Құстар

Солтүстік Қазақақстан облысы

Жамбыл ауданы

Железное орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі

Маканова Айнұр Асанқызы

 Сабақтың тақырыбы:  Құстар

Сабақтың мақсаты: 

  • Білімділік:

Жаңа сөздермен , сөз тіңркестерімен танысу, жеңіл сөйлемдер құрастыру, мәтінді мәнерлеп оқып, мазмұның айту, сұрақтарға дұрыс жауап беруді үйрету.

  • Дамытушылық:

Тез арада  жаңа сөздермен сөз тіркестермен жеңіл сөйлемдерді құрау, оқу, жазу қабілеттерін арттыру, сөйлеу қабілеттерін дамыту.слайдтарды суреттеу, диалог құру арқылы оқушылардың талдау,салыстыру,жинақтау қабілеттерін дамыту.

  • Тәрбиелік:

Табиғатқа,құстарға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеуге  баулу, табиғатты, құстарды қорғауға шақыру.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап.

Сабақтың түрі: дәстүрлі  сабақ.

Сабақтың типі: жаңа тақырыппен  танысу.

Сабақтың  көрнекілігі:  оқулық , тақта, күйтаспа, суреттер, кеспе құралдар, тауықтың  макеті. «Құстар қанша жыл жасайды?» плакаты.

                                         Сабақтың  барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі:

а) оқушылармен сәлемдесу

— Сәлеметсіндер ме, балалар! Бүгін бізге қонақтар келді. Олармен амандасындар.

-Сәлеметсіздер ме!

Сабақтың мақсатың айту:

-Балалар, бүгін сабақта біз жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысамыз, жеңіл сөйлем құраймыз, мәтінді мәнерлеп оқимыз, мазмұның айтамыз, сұрақтарға жауап беруге үйренеміз.

 

Сабақтың эпиграфы:              Құс қанатымен  күшті,

Адам ақылмен күшті.

 

Құстар үндерін тындау (күйтаспадан)

  • — Балалар,кім айтады, нелер дыбыстайды?
  • — Құстар.
  • — Бүгінгі сабақтың тақрыбы»Құстар»

-Құстар туралы не білесіңдер?

 

 

Әдемі          бүркіт         үйрек       тауық

ұшады                  Құстар                  көгершін

қаз             ұшып кетеді                    торғай

  1. Жаңа тақырыппен таныстыру:

— Жаңа сөздермен танысамыз.

— Сыныпқа құстар ұшып келді.(суреттер,сөздер)

Құр –                         сауысқан

Қырғауыл                 тырна

ұлар                          торғай

кекілік                      аққу

түйетауық               шымшық

жабайы құстар

үй құстары

қарлығаш

бозторғай

қарға

мұғалім: қазақша, орысша

1 қазақша орысша

Хормен қайталау

  • Сөздерді сөзтіркестерге көшіріп жазындар.
  • Сөзтіркестерімізді ашайық,қолға қалам алайық
  • Салақтықтан қашайық,әдемі етіп жазайық.
  • Кім сөздерді мәнерлеп айтады?
  • Мен айтамын.
  • Жарайсың,отыр.
  1. Жаңа тақырыпты бекіту :

— Кім айтады,мынау не?

Мынау құр.

Құстар қандай?

Құстар әдемі,қара,ақ,ала,үлкен,кішкентай.

  1. Мәтінмен жұмыс.

— Кітаптарынды ашындар,тындандар.(мәтінді мәнерлеп оқимын)

— Диана ,тағы да  мәнерлеп оқы.

— Балалар, айтындар, мәтін не туралы?Не түсіндіндер?

Мәтін құстар туралы, жабайы ,үй  құстары туралы.

— Олар қайда мекендейді?

— Олар орманда мекндейді.

— Жабайы құстар нелер?

— Үй құстар нелер?

— Мынау не? Түсі қандай?

Сергіту сәті:    Ал,балалар,тұрайық,

Қолды белге қояйық.

Алай –былай бұрылайық.

Қарғаларды қуайық.

  1. Жазбаша жұмыс.

Балалар, дәптерлерінді ашындар, біз жазбаша жұмыс орындаймыз.

Бүгінгі күнді, тақырыпты жазындар.

Кім айтады, мынау не?

Бұл тауық жұмыртқалады. Это курица снесла яйцо.

Они скоро должны вылупиться,но вылупятся они, если вы им поможете.Ведь яйца эти не простые, если вы переведете предложения,написанные на скорлупе, то в тот же миг появится цыплята.

-Кім тақтаға шығады? Крестина ,сен шық.

( тақтада тауық пен жұмыртқалардың макеті ілулі тұрады)

  • В Казахстане много птиц. Орысшадан
  • Дикие птицы: куропатка, горная индейка. қазақшаға
  • Ястреб обитает в горах..           аудару
  • Индюк-красивая птица.
  • Қарандар, балапан туды.

 

Сергіту сәті:         Қуыр, қуыр, қуырмаш

Балапанға бидай шаш.

Тауықтарға бидай шаш.

Апа келсе,есік аш,

Қасқыр келсе, мықтап бас.

Біз балапандарға жем бердік, енді олар үлкен болып өсті.

— Кім ,біледі, құстар қанша жыл  жасайды?

— Көгершін қанша жыл жасайлды?

Көгершін 12 жыл жасайды.

  • ……….
  • Жарайсындар, сендер сандарды жақсы білесіндер екен.
  1. Үй жұмысы:

Күнделікті ашындар, үй жұмысын жазындар. «Менің сүйікті құсым» 3-5 сөйлем құрап дәптерге жазып келіндер.

  1. Сабақты қорыту:

Балалар, біз бүгін не істедік? Немен таныстық?

Біз жаңа сөздермен таныстық, мәтін оқыдық, мазмұның айттық , жеңіл сөйлемдер құрадық, сұрақтарға жауап бердік.

Дұрыс, біз жаңа сөздермен таныстық, сөз тіркестермен таныстық,  мәтінді мәнерлеп оқып, мазмұның айттық, сұрақтарға жауап беруге үйрендік.

  1. Бағалау: Оқушылардың жауап берген талабына   қарай бағалау

9.Қоштасу:   Сабақтың сонында оқушылар дайындаған суреттер  көрмесін өткізу.

—   Балалар, сабақ аяқталды, қонақтармен қоштасындар.

—    Сау болыңыздар.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *