Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы мекені.
«Ж.Ақылбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ
ІІ санатты, ІІІ (базалық) деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі Жанабекова Г.А.
Математика
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу кестесі.
Сабақтың мақсаты: 4 санын қосу және азайту тәсілдері жайлы білімдерін бекіту. 4-ті қосу кестесін құрастыру. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру. Шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Әдісі: топтық жұмыс, ойын, сұрақ-жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: геометриялық пішіндер, карточкалар, суреттер,сәйкестендіру тесті.
Сабақ барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу. Геометриялық пішіндер арқылы 3 топқа бөлу.
- Психологиялық ахуал.
Біз бақытты баламыз,
Биікке қанат қағамыз.
Болашаққа талпынып,
Оттай лаулап жанамыз.
Мақсатымыз білім алу,
Міндетіміз еңбектену.
Еңбектену арқылы,
5-ке қолды жеткізу.
- Үй тапсырмасын тексеру.
-Үйге қандай тапсырма берілді? № 4, 112-бет тексеру.
- Ширату. Сұрақ-жауап. Әр топқа сұрақтар қойылады, берілген сұрақтарға тез әрі дұрыс жауап беру.
І топ:
- Геометриялық пішіндерді ата.
- 7-ден кейінгі санды ата.
- Қосудың компоненттерін ата.
- 8-дің 6-дан нешеуі артық?
- 4 пен 3-тің қосындысы нешеге тең?
ІІ топ:
- Тік төртбұрыштың қасиетін айт.
- 5 санының көршілерін ата.
- Азайтудың компоненттерін ата.
- 6-ның 9-дан нешеуі кем?
- 9 бен 4-тің айырмасы нешеге тең.
ІІІ топ:
- Шаршының қасиетін айт.
- 7 санының құрамын ата.
- 3 санының қосу кестесін жатқа айт.
- 10-ның 1-ден нешеуі артық?
- 8 бен 2-нің қосындысы нешеге тең?
- Жаңа сабақ.
Математикалық жұмбақ есептерді шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
І топ:
Табақта 2 алма,
Қолымда 2 алма.
Қосқанда барлығын,
Болады неше алма?
ІІ топ:
Қазда бар 2 аяқ,
Аққуда бар 2 аяқ.
Екеуін қосып санаса,
Болады сонда қанша аяқ?
ІІІ топ:
6 асықтың екеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады?
— Барлық жұмбақтың шешуі нешеге тең болды?
— 4 санына байланысты не білесіңдер?
— Жылдың 4 мезгілі, 4 тұлға: От, су, жел, жер; Төрт түлік мал, 4 құбыла: Шығыс, Оңтүстік, Батыс, Солтүстік; 4 саны жұп сан.
— Ендеше бүгінгі сабағымыз 4 санына байланысты болмақ.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бүгінгі сабағымызда 4 санының қосу кестесін құрамыз.
Дәптермен жұмыс.
Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазамыз.
Көркем жазу: 4 санын әдемілеп торкөзге толтырып жазып шығу.
Оқулықпен жұмыс:
№ 1 тапсырманы түсіндіре отырып 4 санын қосу кестесін құрып, тақтада орындау. Хормен оқыту. 1-2 баладан жатқа сұрау.
1+4=5 10-4=6
2+4=6 9-4=5
3+4=7 8-4=4
4+4=8 7-4=3
5+4=9 6-4=2
6+4=10 5-4=1
Топтық жұмыс: № 2 Кестені толтыру. Әр топқа кесте сызылған парақшалар таратылады.
* | 4 | 5 | 6 |
*+4 | 8 | 9 | 10 |
Сергіту сәті.
Логикалық есептер шығару. Әр топқа есептер оқылады, шешуін табу.
І топ:
1.Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? ( балықтар ағашта отырмайды және ұшпайды.)
- Мұз айдында жеті бала.
Асыр сап жүр сырғанап.
Сырғанамай екі бала.
Жағалауда тұр қарап.
Енді осы бар баланың
Санын айтсаң –жарадың! 9 бала
ІІ топ:
- Алма ағашында 10 алма, ал үйеңкі ағашында одан 2 алма аз өсіп тұр. Үйеңкі ағашында неше алма өсіп тұр? (Үйеңкіде алма өспейді)
- Екі аяқпен екі қол,
Бір ауыз бен бір тілің….
Нешеу болды кәне, бол,
Санап шығар кім бұрын? 6
ІІІ топ:
- Екі адам қалаға келе жатып жолда тағы 5 ауылдасын кездестірді. Қалаға ауылдан неше адам келе жатыр еді? (2 адам)
- Тал басында,
Тізіліп,
Он жапырақ тұр еді.
Жел соқты да,
Үзіліп,
Ұшып кетті біреуі.
Ізінше оның
Жұлынып,
Түсті тағы бесеуі.
Тұр әлі де ілініп,
Жапырақтың нешеуі? 4 жапырақ
Оқулықпен жұмыс:№ 4. Есепті шығар. Есепті оқып, талдау, тақтада 1 балаға орындату.
— Есеп кімдер және не жайында?
— Олар не сатып алды?
— Дәптер не үшін керек?
— Сапар неше дәптер сатып алды?
— Ал, Ақан ше?
— Ақанның неше дәптер сатып алғанын білу үшін не істейміз?
Сапар-10 дәптер
Ақан-? 4 дәптер кем
Ш: 10-4=6 (д)
Жауабы: Ақан 6 дәптер сатып алды.
Топтық жұмыс. 3 топқа 3 тапсырма таратылады. Тапсырманы топта ақылдасып орындайды.
І топ: Сандардың құрамын анықтау.
ІІ топ: Суретке қарап есеп құрастыру.
ІІІ топ: Өрнек құрып, мәнін табу.
Сәйкестендіру тесті. Әр оқушының алдына карточкалар таратылады. Тапсырманы орындарында орындайды.
4+4= 10
2+4= 5
6+4= 7
1+4= 6
3+4= 8
Қорытынды.
Үйге тапсырма: 113 бет № 3, жасыл қоршау.
Бағалау.
[bws_related_posts]