Басы » Бала бақша » «О о » дыбысы және әрпі

«О о » дыбысы және әрпі

оҚызылорда облысы
Жалағаш ауданы
№201 мектеп – лицей мұғалімі
Нурова Динара Есиркеповна

Білім саласы: «Қатынас»

Бөлімі:  Сауат ашу

Тақырыбы: «О о » дыбысы және әрпі

Мақсаты: «Оо » дыбысымен және әрпімен артикуляциясымен таныстыру. Буын туралы түсінік беру. Сөздерді буынға бөлуге үйрету. «Буын», «Дауысты дыбыс» ,«Дауыссыз дыбыс»терминдерімен таныстыру.

Сөздік жұмысы:
торғай-воробей-birdie, ою-орнамент-ornament, ожау-черпак-skoop

Әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке жұмыс, сұрақ-жауап, қайталау

Көрнекіліктер: Слайдтар, әліппе, мазмұнды сурет, қима әріптер

 

Іс-әрекет түрлері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Ескерту
Себепті оятушы

 

 

 

 

 

 

Баларды сауат ашу оқу іс-әрекетіне дайындау.

Сұрақ-жауап арқылы сабақты бастау.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Қандай ай?

-Желтоқсанның нешесі?

-Бүгін аптаның қай күні?

-Қане өткен әріптерді қайталайықшы.

— Тамаша балалар жарайсындар!

 

Қайырлы күн достым
Қайырлы күн болсын!
Жұма күнгі бүгінгі
Сәттілікке толсын.

Біздің алар бағамыз

Кілең бестік болсын!

Балалар жауап береді.

-А Т П Н Ғ Р Л У Ш О

 

Ұйым

дастырылып негіз

делген

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Енді бір сәтке тақтаға назар аударайық (видоеролик)
— Біз не көрдік?
— Осы ертегінің кейіпкерлерін атайық?
— Олар қайда тіршілік етеді?
— дұрыс айтасындар, олар орманда. Ал енді «орманда» сөзін бәріміз бірге айтайық.
— қай әріптен басталып тұр?
— олай болса бәріміз дыбыстап көрейік.- О о о  қалай айтылып тұр?

Ауа кедергіге ұшырамай, созылып айтылып тұр, олай болса ол дауысты дыбыс.

-О дыбысынан келетін сөздер айтайықшы.
ошақ, орақ, орамал, орындық, оймақ, доп, моншақ, пальто, кресло т.б.

О әрпі неге ұқсас?

 

Оқулықпен жұмыс.

О дыбысы сөздің басында, сөздің ортасында  келеді. (оқу)

Сөздік жұмысы

Торғай – воробей –  birdie
ою – орнамент – ornament
ожау – черпак – scoop.

-Ал енді балалар ертегіге оралайық.
-Бауырсақ кімнен қашып кетті?
-Оның алдынан не шықты?
-Балалар қоянның сендерге тапсырмасы бар екен, сол тапсырманы орындасаңдар  бауырсақты жемеймін дейді.
-Қояннын тапсырмасын орындаймыз әлде бауырсақты қоянға береміз бе?
-Ендеше бәріміз оқулықтағы сөздерді оқимыз.

І топ бірінші қатарын

ІІ топ екінші қатарын

ІІІ топ үшінші қатарын

Енді бәріміз бірге оқимыз

буынға бөлу. (Ой, ор, ол, ой-на, ай-на, ой-ла т.б)
-жарайсындар қоян сендерге риза болып тұр, ал енді әр топты бағалап жіберейікші, қай топ қалай оқыды. Тамаша.

-Ал енді қояннан кейін бауырсақтың алдынан не шықты?
-бауырсақты қасқырға береміз бе?
-Ендеше қасқырдың тапсырмасын орындайық.

Дәптерге жазу.

О дыбысының әрпін жазу

•      Ауада жазып қол жаттықтыру.

•      О әрпін екі жолға толтырып жазу.

Сергіту сәті:

Физминутка
— тамаша балалар, бауырсақты қасқырдан аман алып қалдық, енді алдынан не шықты.
-Дұрыс айтасындар аю, бізге аюдың да тапсырмасы бар екен соны орындасаңдар бауырсақты жіберемін дейді, бауырсақты аюға береміз бе?Аюдың тапсырмасы кеспе әріптермен жұмыс

«Тор» сөзін кеспе әріптерімен  жазамыз. Ал енді осы сөзді оқимыз. Ал осы тор сөзіндегі «т» әрпін алып тастап оқып көрсек қандай сөз шығады. «ор»
Дыбыстық талдау жасау.
Ең соңғы түлкінің тапсырмасы

Топтық тапсырма: «Не артық» ойын. Балалар бұл жерде «о» дыбысынан басталмайтын сөзді табу.

І-топ: ою, орындық, алма

ІІ топ: Оймақ, орақ, балға

ІІІ топ: Доп, орамал, қалам
—Жарайсыңдар балалар! Бауырсақты түлкіденден құтқардық. Әр топты бағалап жиберейік.

 

Қорытынды:  
Ал енді мен сендерді мына сиқырлы қалам арқылы бүгінгі сабақты қалай меңгергендеріңді білгім келіп тұр.

«Сөз ойла тез ойла»

v Біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

v  О о дыбысы қандай дыбыс екен?

v  Әріп таңбасы неге ұқсас?

 О о дыбысына басталатын сөздер айту.

Керемет балалар, бүгінгі сабақта өз белсенділіктеріңді көрсете біліп, бауырсақты орман жануарларынан құтқарып, атасы мен әжесіне аман – есен қауыштырдық.

 

 

-Бауырсақ ертегісін
-қоян, аю, қасқыр, түлкі,

-Орманда

 

 

 

о дыбысынан

-О-о-о-о-

 

 

 

 

ошақ, орақ, орамал, орындық, оймақ, доп, моншақ, пальто, кресло т.б.

 

арбаның дөңгелегіне, шарға, допқа нөлге

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атасы мен әжесінен

Қоян

 

 

Жоқ, бауырсақты бермейміз тапсырманы орындаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қасқыр

 

Жоқ, бермейміз.

 

 

 

 

 

Дәптерге жазады

 

Қимыл-қозғалыспен көрсетеді.

 

Аю
 

 

Жоқ, бермейміз, тапсырманы орындаймыз.

Кеспе әріппен жазу

«Тор» сөзі шығады

 

«ор»

 

 

 

 

Әр топ  бармақ  арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қойылған сұраққа жауап береді

 

 

Рефлексті түзетуші

 

 

 

Жарайсыңдар балалар!

-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Олай болса қолдарыңдағы смайлинктер арқылы сендердің көңіл күйлеріңді білгім келеді.

 

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі?

Қандай түсініктерді игерді?

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *