Басы » Кембридж бағдарламасы » Жусан иісі (Қысқа мерзімді жоспар)

Жусан иісі (Қысқа мерзімді жоспар)

усан иіАлматы облысы
Жамбыл ауданы
«Ақсеңгір ауылындағы орта мектеп Көкдала бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сарсенова Айгерим Абайкызы
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі»

Қазақ тілі 15.04.2015 ж 7 «б» сынып
Тақырыбы: Жусан иісі
Мақсаты: Оқушыларға С.Мұратбековтың «Жусан иісі» тақырыбын болжаулар жасату арқылы негізгі мазмұнын ашуға, жетім балалардың қиын тағдырлары жөнінде өз бетімен білім алуға жағдай жасау.
Күтілетін нәтиже Тұжырым жасау, пікірмен бөлісу, сондай-ақ шығармашылыққа баулу, өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізуге бағыт алуға, өзіндік ізденіс жұмыстар мен тұжырымдар жасай білу.
Сілтеме «Арман – ПВ» 2013ж
Негізгі идеясы Диалогтік оқыту, СТО, Оқу үшін бағалау, АКТ.
Ресурстар Интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар.
 
Сабақты барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Алтын ереже»

Оқушылардың көңіл-ахуалын бақылап, оларды түгендеу, ережемен таныстыру. Сабақтың ережесін сақтайды, кезекші оқушы жоқ оқушылар туралы баяндайды.
ІІ. Оқушыларды топқа бөлу. Бағалау әдісін қолдану. Оқушыларды үш топқа бөледі. Бағалау парағын әр топқа береді. Үш топқа бөлініп отырады. Топ басшылары бағалау парағын толтырады.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі бойынша сұрақ-жауап жұмысы. Әр топ оқушылары қойылған сұрақтарға жауап беріп, еркін ойларын айтады. Әр топ бойынша ашық сұрақтарға жауап береді.
ІV. Жаңа тақырып: «Ой қозғау»

1. Болжау жасау

Топтағы оқушыларға сұрақтар қою арқылы ой қозғау жұмысын ұйымдастыру. Сабаққа белсенді қатысады, кім көп сұрақтарға жылдам жауап бергені белгілі болады.
V. «Түртіп алу» оқыта үйрету әдісі бойынша

1 бөлім.

2 бөлім.

3 бөлім.

4 бөлім.

5 бөлім.

Мұғалім әр бөлімге арналған арнайы тапсырмалар ұсынып, әр тапсырма бойынша болжауларын тыңдап, мәтінмен жұмыс жасатады. Әр топқа берілген тапсырма бойынша болжауларын ортаға салып, мәтіннен ең негізгісін түртіп алу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру.
VI. Постер жасау және сергіту сәті. Ресурстарды қолдана отыра, постер жасауды ұсынады. Шығармашылық жұмыстарын постер арқылы көрсетеді.
VII. Қорытындылау. І топ «Аянның болашағы» эссе жазу.

ІІ топ. Аянға хат жазады.

ІІІ топ. «Аянның портретін» жазады.

Әр топтағы оқушылар берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.
VIII. Үйге тасырма беру. Үйге тапсырма береді. «Жетім көрсең жебей жүр» эссе жазу. Күнделіктеріне жазып алады.
ІХ. Бағалау. Әр топ басшысына бағалау парағы арқылы бағалауды ұсынады. Өзін-өзі бағалауға белсене қатысады.
Рефлексия. Смайликтер арқылы сабақтан алған әсерлерін жазады. Жақсы ойлары мен тілектерін жазады.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *