«Балқаш қаласы жалпы білім беретін №24 орта мектебі»КММ
Серикова Эльмира Зановна
Сабақтың аты | Тоқ күші. Амперметр |
Сілтеме | Жоспар |
Жалпы мақсаты | Ø Электр тогының күші. Амперметр жайлы мағлұмат беру
Ø Электр тогының күші. Амперметр құрылғысын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету Ø Топта бағалай білуге баулу |
Күтілетін нәтиже | Ø Электр тогының күші. Амперметр жайлы мағлұмат алады
Ø Электр тогының күші. Амперметр құрылғысын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді Ø Топта бағалай алатын болады |
Негізгіидеялар | — ток күші. ХБЖ-де ток күшінің өлшем бірлігі 1ампер.
Әлсіз токтарды өлшеу үшін 1мА=10-3А 1мкА=10-6А Күшті токтарды өлшеу үшін 1 кА=103A Ток күшін өлшейтін аспаптар-амперметр. |
Тапсырмалар | Топтық жұмыс |
Тапсырмалар | Топтық жұмыс |
Тапсырмалар | Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
- Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (формуламен)
Болашақ сіздердің қолдарыңызда. Біздің Отанымыз жаңа даму кезеңіне аяқ басты. Еліміздің алдында ауқымды жаңғырту міндеттері тұр. Бұл кезекте Елбасымыздың жоспар-жобаларын іске асырудағы басты міндеттердің бірқатары жас қазақстандықтарға жүктелген. Сіздер болашақ жастарсыздар. Сіздердің алдыларыңызға мен мынадай міндеттер қойып тұрмын: картадағы сабақтың бөлімдерімен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Сәйкестендіру тесті арқылы
Электр тогы дегеніміз не? | Еркін электр зарядтарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы |
Электр тогының пайда болуы мен ұзақ сақталуы үшін қажетті және жеткілікті шарттарды ата. | Тоқтың жылулық әрекеті. Токтың химиялық әрекеті. Токтың магниттік әрекеті. Токтың физиологиялық әрекеті |
“Электр қозғаушы күші” дегеніміз не? | Бөгде күштер жұмысының орын ауыстыратын электр зарядына қатынасына тең шама |
Зарядтардың бөлінуі дегеніміз не? | Бөгде күштердің кулондық күштерге қарсы атқарған жұмыс процесі |
“Электр тогы” түсінігін алғаш рет кім енгізді? | Ампер |
- Бер: q = 10 Кл
А = 30 Дж
т/к: ε-?
- Бер: ε = 5 В = 5В · 20 Кл =100 Дж
q = 20 Кл
т/к: А-?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
- Электр тогы дегенді қалай түсінесіңдер?
- Ток көздері деген не?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Жұптасып — Ойлан — Бөліс
Оқушылар ойланып әр қайсы жеке жауап жазады. Оқушылар жұптарға бөлініп өздерінің ең үздік деген сұрақтарын біріктіреді. Оқушылар өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарын постерге түсіріп, сыныппен бөліседі.
Ү. Топтық жұмыс (13 минут)
- Мөлшері 2000 мА, 100 мА, 55 мА, 3кА болатын ток күшін ампермен өрнектеп көрсетіңдер.
Жауабы: 2000 мА = 2 А, 100 мА = 0,1 А, 55 мкА =55·10-6А, 3кА = 3000 А - 2. Қыздыру шамы арқылы 0,4 А ток өтеді. Бір секундта шамның көлденең қимасы арқылы еркін зарядтардың қандай мөлшері өткен?
Бер: I = 0,4 А
t = 1с
т/к: q — ?
- Ток күші 0,5 Аболғанда, 20 Кл зарядты тасымалдау қанша уақытқа созылады?
Бер: I = 0,5 A
q = 20 Кл
т/к: I-?
- Ток күші 0,5 А болғанда, 7,7 Кл зарядты тасымалдау қанша уақытқа созылады?
Бер: І=0.5A
q = 7,7Кл
т/к: t-?
- 5. Өткізгіш бойынан 0,5 А ток өтті. 1,5 минутта өткізкіштің көлденең қимасы арқылы еркін зарядтардың қандай мөлшері өткен?
Берілгені: Шешуі: Есептелуі:
I= 0,5 А q = It q = 0,5 А*90с=45 Кл
t=1,5 мин
q= ?
Критерийлер арқылы бағалау.
Сергіту сәті: Молекула биі
Физикалық диктант
- Ток күшін өлшейтін құралды _________________деп атайды.
- Ол тізбекке қалай ______________қосылады?
- 1А═1А 1мА═ 1мкА═ 1кА═
- Алғаш рет «электр тогы» түсінігін физикаға енгізген француз ғалымы
- Ток күшінің формуласы?
- Ток күшін ____ әрпімен белгілейміз?
- Өткізгіштің көлденең қимасы арқылы 1 минут сайын 42 Кл-ға тең электр заряды өткен кездегі өткізгіштегі ток күшін есептеңдер.
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (5 минут)
1 | Білу | Ток күші дегеніміз не? |
|
2 | Түсіну | Ток күшінің формуласын жаз? |
|
3 | Қолдану | Есеп шығару |
|
4 | Талдау | Ток күшінің кіші және үлкен өлшем бірліктерін салыстыр? |
|
5 | Жинақтау | Электр тогы бізге қалай жетеді және қолданылуына мысал келтір? | |
6 | Бағалау | Ток күшін білудің маңызы қаншалықты? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс(3 минут)
Кейінгі тапсырмалар | |
Кейінгі оқу | Тоқ күші. Амперметр |
Ынтымақтастық атмосферасын құруға бейімделе алатын, өзін-өзі реттей білетін, бірлесіп жұмыс жасай алатын, сыни ойлап өз ойын дұрыс, еркін жеткізе алатын ойын дәлелдей білуге, көпшіл болуға, алынған білімін өмірде қолданатын тұлға қалыптастыруға берілген міндеттерді ойдағыдай орындады деп ойлаймын. Болашақ сіздердің қолдарыңызда. Сондықтан тек қана алға дегім келеді.
[bws_related_posts]