Басы » Блог » Бөдененің құйрығы неге қысқа?

Бөдененің құйрығы неге қысқа?

Жамбыл облысы

Жуалы ауданы

№24 Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:

Нұрлыбаева Зағипа Бескемпірқызы

 Ана тілі 1 сынып
Күні: 18.02.16ж
Сабақтың тақырыбы:         Бөдененің құйрығы неге қысқа?
Мақсаты: Бөдене туралы түсінік беру. Сөздерді дұрыс тасымалдауға жаттықтыру.
Міндеттері: 1.Бір буынды сөздерді тасымалдайды, екі буынды сөздерді ажыраты алады.

2.Оқыған немесе естіген әңгімелерінің мазмұнын айтып бере алады.

3. Сұрақ қоя біледі, сөзді бөлмей , аяғына тыңдауға үйренеді.

Күтілетін нәтиже: Кез келген сөзді буынға бөле алады, ертегінің мазмұнын айтып бере алады,сұрақ қоя біледі,еркін ой бөлісе алады.Құстарды ажырата білуді үйренеді.
Қолданылған әдіс- тәсілдер: Ыстық орындық,Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, ,Ойлан тап «Қағып алу» ойыны, Венн  диаграммасы, бес жолды өлең.
Негізгі дерек- көздер Ертегінің суреттері, тапсырмалар,
Сабақтың өтілетін уақыты: 45 минут
Сабақ жоспары:
Мұғалімнің  іс- әрекеті Оқушының  іс- әрекеті      Бағалау
1.Ұйымдастыру кезеңі    

    1. Сәлемдесу

Балалар бүгін бізге көптеген қонақтар келіпті амандасып алайық.

Жарқырап күнде ашылды

Айналаға нұр шашылды

Қайырлы күн!

Біз көңілді баламыз,

Біз әдепті боламыз

Біз ерекше боламыз

Қонақтарды көргенде

Сәлеметсіздер ме деп

Сәлемдесіп аламыз!

Сабағымыз сәтті өтсін деп шаттық шеңберін құрайық.Барлығымыз бір- бірімізге жылы лебізімізді айтайық.

1.                 2.Топқа бөлу

1-топ: «Қарлығаш»

2топСауысқан»

3топ»Тоқылдақ».

Үй тапсырмасын сұрау.

« Менің достарым» тақырыбында суретін

 салып келу. ( Суреттің мағынасын түсіндіру)

Шаттық шеңберін құру, жақсы тілектер айту. Оқушылар құстардың суреттерін тиісінше бөліп алады. Сурет бойынша үш топқа бөлінеді.
1.Білу Оқушының іс- әрекеті
Үйге берілген тапсырманы «Ыстық

орындық»әдісі арқылы сұраймын

2.Түсіну   Диалогты оқыту.15 минут

2.     « Ойлан тап» ойыны

3.      

4.     Паналайтын  үйі жоқ

5.     Алып жатқан сыйы жоқ

6.     Таңырқатып басқаны

7.     Сергитін бір күні жоқ.

« Бөдененің құйрығы неге қысқа»ертегісін әңгімелеп айтып беремін.( таудың   құстардың суретін болады)  көрсете отырып, балалардың қызығушылығын оятамын.

«Қағып ал» ойыны арқылы қаншалықты түсінгендерін анықтау үшін  әр топқа сұрақ қоямын.

 1.    Бөдене қандай құс?

2.Қандай тау болыпты?

3.Құстар не үшін талпыныпты?

4.Бөдене не істепті?

5.Бөдененің құйрығы неге қысқа екен?

6. Мәтін мазмұнын қалай түсінгеніңді қысқаша айт.

Бір буынды және алғашқы буыны бір дыбыстан тұратын екі буынды сөздерді тасымалдауға болмайды: ер, көл, шаш, ө-зен, е- мен.

—                   Сабаққа  сиқыршы келеді. Сиқыршы жолда келе жатып, қапшығындағы сөздерді шашып алады.

—                   — Сиқыршы : Балалар маған мына сөздерімді жинауға көмектесесіңдер ме? Ол үшін тасымалданбайтын сөздерді кәрзеңкеге жинауға көмектесіңдер.

3. Қолдану. 9 минут

Дәптермен жұмыс:

Он сегізінші ақпан

Сынып жұмысы

Көркем жазу.

—                   99- жаттығу.

Тасымалдауға болмайтын сөздер:Ақын, әже,ата, ауа,жент, сүт,от.

Сергіту сәті: (2 минут)

Музыка ырғағымен билеп сергіп 

Мағынаны тану. Оқушы іс- әрекеті

Оқушылар ойланып, естеріне түсіре отырып жұмбақтың шешуін табады.Жұмбақтың шешуі :Бөдене.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтарымен пікірлеседі, талқылайды, түсіндіреді.

 

 

 

 

 

 

Допты қағып алып сұрақтарға жауап  береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс:

99- жаттығуды орындайды.Тасымалдауға болмайтын сөздерді жазу.

 

 

 

 

 

 

« Көңілді күн» музыка ырғағамен билейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұлдызшалар арқылы мадақтап бағалаймын.

 

 

Бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам арқылы бағалау.

4 . Талдау  8минут.

Топық жұмыс

Тапсырма: Әр топқа (тасымал) деген сөз жазылған қағаз беріледі.

Әр топқа сұрақтар дайындату. (5минут)

Топпен бірге орындайды, тақтаға шығып қорғайды

 

 

Критерий арқылы өздерін

бағалайды.

5.Жинақтау.

1 . Қарлығаш тобы :Бөденеге сипаттама жаз.

2. Сауысқан тобы: Бөдене туралы бес жолды өлең.

3.  Тоқылдақ тобы: Бөдене мен тауықты салыстыру( Венн диаграммасы)

6. Үй тапсырмасын беру(1минут)

Бөдененің суретін салу.

Әр топ бір-біріне сұрақтар дайындайды,  жауап береді.

 

 

Бармақпен бағалау.
6.Бағалау ( 2 минут) Бүгін сабақта не туралы білдік?

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Не сіздерге қызықты болды?

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап бағалау.

Бүгінгі көңіл — күйіміз қандай?

 

Алма ағашына смайликтерді жапсыру.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *