Сабақ № 3
Сабақ өтілетін күн:
|
7 сынып (12-13 жасар)
Ағылшын тілі Мұғалім: Сапарханова Мөлдір Төлегенқызы |
Барлық оқушы саны: 9
Қатысқаны:9 |
|||
Сабақ тақырыбы | Ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер | ||||
Жалпы мақсаттар
|
— Ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттердің географиялық орны ,көрнекті жерлері мен саяхаты туралы айту;
— оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдыларын дамыту — өткен шақ пен аяқталмаған өткен шаққа байланысты сөйлемдер құрастыру — өзге елді құрметтеуге тәрбиелеу |
||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар,оқулық, Бұқаралық ақпарат көзі «Ағылшын тілін оқыту әдістемесі» журналы | ||||
Түйінді идеялар | «Ағылшын тілі -халықаралық қатынас тілі» | ||||
Әдіс-тәсілдер | тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық, ұжымдық | ||||
Көрнекіліктер | Ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер туралы слайд, шар, | ||||
Дереккөздер | Аяпова Т., Абильдаева З., Тұтбаева Ж. Ағылшын тілі 7 сынып оқулық.- Алматы: «Мектеп», 2012; Интернет | ||||
Оқыту нәтижелері | · Ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттердің географиялық орны, көрнекті жерлері мен саяхаты туралы білетін болады;
· оқу,жазу,тыңдау,сөйлеу дағдылары дамиды · өткен шақ пен аяқталмаған өткен шаққа байланысты сөйлемдерді құрастырады · өзге елді құрметтей алады |
||||
Сабақ барысы | Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті | Бағалау (формативті, суммативті) | |
Сабақ кезеңдері:
1-кезең Қызығушылықты ояту -ұйымдастыру (2 мин) |
«Әуедегі тілек шарлары» |
-Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Шаттық шеңберін құрғызып, бір-бірінің шарларына лебіздерін жазғызады.Шардың ақ және қызыл түсімен бөлінеді. |
-Сәлеметсіз бе?
Оқушылар бір-біріне шарларды лақтырып,лебіздерін оқиды. Балалар топқа бөлініп отырады. 1 топ Лондон 2 топ Сидней |
Сөзбен ынталандырып отыру |
|
-Үй тапсырмасын тексеру: (7 мин)
|
«Жарық жұлдыз»
|
Екі елдің мәдениеті туралы кластерлерін тексереді. | Екі елдің мәдениеті туралы кластерлерін қорғайды. | Формативті бағалау доллармен. | |
-Жаңа сабаққа даярлық. (2 мин) | «10 сұрақ» әдісі
|
Ортаға бір оқушыны шақырып мандайына жапсырып стикерге«ағылшын » деген сөзді жазып қояды. А оқушыны шығарады.Ол оқушы сыныпқа сұрақ қояды.Оқушыларға сұрақтарды жетелей отырып қояды | Балалар «иә» немесе «жоқ » деп жауап береді.
Тақырыпқа сай келетін көмекші сөзді табады. |
Жарайсыңдар | |
2-кезең
Мағынаны ашу —Жаңа сабақ (20 мин) |
Фонетикалық жаттығу
«Тікелей радиоэфир» |
Жаңа сөздерді меңгерту
Жаңа сөздерді жекелей, жұптық, топтық қайталатып айтқызу
Оқушыларға алдын-ала берілген тапсырма бойынша «тікелей радиоэфирді» 1оқушыға жүргізуге нұсқау береді. Радио жүргізушісі басқа елдердің 1 елшіден қабылдап тұрады. Көрермен сұрақ қояды. 1 оқушы. АҚШ 2 оқушы.Ұлыбритания 3 оқушы.Канада 4 оқушы.Австралия 5 оқушы. Жаңа Зеландия Осы мемлекеттерді «тікелей радиоэфирге» шақырады.
|
Жаңа сөздерді жекелей, жұпық, топтық қайталатып айтады.
Келген елшіге сұрақ қояды. |
Ұлттық валютасын тарату
Қатысқан елшілер,тыңдармандарға, радио жүргізушісіне естелік ретінде сыйлық беріледі. |
|
өткен шақ пен аяқталмаған өткен шаққа байланысты сөйлемдер құрастыруға нұсқау береді.
|
өткен шақ пен аяқталмаған өткен шаққа байланысты сөйлемдер құрастырады.
А – 5-6 сөйлем құрастырады. В – 3 сөйлем құрастырады. С –сөздерді жазады.
|
Критерий бойынша бағалау
|
|||
-Сергіту сәті (2 мин) | « Заманауи» би | Бейне сюжет көрсетеді. | Оқушылар бидің ырғағымен билейді. | Мадақтау | |
3-кезең
Ой толғаныс Бекіту (5 мин)
|
«Ребус » | Екі топқа білімдерін бекіту мақсатында ребус береді. | Оқушылар ребусты шешеді.
|
Шапалақ арқылы | |
—Қорытындылау.
(3 мин) |
«Серпілген доп » | Допты балаларға бере отырып сұрақ қойдыртады және бақылайды. | Оқушылар бір-біріне допты алу арқылы сұрақтарға жауап береді. | Мадақтау | |
-Бағалау. (2 мин) | Критерий бойынша | Білімдерін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. | Күнделікке баға қойдырады | Суммативті бағалау | |
—Үйге тапсырма:
(1 мин) |
Ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер туралы мағлұмат жинауға тапсырма береді. | Тапсырманы күнделіктеріне жазады. | |||
-Рефлексия (1 мин) | Смайлик | Мұғалім оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін смайлик арқылы белгілеуін сұрайды. | Көңіл күйді білдіретін смайликтерді тақтаға жапсырады. | ||
Табыс критерийі
Үй жұмысын орындауы | Жаңа сабақ бойынша белсенділігі | Жаңа сөздерді меңгеруі | Жазбаша жұмысының орындалуы | Сұраққа жауап беруі | Қорытынды балл |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 |