негізгі идеялар:   Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Материалдар мен құрал-жабдықтар: Слайд-презентация, стикерлер, журнал, бейне жазба, мәтін, 6 қалпақ.
Өткізу барысы:
Этап Тапсырма Уақыт Коучтың іс-әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті
1.Психологиялық ахуал туғызу Топқа бөлу, топ ережесін құру. 2 мин «Атом,молекула» ойыны арқылы топқа бөлемін.   Топқа бөлінеді, топ ережесін қабылдайды.
2. Ұйымдастыру кезеңі Журналдың сыртына сипатта ма беру,бағалау. 5 мин Әр топқа бір-бір журнал таратамын. Журналдың сыртына сипат тама береді.
3. Презентация Түртіп ал. 10 мин   «Жас ерекше ліктеріне сәй кес оқыту және оқу»

туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беремін.

Мұғалімдер мұқият қарап, өздеріне керегін түртіп алады.

 

4. Бейне сюжет Талқылау 5 мин «Оқушы үнін» көрсетемін Бейне сюжетті көріп,талқылай ды.
5. Мәтінмен жұмыс Ситуациялық тапсырмалар 10 мин Мәтін таратамын. Постерге салып қорғайды,крите рийлер арқылы бағалайды.
6. «Құрастыр» ойын Скрипкадан жас ерекшеліктеріне байланысты заттар құрастыру. 5 мин Скрипка тара тып беремін. Әр топ мүмкінді гінше заттар құрастырады.
7. Сергіту сәті. Сағат тілімен      
8. Қорытындылау Жас    ерекшелік  теріне сәйкес оқыту дегеніміз не? 10 мин «Алтықалпақ» әдісін  түсінді ріп, тапсырма беремін. Постер қорғайды.
9. Рефлексия Стикерге өз көңіл күйлерін  «бір сурет, бес сөз» арқылы көрсету 4 мин
Білемін  
Білгім келеді  
Мен үшін жаңа ақпарат  
Стикерге өз көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін бағалайтын сөздер жазады.
Дереккөздер: Әдістемелік нұсқау

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *