Қызылорда облысы Арал ауданы
№87 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Баешева Құралай Сидағалиқызы ІІ деңгей
Коучинг сабақ жоспары
Тақырыбы: | Оқушылардың білім сапасын қалай көтеруге болады?
«Білімді ұрпақ – ел ертеңі» |
||||||||||
Мақсаты:
|
1.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты мұғалім оқушымен қарым-қатынас жасау жолдарын біле алады;
2. «Оқушы үнінің» маңыздылығын түсінеді; 3. Оқушы жұмыстарын формативті бағалаудың маңыздылығын түсінеді. |
||||||||||
Оқу нәтижесі:
|
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты формативті бағалауды қолданудың, «оқушы үнін» тыңдай білудің білім сапасын көтеру үшін маңыздылығын түсінеді. | ||||||||||
Негізгі идеялар: | Мұғалімге арналған нұсқаулық. | ||||||||||
Материалдар мен құрал-жабдықтар: | Слайд-презентация, стикерлер, журнал, бейне жазба, мәтін, 6 қалпақ. | ||||||||||
Өткізу барысы: | |||||||||||
Этап | Тапсырма | Уақыт | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімнің іс-әрекеті | |||||||
1.Психологиялық ахуал туғызу | Топқа бөлу, топ ережесін құру. | 2 мин | «Атом,молекула» ойыны арқылы топқа бөлемін. | Топқа бөлінеді, топ ережесін қабылдайды. | |||||||
2. Ұйымдастыру кезеңі | Журналдың сыртына сипатта ма беру,бағалау. | 5 мин | Әр топқа бір-бір журнал таратамын. | Журналдың сыртына сипат тама береді. | |||||||
3. Презентация | Түртіп ал. | 10 мин | «Жас ерекше ліктеріне сәй кес оқыту және оқу»
туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беремін. |
Мұғалімдер мұқият қарап, өздеріне керегін түртіп алады.
|
|||||||
4. Бейне сюжет | Талқылау | 5 мин | «Оқушы үнін» көрсетемін | Бейне сюжетті көріп,талқылай ды. | |||||||
5. Мәтінмен жұмыс | Ситуациялық тапсырмалар | 10 мин | Мәтін таратамын. | Постерге салып қорғайды,крите рийлер арқылы бағалайды. | |||||||
6. «Құрастыр» ойын | Скрипкадан жас ерекшеліктеріне байланысты заттар құрастыру. | 5 мин | Скрипка тара тып беремін. | Әр топ мүмкінді гінше заттар құрастырады. | |||||||
7. Сергіту сәті. | Сағат тілімен | ||||||||||
8. Қорытындылау | Жас ерекшелік теріне сәйкес оқыту дегеніміз не? | 10 мин | «Алтықалпақ» әдісін түсінді ріп, тапсырма беремін. | Постер қорғайды. | |||||||
9. Рефлексия | Стикерге өз көңіл күйлерін «бір сурет, бес сөз» арқылы көрсету | 4 мин |
|
Стикерге өз көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін бағалайтын сөздер жазады. | |||||||
Дереккөздер: | Әдістемелік нұсқау
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
|
||||||||||