Сабақ № 1
Сабақ өтілетін күн:
|
7 сынып (12-13 жасар)
Ағылшын тілі Мұғалім: Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы |
Барлық оқушы саны: 9
Қатысқаны:9 |
|||
Сабақ тақырыбы | Уэльс пен Солтүстік Ирландия | ||||
Жалпы мақсаттар
|
— Уэльс пен Солтүстік Ирландия туралы мағұлмат беру
— модаль етістікті сөйлемде қолдану — оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдыларын дамыту — бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу |
||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар,оқулық, Бұқаралық ақпарат көзі «Ағылшын тілін оқыту әдістемесі» журналы | ||||
Түйінді идеялар | « Уэльс пен Солтүстік Ирландия тәуелсіз мемлекет» | ||||
Әдіс-тәсілдер | «Ыстық алақан», «жарық жұлдыз», «ойлан тап», «сен маған,мен саған», «топтасып оқу», «тест сынағы», «серпілген доп», «екі жұлдыз,бір тілек» тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық, ұжымдық | ||||
Көрнекіліктер | Уэльс пен Солтүстік Ирландия туралы слайд,кәмпит, карточка,ватман,маркер, стикер | ||||
Дереккөздер | Аяпова Т., Абильдаева З., Тұтбаева Ж. Ағылшын тілі 7 сынып оқулық.- Алматы: «Мектеп», 2012; Интернет | ||||
Оқыту нәтижелері | · Уэльс пен Солтүстік Ирландия туралы мағлұмат алады;
· модаль етістікті сөйлемде қолданады; · оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдылары дамиды · бір-бірін сыйлауды үйренеді |
||||
Сабақ барысы | Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті | Бағалау (формативті, суммативті) | |
Сабақ кезеңдері:
1-кезең Қызығушылықты ояту -ұйымдастыру (2 мин) |
«Ыстық алақан» |
-Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Шаттық шеңберін құрғызып, бір-бірінің алақанын соғып тілек айтқызады. Балаларды түрлі-түсті кәмпиттермен бөлемін. |
-Сәлеметсіз бе?
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Оқушылар кәмпиттің түсімен бөлінеді. |
Сөзбен ынталандырып отыру |
|
-Үй тапсырмасын тексеру: (7 мин)
|
«Жарық жұлдыз»
|
Англия мен Шотландия елдері туралы мәтінді «жарық жұлдыз» әдісімен үй тапсырмасын жаздыртады. | Жарық жұлдызға жету үшін мәтінді мазмұндап,ойындағысын жазады. | Өзін-өзі бағалау. | |
-Жаңа сабаққа даярлық. (2 мин) | «Ойлан тап »
|
Фонетикалық жаттығу арқылы сабақтың тақырыбын табуға нұсқау береді. | Балалар өлеңді оқып сабақтың тақырыбын табады.
|
Жарайсыңдар | |
2-кезең
Мағынаны ашу —Жаңа сабақ (20 мин) |
«Сен маған,мен саған» | Жаңа сөздерді меңгерту
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтқызу
|
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтады.
|
Ұлттық валютасын тарату | |
Топтасып оқу | Екі топты екі мемлекеттін атымен топқа бөлемін.
1-топ «Уэльс» 2-топ «Солтүстік Ирландия» Мәтінмен танысып оқиды. Тақырып бойынша әр топқа тапсырма беріледі. Постер жасату
|
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Тақырып бойынша постер жасайды. Қорғайды. |
Критерий арқылы бағалау.
1.Эстеикалық талғамы 1 балл 2. Мазмұны 2 балл 3.Сөздің көлемі 2 балл
|
||
Модальдік етістікке байланысты деңгейлік тапсырмалар таратпа материал (карточка) арқылы береді. | Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.
|
|
|||
-Сергіту сәті (2 мин) | « Уэльс пен Ирландия» елінің биі | Бейне сюжет көрсетеді. | Оқушылар бидің ырғағымен билейді. | Мадақтау | |
3-кезең
Ой толғаныс Бекіту (5 мин)
|
«Тест сынағы» | Екі топқа білімдерін бекіту мақсатында тест береді. | Оқушылар тест орындайды.
|
Өзін-өзі тексереді.
Суммативті бағалау |
|
—Қорытындылау.
(3 мин) |
«Серпілген доп » | Допты балаларға бере отырып сұрақ қойдыртады және бақылайды. | Оқушылар бір-біріне допты алу арқылы сұрақтарға жауап береді. | Мадақтау | |
-Бағалау. (2 мин) | Критерий бойынша | Білімдерін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. | Күнделікке баға қойдырады | ||
—Үйге тапсырма:
(1 мин) |
Екі елдің мәдениеті туралы кластер жасап келуге нұсқау береді. | Тапсырманы күнделіктеріне жазады. | |||
-Рефлексия (1 мин) | Екі жұлдыз, бір тілек | Сабақта екі жақсыны, бір ұсынысты жаздырту. | Оқушылар екі жұлдыз,бір тілек жазады. | ||
Табыс критерийі
Үй жұмысын орындауы | Жаңа сабақ бойынша белсенділігі | Жаңа сөздерді меңгеруі | Жазбаша жұмысының орындалуы | Сұраққа жауап беруі | Қорытынды балл |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 |