Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы
№28 Ақбай жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жолдасова Баян
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары 4 сынып
Сабақтың тақырыбы | Өткен шақ |
Сабақтың жалпы мақсаты | Оқушылар өткен шақ туралы түсінік алады, өткен шақтағы етістіктер іс-әрекеттің бұрын болғанын білдіретінін ұғындыру, байланыстырып сөйлеу тілін дамытады, сыни тұрғыдан ойлана біледі. |
Оқытуда қолданылатын әдістер | ЫАО, топқа бөлу, «Миға шабуыл» әдісі,ой шақыру, ой қозғау, диалогтық әдіс, «Пирамида» әдісі, жеке, жұптық, топтық жұмыс. |
Оқытуда күтілетін нәтиже | Оқушылар өткен шақ етістіктер іс-әрекеттің бұрын болғанын білдіретіні жөнінде біледі, сыни тұрғыдан ойлана біледі. |
Кіріктірілген модульдер | 1.АКТ. 2.Оқытудағы жаңа тәсілдер 3.ОүБ және ОБ 4.Оқытудағы көшбасшылық 5.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, 6. Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту |
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер | ||||||||||||||||||||
2 мин.
|
Сыныпта ынтымақтас -тық атмосферасын қалыптастыру | «Ең жақсы тілек»
Өз достарына жақсы тілектер айтады. |
|||||||||||||||||||||
1 мин.
|
Топқа бөлу
Үй жануарларының суретін құрастыру арқылы |
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы екі топқа бөлінеді. | Қима суреттер
|
||||||||||||||||||||
1 мин.
|
Бүгінгі сабақтың крите-рийлерімен таныстыру | Оқушылар сабақ критерийімен танысады | Бағалау парақшасы | ||||||||||||||||||||
5 мин.
|
Жаңа сабақтың ашылуы
І. Білу. «Миға шабуыл» әдісі
|
Топтық жұмыс
Екі топтың оқушылары бір-біріне сұрақтар қояды. |
|
||||||||||||||||||||
5 мин.
|
ІІ. Түсіну «Ой шақыру» әдісі
31- жаттығу Өлеңді оқып, қарамен жазылған етістіктердің қашан болған істі білдіріп тұрғанын айтады.
«Сәйкесін тап» ойыны 32-жаттығу
|
Жеке жұмыс
Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқып, етістіктің істің қашан білдіріп тұрғанын айтады.
Оқушылар жіктеуді сәйкестендіріп жазады,етістіктерге сұрақ қояды, олардың қашан болған істі білдіретінін айтады. |
Слайд,
Ноутбук, Қазақ тілі 4 сынып Атамұра 2011ж.
Қазақ тілі 4 сынып Атамұра 2011ж.
|
||||||||||||||||||||
5 мин. | Қолдану
«Ой қозғау» әдісі 1. «Кітап» сөзіне барыс септігінің жалғауын жалға. 2. «Оқы» етістігін өткен шаққа қойып, сөйлем құра. 3. Не істеп отырсың? Сұрағына жауап беретін сөз етістіктің қай шағында тұр? 4. «Аяжан атасының ауылына келді.» деген сөйлемнен етістікті тап, сұрақ қой, қай шақ екенін айт. |
Жеке жұмыс
Көрсетілген сандарды таңдау арқылы, сұрақтарға жауап береді. Сандар: 10, 20, 30, 40. |
Слайд,
сұрақтар жазылған кеспе қағаздар, ноутбук |
||||||||||||||||||||
5 мин.
|
«Өз жұбыңды тап» ойыны
Сөздер: олар танысты, ән тыңдап отыр, үйіне шақыр- ғысы келді |
Жұптық жұмыс
Алты оқушы тақтаға шығып,кеспе қағаздарды таңдайды, жазылған сөздер бойынша жұбын табады. |
Кеспе қағаздар
|
||||||||||||||||||||
5 мин.
1 мин. |
«Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны
Бос тор көзге етістік сөзді қояды.
Сергіту сәті «Кел, билейік!» |
Топтық жұмыс
1-топ жекеше
2-топ көпше
Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын жасайды. |
Плакат, маркер
Ноутбук
|
||||||||||||||||||||
5 мин.
|
ІV. Талдау
«Пирамида» әдісі
|
Топтық жұмыс
Әр топ пирамиданы өткен шақ етістігімен толтырады. |
Слайд, плакат, маркер, ноутбук | ||||||||||||||||||||
5 мин.
|
V. Жинақтау
«Нақты жауап» айдары
|
Оқушылар «Қарлы кесек» әдісі бойынша өз ойларын жинақ-тайды.Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады. | Доп
|
||||||||||||||||||||
3 мин.
|
VІ. Бағалау
Формативті бағалау Жиынтық бағалау
|
Бағалау парағы арқылы оқушылар бір-бірін, өзін-өзі бағалайды. | Бағалау парағы
|
||||||||||||||||||||
2 мин. |
VІ. Рефлексия Не үйрендім? Не үйренгім келеді?
Үйге тапсырма Келесі тақырып бойынша іздену. 36-жаттығу
|
Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып, «Даму ағашына» жапсырады. |
Стикерлер, «Даму ағашы» плакат |