Басы » Кембридж бағдарламасы » Оқушыларды дұрыс бағалап жүрміз бе?

Оқушыларды дұрыс бағалап жүрміз бе?

Қызылорда облысы  Арал ауданы

№87 орта мектептің математика пәні мұғалімі

Баешева Құралай Сидағалиқызы ІІ деңгей

 

Коучинг сабақ жоспары

 

Тақырыбы: Оқушыларды дұрыс бағалап жүрміз бе?

«Мектептегі оқушыны бағалау әдістері»

Мақсаты:

 

1.Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу;

2. Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың айырмашылығын түсіндіру;

3. Критерийлер арқылы бағалаудың тиімділігін меңгерту, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету.

Оқу нәтижесі:

 

1.  Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану жолдарын үйренеді;

2.Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың айырмашылығын түсінеді;

3. Критерийлер арқылы бағалауды меңгереді.                                

Негізгі идеялар:   Бағалау түрлерін сабақта қолдану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді; Формативті бағалау мен сумативті бағалауды ажыратады.
Материалдар мен құрал-жабдықтар: Слайд-презентация, стикерлер, бейне жазба, мәтін, 6 қалпақ.
Өткізу барысы:
Этап Тапсырма Уақыт Коучтың іс-әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті
1.Психологиялық ахуал туғызу Топқа бөлу, топ ережесін құру. 2 мин Смайлиетер арқылы  топқа бөлемін.   Топқа бөлінеді, топ ережесін қабылдайды.
2. Ұйымдастыру кезеңі   Мектептің суретін салу, топтар бірін-бірі бағалау. 5 мин Әр топқа бір-бір плакат таратамын. Топтар бір-бірінің салған суреттерін бағамен бағалайды.
3. Презентация Салған суреттерін бағалауға критерий беру.

Ұпайды бағаға айналдыру.

8-9 ұпай – «5»

5-7 ұпай – «4»

3-4 ұпай – «3»

0-2 ұпай – «2»

10 мин   «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау»

туралы қысқаша мәлімет беремін.

Мұғалімдер критерий арқылы суреттерін бағалайды.

Керегін түртіп алады.

 

4. Бейне сюжет Талқылау 5 мин «Біз қалай бағалап жүрміз?» Бейне сюжетті көріп,талқылайды.

Өз ойларын ортаға салады.

5. Сергіту сәті. «Сағат тілімен достар» тренинг 3 мин Әр санның тұсына бір адамның есімін жазу.  
6. Қорытындылау 1.Бағалау туралы не білдіңіз?

2.Қалыптастырушы және жиынтық бағаның айырмашылығы  неде?

3.Сіз сабақта нені бағалайсыз?

4.  “5”, “4”, “3”, “2” деген бағаларды қалай қоясыз?

 

10 мин «Алты қалпақ» әдісімен тапсырма беремін. Постер қорғайды.
7. Рефлексия Портфель, еттартқыш, қоқыс салатын шелек. 5 мин Үш түрлі стикер таратамын. Әр кім өзіне қажетін портфельге, ойланатын мәселесін еттартқышқа, ал қажет емес дегендерін қоқыс шелегіне тастауды тапсырамын. Стикерге өздеріне не алғандары, ойлары туралы  бағалайтын сөздер жазады.
Дереккөздер: Әдістемелік нұсқау

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

 

 

Дескрипторлар
Критерий 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай
Түпнұсқаға ұқсастығы  мектеп тақырыбына мүлдем келмейді Түпнұсқаға ұқсайды, бірақ кейбір элементтері сәйкес емес Түпнұсқадан айнымайды.
Өзектілігі тақырыпқа сай емес тақырыпқа сай бірақ өзектілігі нақты емес . тақырыпқа сай және өзектілігі айқын
Көлемділігі тақырып ашылмаған сурет өте аз, аяқталмаған тақырып ашылған сурет көлемі шағын тақырып ашылған сурет көлемді элементтері көп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *