Алматы облысы
Жамбыл ауданы
«Ақсеңгір ауылындағы орта мектеп Көкдала бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сарсенова Айгерим Абайкызы
Сайын Мұратбеков «Жусан иісі»
Қазақ тілі | 15.04.2015 ж | 7 «б» сынып | ||
Тақырыбы: | Жусан иісі | |||
Мақсаты: | Оқушыларға С.Мұратбековтың «Жусан иісі» тақырыбын болжаулар жасату арқылы негізгі мазмұнын ашуға, жетім балалардың қиын тағдырлары жөнінде өз бетімен білім алуға жағдай жасау. | |||
Күтілетін нәтиже | Тұжырым жасау, пікірмен бөлісу, сондай-ақ шығармашылыққа баулу, өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізуге бағыт алуға, өзіндік ізденіс жұмыстар мен тұжырымдар жасай білу. | |||
Сілтеме | «Арман – ПВ» 2013ж | |||
Негізгі идеясы | Диалогтік оқыту, СТО, Оқу үшін бағалау, АКТ. | |||
Ресурстар | Интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар. | |||
Сабақты барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі:
«Алтын ереже» |
Оқушылардың көңіл-ахуалын бақылап, оларды түгендеу, ережемен таныстыру. | Сабақтың ережесін сақтайды, кезекші оқушы жоқ оқушылар туралы баяндайды. | ||
ІІ. Оқушыларды топқа бөлу. Бағалау әдісін қолдану. | Оқушыларды үш топқа бөледі. Бағалау парағын әр топқа береді. | Үш топқа бөлініп отырады. Топ басшылары бағалау парағын толтырады. | ||
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі бойынша сұрақ-жауап жұмысы. | Әр топ оқушылары қойылған сұрақтарға жауап беріп, еркін ойларын айтады. | Әр топ бойынша ашық сұрақтарға жауап береді. | ||
ІV. Жаңа тақырып: «Ой қозғау»
1. Болжау жасау |
Топтағы оқушыларға сұрақтар қою арқылы ой қозғау жұмысын ұйымдастыру. | Сабаққа белсенді қатысады, кім көп сұрақтарға жылдам жауап бергені белгілі болады. | ||
V. «Түртіп алу» оқыта үйрету әдісі бойынша
1 бөлім. 2 бөлім. 3 бөлім. 4 бөлім. 5 бөлім. |
Мұғалім әр бөлімге арналған арнайы тапсырмалар ұсынып, әр тапсырма бойынша болжауларын тыңдап, мәтінмен жұмыс жасатады. | Әр топқа берілген тапсырма бойынша болжауларын ортаға салып, мәтіннен ең негізгісін түртіп алу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру. | ||
VI. Постер жасау және сергіту сәті. | Ресурстарды қолдана отыра, постер жасауды ұсынады. | Шығармашылық жұмыстарын постер арқылы көрсетеді. | ||
VII. Қорытындылау. | І топ «Аянның болашағы» эссе жазу.
ІІ топ. Аянға хат жазады. ІІІ топ. «Аянның портретін» жазады. |
Әр топтағы оқушылар берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. | ||
VIII. Үйге тасырма беру. | Үйге тапсырма береді. «Жетім көрсең жебей жүр» эссе жазу. | Күнделіктеріне жазып алады. | ||
ІХ. Бағалау. | Әр топ басшысына бағалау парағы арқылы бағалауды ұсынады. | Өзін-өзі бағалауға белсене қатысады. | ||
Рефлексия. | Смайликтер арқылы сабақтан алған әсерлерін жазады. | Жақсы ойлары мен тілектерін жазады. | ||