№2Сабақ:Адам өмірінің ерекшеліктері | Еңбек орта мектебі | |||
Мұғалім есімі: Исмагамбетова Гулжансара Касеновна | ||||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны:4 | Қатыспағандар саны: 0 | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Адам қаблетімен қызығушылығын түсіндіре отырып адам мүнкіндіктерін анықтау . | |||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар | |||
Адамның қаблетімен қызығушылығын түсінеді. | ||||
Оқушылардың басым бөлігі
|
||||
Адамнын мүнкіндігн ажырата алады.
|
||||
Кейбір оқушылар | ||||
Адамның жад,зият қырларын анықтай алады. | ||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар
Сыныптағы ахуалды реттей алады,Қабілет пен қызығушылық түснігін біле отырып өмірінің ерекшеліктерін талдап еркін жеткізе алады
…. (істей алады) |
|||
Негізгі сөздер мен тіркестер | ||||
Қабілет,дарын, зият | ||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | ||||
Қабілет пен қызығушылық байланысының ерекшеліктері
|
||||
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? | ||||
Қалай ойлайсыздар Қабілет,Жад, Зият ұғымдары туралы ? | ||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||
Қабілет,Дарын, Зият Жад, ұғымдарының анықтамасын жазу | ||||
Алдыңғы оқу Қабілет, Дарын, Зият, Жад ұғымдарын түсінеді.
|
||||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) |
Ресурстар |
||
Жоспарланған уақыт | ||||
Басталуы (5мин)
|
«Маңдайдағы құпия әңгіме» сергіту сәті арқылы үй тапсырмасын тексеру:
1.Адам мәселесімен айналысатын ғылымдар саласы 2.Homo sapiens 3Дарвин 4.Әлеуметтік жаратылыс Ф.жұлдызша
|
|||
Ортасы
Суретті сөйлету тәсілі(7мин)
(5мин)
(2МИН)
Деңгейлік тапсырма Рөлдік көрініс (10мин)
(1МИН)
Ыстық орындық тәсілі(4мин)
(1мин)
Мозайка тәсілі (5мин) |
-Бұл сурет туралы не ойлайсыздар?
-Адамдардың өсу сатысы қандай? Жаңа тақырып: Адам өмірінің ерекшеліктері. 1-тапсырма.(Жұптық жұмыс) Жұп болып тұлғалық ерекшеліктерін постер арқылы көрсетіп жазу керек. Мысалы:
Бір-бірін бағалау: 2-жұлдыз, 1-тілек
2-тапсырма:(Жеке жұмыс). 1.Қабілет—— 2.ЖАД——— 3.ЗИЯТ——— 1.Әр оқушы жеке-жеке оқулықтан оздеріне берілген тақырыпты бөліп алып түсініп оқу. 2.Тақырып берілген оқушылар өздерінің іс-әрекеттері мен актерлік шеберліктерін іске қоса отырып тақырыптық рөлге ене отырып түсіндіреді, сарапшыдан басқа оқушылар салып тұрған оқушының қылығы арқылы кең түсінігі арқылы табу керек. Оқушылар кезек пен кезек орын алмасып рөлдерін көрсетеді. 4.Cарапшы –Адам өмірінің ерекшеліктерін саралайды. Бағалау: Көбелек арқылы бағалау.
Тақтада тұрған пайыздық сатыға жапсыру90% 75 % 50% 25%
3-тапсырма:Оқушылар ортада тұрған орындыққа отырады: Қалған оқушылар тақырыпқа байланысты ортада отырған оқушыға сұрақ қояды. Мысалы: 1.Джон фон Нейманның есептеуі 2.Г. Селье ғылыми тұжырымдамасы 3.Жадтың атқаратын қызметі Ф.Cаусақ арқылы бағалау
4-тапсырма.НДЫРАІБАҚТЕЛЯТИЗДАЖ осы әріптерден тұратын карточканы ұсынамын, оқушылар тез арада құрап, ұғымдарының қайсысы сіздің тұлғаңызға жақын, сол сөзді алып өзіңіз туралы қысқа сипаттама жазу. Жұлдызша арқылы бағалау
|
Интернет жүйесі,Қосымша материал | ||
Аяқталуы
(1мин)
(2мин)
(2мин) |
Кері байланыс:
Талға стикер жапсыру ҚЫЗЫЛ Алма- тусинбедим ЖАСЫЛ Алма -түсіндім САРЫ Алма –орташа түсіндім Мұғалімнің бағалауы: Ұпай сандар бойынша Үй жұмысы: 1.Адам өмірінің ерекшеліктері: 2.Тақырып бойынша 5сұрақ құрастыру
|
|||