Гульнар Ертилеуова
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: Күз сыйы
Мақсаты: Табиғаттағы өзгерістер туралы балалардың түсініктерін қалыптастыру.
Әрекет кезеңдері | Мұғалімнің іс әрекеті | Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңберін ұйымдастырады. -Біз, қандаймыз, қандаймыз! Шұғылалы таңдаймыз! Жарқыраған күндейміз! Ренжісуді білмейміз!
|
Балалар жақсы көңіл күймен айтады. |
Ізденістер ұйымдастыру |
-Бүгінгі сабақта, балалар, біз күз мезгілі туралы әңгімелесеміз. -Қане, кім күз туралы тақпақтар біледі?
Табиғаттың шексіз байлығы болып саналатын күз мезгілінің ерекшелігі туралы- жаз мезгілі мен күз мезгілін салыстыру арқылы түсіндіреді: Жаз мезгілінде – ауа райы ыстық болады, гүлдер жайқалып, табиғат әдемі болып тұрады, адамдар жеңіл киінеді, күн ұзақ болып, түн қысқа болады. Күзде ауаның температурасы-күн суытады, жаңбыр-шашын көп болады, адамдар жылы киінеді.Ағаштардың жапырақтары сарғайып, жерге түседі. Күн мен түннің ұзақтығы-күз мезгілінде күн қысқарады да, ал түн ұзарады.
Сергіту сәті.
Әліппе-дәптермен жұмыс: 1.Күзгі бақтағы еңбек туралы түсіндіру. 2.Жарты алманың екінші бөлігін тапқызу. 3.Жеміс пен жидек сөзіне сөздік жұмысын жүргізіп, оларға не жататынын айту, айырмашылықтарын түсіндіру. Жеміс дегеніміз — жеміс беретін ағаштар мен сабақты өсімдіктер басына шығатын шырынды мәуе. Жидек дегеніміз — таңқурай, бүлдірген, құлпынай өсімдіктері жемісінің жалпы атауы.
Дидактикалық ойын :«Бақшада ма, бауда ма?» Шарты: жеміс-жидектер қайда өсетінін және көкөністер қайда өсетінін тауып айту. Жеміс ағашына – бауға- жеміс-жидектерді, бақшаға — көкөністерді жапсыру.
|
Күз туралы тақпақтар айтады
Жаз мезгілі мен күз мезгілінің ерекшелігін салыстыру арқылы түсінеді.
Қимылмен көрсетеді.
Тапсырмаларды ынтамен орындайды.
Дидактикалық ойынға балалар белсене қатысады. |
Рефлексиялық коррекция |
Сабақты қорытындылау. -Бүгінгі сабақта не үйрендік? -Табиғаттағы күз мезгілінің өзгерістерін, ерекшелігін айтып беріңдер.
|
Табиғаттағы күз мезгілінің өзгерістерін, ерекшелігін айтып береді. |
Күтілетін нәтиже: табиғаттағы күзгі өзгерістерді бақылап, ол туралы өз ойларын жеткізе білуі. Білуі тиіс: күз мезгілінің ерекше сыйын түсініп, бағалай білуі. Түсінігі: ауа температурасының өзгеруін түсіну.[bws_related_posts]