Басы » Кембридж бағдарламасы » Уэльс пен Солтүстік Ирландия

Уэльс пен Солтүстік Ирландия

Сабақ № 1

Сабақ өтілетін күн:

 

7 сынып (12-13 жасар)

Ағылшын тілі

Мұғалім: Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы

Барлық оқушы саны: 9

Қатысқаны:9

Сабақ тақырыбы Уэльс пен Солтүстік  Ирландия
Жалпы мақсаттар

 

—         Уэльс пен  Солтүстік Ирландия  туралы мағұлмат беру

—         модаль етістікті сөйлемде қолдану

—         оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдыларын дамыту

—          бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу

Сілтеме Күнтізбелік жоспар,оқулық, Бұқаралық ақпарат көзі «Ағылшын тілін оқыту әдістемесі» журналы
Түйінді идеялар « Уэльс пен Солтүстік Ирландия  тәуелсіз мемлекет»
Әдіс-тәсілдер «Ыстық алақан», «жарық жұлдыз», «ойлан тап», «сен маған,мен саған», «топтасып оқу», «тест сынағы», «серпілген доп», «екі жұлдыз,бір тілек» тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық, ұжымдық
Көрнекіліктер Уэльс пен Солтүстік Ирландия туралы слайд,кәмпит, карточка,ватман,маркер, стикер
Дереккөздер Аяпова Т., Абильдаева З.,  Тұтбаева  Ж.  Ағылшын тілі  7  сынып оқулық.- Алматы:  «Мектеп»,  2012; Интернет
Оқыту нәтижелері ·        Уэльс пен  Солтүстік Ирландия  туралы мағлұмат алады;

·        модаль етістікті сөйлемде қолданады;

·        оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдылары дамиды

·        бір-бірін сыйлауды үйренеді

Сабақ барысы Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті Бағалау (формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері:

1-кезең

Қызығушылықты ояту

-ұйымдастыру

(2 мин)

 

 

 

«Ыстық алақан»

-Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Шаттық шеңберін құрғызып, бір-бірінің алақанын соғып тілек айтқызады.

Балаларды түрлі-түсті кәмпиттермен бөлемін.

-Сәлеметсіз бе?

 

 

Оқушылар  бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

 

Оқушылар кәмпиттің түсімен бөлінеді.

 

 

 

Сөзбен ынталандырып отыру

-Үй тапсырмасын тексеру: (7 мин)

 

«Жарық жұлдыз»

 

Англия мен Шотландия елдері туралы мәтінді  «жарық жұлдыз» әдісімен үй тапсырмасын жаздыртады. Жарық жұлдызға жету үшін  мәтінді мазмұндап,ойындағысын жазады. Өзін-өзі бағалау.
-Жаңа сабаққа даярлық. (2 мин) «Ойлан тап »

 

Фонетикалық жаттығу арқылы  сабақтың тақырыбын табуға  нұсқау береді.  Балалар   өлеңді оқып сабақтың тақырыбын табады.

 

Жарайсыңдар
2-кезең

Мағынаны ашу

Жаңа сабақ

(20 мин)

«Сен маған,мен саған» Жаңа сөздерді меңгерту

Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтқызу

 

 

Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтады.

 

 

 

Ұлттық             валютасын тарату
Топтасып оқу Екі топты екі мемлекеттін атымен  топқа бөлемін.

1-топ «Уэльс»

2-топ «Солтүстік Ирландия»

Мәтінмен танысып оқиды.

Тақырып бойынша әр топқа тапсырма беріледі.

Постер жасату

 

Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.

Тақырып бойынша постер жасайды.

Қорғайды.

Критерий арқылы бағалау.

1.Эстеикалық талғамы 1 балл

2. Мазмұны 2 балл

3.Сөздің көлемі

2 балл

 

Модальдік етістікке байланысты   деңгейлік тапсырмалар  таратпа материал (карточка) арқылы береді. Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.

 

 

 

-Сергіту сәті (2 мин) « Уэльс пен Ирландия»  елінің биі Бейне сюжет көрсетеді. Оқушылар бидің ырғағымен билейді. Мадақтау
3-кезең

Ой толғаныс

Бекіту (5  мин)

 

«Тест сынағы» Екі топқа білімдерін бекіту мақсатында тест береді. Оқушылар  тест орындайды.

 

Өзін-өзі тексереді.

Суммативті бағалау

Қорытындылау.

(3 мин)

«Серпілген доп » Допты  балаларға бере отырып сұрақ қойдыртады және бақылайды. Оқушылар  бір-біріне  допты алу  арқылы сұрақтарға жауап береді. Мадақтау
-Бағалау. (2 мин) Критерий бойынша Білімдерін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. Күнделікке  баға қойдырады
Үйге тапсырма:

(1 мин)

Екі елдің мәдениеті  туралы  кластер жасап келуге нұсқау береді. Тапсырманы күнделіктеріне жазады.
-Рефлексия (1 мин) Екі жұлдыз, бір тілек Сабақта екі жақсыны, бір ұсынысты жаздырту. Оқушылар екі жұлдыз,бір тілек жазады.

Табыс  критерийі

Үй жұмысын орындауы Жаңа сабақ бойынша белсенділігі Жаңа сөздерді меңгеруі Жазбаша жұмысының орындалуы Сұраққа жауап беруі Қорытынды балл
1 1 1 1 1 5
[bws_related_posts]

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *