Екібастұз қаласы №17 жалпы орта білім беретін мектебінің
математика пәні мұғалімі Сырымбетов Бауыржан Маратұлы
Мақсаты:
Оқутышылық: 300, 450, 600 және 900 бұрыштары үшін синустың, косинустың, тангенстің және котангенстің мәндерін табу ережесін көрсету, оларды есептерде қолдану
Дамытушылық: Оқушылардың қызығушылық, логикалық іскерліктерін, абстракциялы ой-өрісін жаңа ұғымдар арқылы кенейту;
Тәрбиешілік: Ұқыптылыққа, шапшандыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың құрылымы:
І кезең. Мотивация.
ІІ кезең. Жаңа сабақты түсіндіру
ІІІ кезең. Есептер шығару
IV кезең. Рефлексия
V кезең. Үй тапсырмасы, бағалау.
Сабақтың барысы:
Синустар және косинустар мәнің өздерінің алақандарында табуға болады. Маған қолдарынды созындар. Саусақтар арасындағы бұрыштарды өлшейміз.Екі тік бұрышты үшбұрыш сызғыш – 300 және 450 аламыз. Тік бұрышын алақандағы ойысқа келтіріп салғанда, бас бармақ пен шынашақ саусақтар арасындағы бұрышты өлшейміз.
1) Сонда шынашақ пен аты жоқ саусақпен 300 бұрыш жасайды. 2) Шынашақ ортаңғы саусақпен 450 бұрыш жасайды. 3) Шынашақ сұқ саусақпен 600 бұрыш жасайды. 4) Бас бармақ шынашақпен 900 бұрыш жасайды. |
|
Егер жұдырығымызды түйсек, онда саусақтар арасындағы бұрыш 00-қа тең болады.Әрбір саусақ ойыстан шыққан сәулелер деп есептейміз де, саусақтарды О-ден бастап нөмірлейміз. |
Шынашақ | №0 | 00 | Сондықтан адамдардың қолдарында барлығы 4-ақ саусақ. (әзіл) |
Аты жоқ | №1 | 300 | |
Орта | №2 | 450 | |
Сұқ | №3 | 600 | |
Бас бармақ | №4 | 900 |