Басы » Бастауыш сыныптар » Ц ц дыбысы мен әрпі

Ц ц дыбысы мен әрпі

Арқалық  қаласы

Жалғызтал  ауылы

Т.Әубәкіров  атындағы  жалпы  негізгі  білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:  Бисекеева Гаухар   Зейноллаевна

Сабақтың тақырыбы: Ц ц дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: 1. Ц ц дыбысы мен әрпін танытып дауыссыз дыбыс екенін ұғындыру. Сөздерді дұрыс буынға бөліп оқуға жаттықтыру.
2. Сөздік қорларын, тіл байлықтарын, ойлау қабілеттерін, байқампаздықтарын дамыту.
3. Достыққа,бірін-бірін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың әдістері:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың  назарын  сабаққа  аудару.
шаттық  шеңберін  құру

ІІ. Өткенді еске түсіру.  Тақтада  ілінген   суреттерді  атау  және  дыбыстық  талдау  жасау

«Дыбысқа саяхат» ойыны жоғалған дыбыстарды атау, сөзді оқу, сөйлем құрау.
… лектр,     … кран,   …стафета
4. Сергіту сәті
(қызыл өрік  билеу)
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Ассоциация құру.
Шарлар, жонглер, көңілді, қызық, су, аю, ит  суреттерін  көрсету  бұлардың қайда  кездесетінін  сурау
2. Цирктің суретін көрсету.
Бізге таныс емес дыбыс. Ц дыбысы.
3. Ц дыбысын дыбыстату

түсін сурау, оны өз   үйіне орналастыру.
Ц — дауыссыз дыбыс (хормен айту)
Ц дыбысының баспа, жазба әріптерін көрсету.

Ц дыбысы бар  сөздер  айтқызу.

  1. Циркуль, цирк суреттерін көрсету арқылы сөйлем құрату сөздеріне сөйлем құру, буынға бөлу, ц дыбысының орын анықтау.
    5. Сергіту сәті.

    6. Оқулықпен жұмыс.
    а) Бағандағы сөздерді жекелеген оқушыларға оқыту, мағыналарын ашу.
    Ц дыбысының орнын анықтау, суреттерін көрсету.
    (ц дыбысы орыс тілінен енген сөздерде кездесетінің көрсету)
    ә) «Цирк» әңгімесін мәнерлеп оқу. оқушыларға іштей және дауыстап оқыту. Әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.
    — Әңгімен не туралы?
    — Циркте нелер бар?
    — Аю, ит не қылды?
    7. Дәптермен жұмыс.
    Ц ц үлкен, кіші әріптерінің жазылуын көрсету.
    8. Сабақты қорытындылау.
    тапсырамалары
    а) Шашылған дыбыстардан сөз құра
    (х, е, ц) цех
    (р, и, ц, к) цирк
    — Циркке адамдар неге барады?
    — Циркте қандай мамандар жұмыс істейді?
    — Не үйрендің; не білдің?
    Бағалау:  Балаларды  мадақтап,   мақтау.

 

[bws_related_posts]

 ілдір, кішкентай, бағдаршам,  орасан, жаңалық, тәтті, үлестірді, үлеске, ащы, шоқ, қою, сүйкімді, қозы, момақан, басқыш, майлы, қоныс, жайлы, жиырма бес.

 

4.Мәтінмен  жұмыс:  Мәтінді мәнерлеп оқу, көшіріп жазу. Сын есімдердің  астын ирек сызықпен  сызу.  Сөздердің  жуан  не жіңішке  айтылуы  неге байланысты екенін түсіндіру.

 Атам жайлаудан кішкентай құлынымен биені мініп келді.  Жуан ағашқа байланған бие жуас екен. Ал құлыны асау, жанына жақындауға  қорықтым. Құлынға мұздай су бердім.

 

 

  1. Көп нүктенің орнына заттың сынын білдіретін сөздерді қойып жазу.

қандай?              не?

…                       сиыр

…                        жалқы

…                       қой

…                      түйе

…                      ешкі

  1. «Ат – адамның қанаты». Мақалдың мағынасын түсіндіру. Тағы қандай мақалдарды білесіңдер? Жылқының түстері қандай болатынын айтқызу. Жуан дауысты дыбысы бар сөздерді бір бөлек, жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді бір бөлек көшіріп жазу.

Үлгі:   Жирен, күрең, …  .

            Ақбоз, қоңыр, торы,  қара,  …  .

 

7.Өздік жұмыс. Бейнежазба көрсету.

  Көрсетілген  бейнеден ой  түйінін жазғызу  «Малдың  пайдасы» 

 

8.Төмендегі зат есімдерге сол зат есімдердің бірінші дыбысынан басталатын сын есім тауып жазу.

Білімді  бала,   кең  көше,   салқын  су,   ақбоз ат,   қызыл қарындаш.

 

Үйге тапсырма:

1.Берілген сын  есімдерге  мәндес сөздер жазу.

Әдемі , күшті ,  ақылды, ашулы, мөлдір, үркек..

Үлгі:  Ашулы,ызалы;  …  

2.Берілген сөздерге  қарама-қарсы мағыналы сын есімдерді тап.

Кең —       

 ыстық —

биік –

 шабан –

 жарық —

Сабақты қорытындылау.

       Барлық жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылардың жұмыстарына қорытынды жасау.

  • Жинаған жетондарын  санату  және  талдау  жасату  Бірін-бірі   бағалау.
  • Белсенді оқушыларды мадақтау.
  • Жасаған жұмыстарын бағалату
  • [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *