Үлестер

Пәні:математика Сынып: 4 Г Күні:  9.12.2015 Мектеп: №86 Мұғалім: Мустафаева С.Р.
Сабақтың тақырыбы:

 

Үлестер.
Сабақка негізделген оқу мақсаты: Өтілген материал бойынша жеке қиындықтарды анықтау, түзетулер жасау, санның үлесі ұғымын нақтылау; есептердің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:санның үлесі ұғымын нақтылау.
Оқушылардың басым бөлігі:үлесі бойынша санды табуға берілген есептерді шешу тәсілдерін нақтылау.
Кейбір оқушылар: күрделендірілген және логикалық тапсырмаларды орындау.
Тілдік мақсат Оқушылар: санның үлесін және үлесі бойынша санды табуға берілген есептерді шешу тәсілдерін нақтылайды.
Негізгі сөздер мен тіркестер: сөйлемдерде бөлщек сандар, қозғалыс,қалдықпен бөлу туралы ұғым берілгенін біледі; олардың формуласын еске түсіріп, практикада қолдана алады.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: математикалық тілде сөйлей алады, үлеске және қозғалысқа берілген есептің негізінде формулаға қоя алады, баған түрде көбейтіп және бөле алады.
Талқылауға арналған тармақтар:берілген тапсырмаларды орындау.(үлеске, қозғалысқа,ауызша және жазбаша көбейту мен бөлуге арналған тапсырмалар).
Сіз неліктен…….. екенін айта аласыз ба? Бір затты үлестіргенде, егін шаруашылығында дәнді дақылдарды себу барысында.
Жазылым бойынша ұсыныстар:үлеске және қозғалысқа берілген есептерді шығару.
Алдыңғы оқу Ақпараттың көлемі және өлшем бірліктері: Біртаңбалы сандарға көбейту және бөлу. Қозғалысқа берілген есептер. 4-сынып. І бөлім.

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Табыс критерийі

(Бағалау өлшемдері:

«5»-19-20 балл

«4»-14-18 балл

«3»-12-13 балл

«2»-0-11 балл)

Ресурстар
Басталуы

Ұйымдастыру

1мин.

 

 

3мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

3мин.

 

Қызығушылықты ояту

3мин.

·        Кіріспе. Білу.

Сәлемдесу.

«Мен өмірді сүйемін,себебі……..» деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ,топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.

Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
Топқа бөлу.

1-топ -«Бірліктер»

2-топ -«Ондықтар»

3-топ -«Жүздіктер»

4-топ -«Мыңдықтар»

Сабақта өзін-өзі бағалау критерийлерімен таныстыру.

 

№5  139-бет.

 

Түсіну.

«Тақтаны бұлттан тазартайық»

«Бұлттағы» тапсырмалар:

5500:100
12000:40
36*1000
2100*4

 

 

 

 

 

 

 

 

-Мына бұлттағы тапсырмаларды орындасақ, жарқырап күн шығады, сонымен күніміз де көңілді өтетініне сенімдімін.

 

 

Сөйлемді жалғастырып,әр оқушы өз ойын айтып шығады.

 

Сандар

арқылы топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

Бірін-бірін тексеру.

«5»-бәрі дұрыс

«4»-4-еуі дұрыс

«3»-3-еуі дұрыс

 

 

Формативті бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

Плакатқа гүл күлтешелеріне оқушылардың аттарын сәйкес топқа байланысты орналастыру.

 

 

Интерактивті тақта

Ортасы

Мағынаны тану

5мин.

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин.

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім.  Қолдану.

Тіктөртбұрыштардың неше теңдей бөлікке бөлінгенін сана. Қанша бөлігі боялған?

 

       
       
       
       

 

 

             
             
             

 

             
             
             

Біз екіден бір бөлік немесе жартысы деп айтамыз. Ал олардың қалай жазылатынын білесің бе?

Бөлшек санды жазу және оқу:

— ширек

— мұндай жазу бөлшек деп аталады.

Оқулықпен жұмыс.

№1.

ә) Тәрелкеге теңдей 4 бөлікке бөлінген алманың 1 бөлігі салынды. Демек, тәрелкеге  алма салынды.

Талдау.

№2. Есеп бойынша өрнек  жаз.

1-топ. а) 240:8=30 (алма ағашы)

240-30=210 (алмұрт ағашы)

2-топ. ә) 12*3=36 (см)

3-топ. б) 45:5=9 (қалды)

45-9=36 (жұмсалды)

4-топ. в) 357:7=51км (жүріп өтті)

357-51=306км (қалды)

«Т кестесі» әдісі. №3. Бос орындарға теңдіктер тура болатындай сандарды орналастыру.

816:      =9 (6қалд.)   1-топ

634:      =7 (4қалд.)   2-топ

725:     =8 (5қалд.)   3-топ

543:      =6 (3қалд.)   4-топ

 

№4. а) Есептің сызбасын толықтыр.

t=? сағ

 
          v1=    км/сағ       v2=     км/сағ

 

 
                      s=    км

v1=13км/сағ

v2=17км/сағ

s=90 км

t=? сағ              vқаш=v1+v2=13км/сағ+17км/сағ=30км/сағ

t=90км:30км/сағ=3сағ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс.

Әр топ есеп  бойынша өрнек құрастырып жазады.

 

 

Топтық жұмыс.

«Т кестесіне» теңдіктерді енгізіп, дәлеледеп қорғайды.

Басбармақ арқылы бағалау.

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта, жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

3мин.

 Логикалық тапсырма. Үлеске байланысты ертегі-есеп. Топтық жұмыс.  
«Кім жылдам?» ойыны.

3мин.

№5

150:3    615:3    140:7     250:5   600:3    350:7    364:7     255:5    275:5   280:4

 

Жұптық жұмыс.

Бірін-бірі бағалау.

Әр жұпқа А4-ке жазылған тапсырма парақшасы.
Аяқталуы

Ойтолғау

 

5мин.

Жинақтау.

Математикалық диктант

·        1000 санының жартысы неге тең?

·        100000 санының жартысы неге тең?

·        100 санының төрттен бір бөлігі нешеге тең?

·        1000 санының төрттен бір бөлігі нешеге тең?

·        Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатты құрайды?

·        Егер жарты шелек су 4 л болса, толы шелекте неше литр су бар?

·         Қаптың төрттен бір бөлігі 20 кг болса, қапта неше килограмм бар?

·        1 минуттың алтыдан бір бөлігі?

 

Жеке жұмыс.

Өзін-өзі бағалау.

 

 

 

Айтылған өрнектің тек қана шешімін жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта.
Рефлексия

2мин.

«Себет» әдісі. Стикерлер жапсырады. Стикер, себет.
Үй тапсырмасы

1мин.

№4 (ә),№7  142-143 бет.

Формулаларды еске түсіріп,жаттау.

күнделіктеріне түртіп алады. Күнделік
Бағалау

2мин.

 

Топ  басшыларынан бағалау  парақтары бойынша  қорытынды

бағаларын  түсіру.

 

Өзін-өзі бағалайды.Топ басшысы бағасын қойып, таныстырады.

Диагностикалық бағалау.

Бағалау парақшасы

 

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

 

Бағалау –

Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс.

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ – мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

·        Үлгерімі төмен оқушыға ЖАДА ұйымдастыру арқылы тапсырмаларды орындайды (есептеу дағдысы жақсарту)

·        Қабілеті жоғары оқушыларға логикалық есептерді беру арқылы тапсырманы күрделендіремін.

·        Табыс критерийлер

·        Өзін-өзі бағалау

·        Топтық бағалау

·        Формативті бағалау

·        Бірін-бірі бағалау

·        Диагностикалық бағалау

·        Кері байланыс

·        Әдебиеттік оқу

·        Интерактивті тақта

·        Оқушыларға тәлім-тәрбиені меңгерту құзіреттілігін қалыптастыру

 

 

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұраққа жауап беріңіз.

Бүгін оқушылар не білді? Оқушылар үлестер туралы ұғымды және көптаңбалы сандарды  жазбаша көбейтіп, бөлуді меңгерді.
Сыныптағы ахуал қандай болды? Оқушылардың көңіл күйі көтеріңкі болды.
Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Сабақты алдын ала жоспарлап алған соң, таңдап алған әдіс-тәсілдер тиімді болды.
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен берілген уақытта жоспарлаған тапсырмаларымды алып үлгердім, алайда сергіту сәтіне көп уақытты жоспарлаппын, ал сабақ барысында сонша уақытты сергіту сәтіне жұмсамадым.
Мен жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Алдағы уақытта Мен сабағымды жоспарлаған кезде, сабақты нақты жоспарлап алып, сабақты бірлесіп оқу, және бірін-бірі оқыту арқылы меңгереді.
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақты жаңа әдіс-тәсілдер арқылы өткенде, оқушылар қызығушылықпен қатысты.

2: Сабақта табысты болған бағалау. Бағалау – топпен, жұппен, өзін-өзі бағалау бойынша табысты болды.

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақта АКТ- ны тиімді қолдану арқылы  уақытты үнемдедім.

2: Дәстүрлі сабаққа қарағанда, топтық жұмыста оқушылардың белсенділігі арта түсті.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Келесі сабағымда қабілетті баламен және үлгерімі төмен баламен жасайтын жұмысты жандандыра түсу. Сонымен қатар уақытты ұтымды пайдалану.

[bws_related_posts]

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *