«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Генжемуратова Лаззат Калбаевна
Коучинг «Орта мерзімді жоспарын енгізу — өздік жұмысының сапасының тиімділігін арттыру»
Мазмұны | Уақыты | ||||||
Тақырыбы | Орта мерзімді жоспар | ||||||
Мақсаты | Орта мерзімді жоспар туралы түсінік беру. Тәжірибе жүзінде іске асыруға жағдай туғызу. | ||||||
Күтілетін нәтиже | Оқытудың жеті модулі ықпалдастырылған тізбектелген сабақтар топтамасын құрады | ||||||
Негізгі идеясы | Орта мерзімді жоспар құру | ||||||
Құрал жабдықтары | слайд, маркерлер | ||||||
Өтілу кезеңдері | Коуч пен коучингке қатысушылардың іс- әрекеті | ||||||
Ұйымдастыру | Коуч тақырып және оның мақсатымен таныстырады | ||||||
Топтарға бөлу | «Тәтті сыйлық» сандықша | 2мин | |||||
Кіріспе бөлігі
1. «Алақан» жаттығуы (өзінің алақаның салып, 5 саусағына өзінің 5 жақсы қасиеттерін жазып, көршісіне ұсынады. Содан соң көршісі алақанына оның аталмаған қасиеттерімен толықтырады) 2. Бір қасиетті оқуға болады. Сізді айтылған қасиеттер таңқалдырды ма? Онымен сіз келісесіз бе? Қорытынды: кей кезде адамның бойындағы қасиеттеріне мән бермей, дұрыс баға бере алмаймыз. |
5 мин | ||||||
Топ мүшелерін рөлдерге бөлу (спикер, тайм-кипер, дизайнер) | 1мин | ||||||
«7 модуль» презентациясын ұсыну | Коучингке қатысушылары материалды конспектілейді | 15 мин | |||||
Бақылаушымен таныстыру | 2мин | ||||||
Миға шабуыл | 1-топ. Жоспар деген не?
2-топ. Жоспар құру не үшін қажет? 3-топ. Сіз бүгінгі күніңізге жоспар құрасыз ба? 4-топ. Білім беруде жоспардың маңызы неде? Топ ойларын ортаға салады. |
3мин | |||||
«ОМЖ» презентациясын ұсыну | Коучингке қатысушылары материалды конспектілейді | 10мин | |||||
Коуч таратпалы ресурстарды ұсынады | |||||||
Тапсырма1 | Топтар материалдың мазмұнын талқылып, постер жасайды. | Коуч ресурстарды ұсынады | 20мин | ||||
Сергіту сәті | «Пай-пай, қыздар-ай!» | 4мин | |||||
Тапсырма 2 | Постерді қорғау | 12мин | |||||
Эксперт тобының бағалауы | Топтар бір-бірін бағалау | 7мин | |||||
ОМЖ үлгілерін тарату | Коуч ресурстарды белсенді тақтаға шығарады | 2мин | |||||
Рефлексия | «Сауалнама» жүргізу | Коучинг қатысушылары сауалнаманы толтырады | 5мин | ||||
Коучинг барысындағы қолданылған әдіс-тәсілдер | Коллаборативтік оқыту, креативтік, белсенділік, шығармашылық
|
||||||
Критериалды бағалау | 1.Постердің эстетикалық безендірілуі;
2.Мазмұндылығы; 3.Материалды нақты, толық жеткізуі |
||||||
Сауалнама
- Біздің бүгінгі кездесуіміз пайдалы болды ма? _______________________________________________________________________________________________________________
- Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Өз тәжірибене өзгеріс енгізгің келеді ме? ___________________________________
__________________________________________________________________________
- Қай бағытта ынтымақтастықты жалғастырғың келеді? _________________________
__________________________________________________________________________
5.Қандай тематикалық коучингтерге қатысқыңыз келеді? _________________________
__________________________________________________________________________
- Сіздің ізгі ниеттеріңіз. _____________________________________________________
___________________________________________________________________________
Сауалнама
- Біздің бүгінгі кездесуіміз пайдалы болды ма? _________________________________
__________________________________________________________________________
- Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды?______________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Өз тәжірибене өзгеріс енгізгің келеді ме? ____________________________________
__________________________________________________________________________
- Қай бағытта ынтымақтастықты жалғастырғың келеді? __________________________
__________________________________________________________________________
5.Қандай тематикалық коучингтерге қатысқыңыз келеді? _________________________
__________________________________________________________________________
- Сіздің ізгі ниеттеріңіз. _____________________________________________________
___________________________________________________________________________
Сауалнама
- Біздің бүгінгі кездесуіміз пайдалы болды ма? _________________________________
__________________________________________________________________________
- Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды?______________________
_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
- Өз тәжірибене өзгеріс енгізгің келеді ме? ____________________________________
__________________________________________________________________________
- Қай бағытта ынтымақтастықты жалғастырғың келеді? __________________________
__________________________________________________________________________
5.Қандай тематикалық коучингтерге қатысқыңыз келеді? _________________________
__________________________________________________________________________
- Сіздің ізгі ниеттеріңіз. ____________________________________________________
___________________________________________________________________________
- Сәтті күн сыры (Секрет удачного дня)» бейнеролик
- Топтарға сұрақтар (слайд). Топтарда талқылап, ойларын ортаға салады.
1-топ. Жоспар деген не?
2-топ. Жоспар құру не үшін қажет?
3-топ. Сіз бүгінгі күніңізге жоспар құрасыз ба?
4-топ. Білім беруде жоспардың маңызы неде?
- «Майшам (Lightheaded)» бейнероликті талқылау, пайымдау, тұжырым жасау.
- Презентация (Орта мерзімді жоспар)
- МАН бойынша жұмыс. «Тізбектелген сабақтар топтамасын жсопарлау қажеттігін негіздеу» 117-118 бет.
- Тыңдаушыларды пәндер бойынша топқа бөлу. Өз пәндері бойынша жоспар құру.
- Орта мерзімді жоспарды рәсімдеу. Орта мерзімді жоспар үлгісімен таныстыру.
Рефлексия
Орта мерзімді жоспар туралы жазылымдар
Мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес календарлық-тақырыптық жоспар негізінде жас ерекшеліктерін ескеретін Орта мерзімді жоспар 2013 – 2014 оқу жылы ҚР Білім және ғылым министрлігі бекіткен Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған «Әдебиет» оқулығы Бағдарламасын іске асыру мақсатында құрылған.
Орта мерзімді жоспар «Әдебиет» оқулығының негізінде құрылды: Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық
Сабақтарды жоспарлау кезінде 3 деңгей мұғалімінің 7 модуль туралы алынған білімі енгізілді. «Қажымұқан» тақырыбындағы тізбектелген төрт сабақ ортақ негізгі идеямен біріктірілген және бір-бірінің логикалық жалғасы болып табылады. Берілген жоспар мектеп мұғалдерімен талқыланды және мектеп оқу ісінің меңгерушісімен келісілді, мектеп директорымен бекітілді.
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқып – үйренудің нәтижесі | Қолданылған модульдер | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатындағы бағалау | Оқудағы кедергілерді жою | Негізгі дерек көздер |
1 | ||||||||
2 |
Тізбектелген сабақтардың мақсаттары мен міндеттері «Мектептегі тәжірибе» кезеңінде мұғалім және оқушының іс-әрекеті арқылы белгілі бір кезекпен орындалды. Сабақтардың оң нәтижесі деп, ең алдымен, құрылған топтардың жемісті қарым-қатынасын атауға болады. Оқыту әр топ мүшелері мен жеке топтар арасында диалогтың әр түрлерін қолдану арқылы іске асырылды. Әр сабақ Бағдарламаның барлық 7 модулінің енгізілуімен өткізілді. Оқуды жаңаша ұйымдастыру мұғалімдердің ішкі мотивацияларын дамытты, соның салдарынан когнитивтік қабілеттері де сабақта дамып, күшейе түсті. Әсіресе, ерекше атап кететіні мұғалімдердің өздік жұмыстарын өзін-өзі реттеуде сәтті меңгеруі.
Мектеп мұғалімдері теориядан алған білімдеріне сәйкес тәжірибеден алған білімдерін алдыңғы уақытта ұтымды қолдана алуы үшін өздері топпен орта мерзімдік жоспар құрды. Бұл тәжірибеме қандай негізгі құндылықтар аса қажет екенін, осы құндылықтардан қандай нәтиже көргім келетінін, ол үшін қандай стратегияларды пайдаланатынымды жасаған қорытындым нақты анықтауға көмектесті.
Бағдарлама негізінде «өзгеріс енгізу» тәжірибе жұмысы барысында менің шығармашылық қабілеттерім ұлғайды және маған эмоционалды серпіліс әкелді.
- «Екі — жұлдыз, бір-тілек» әдісі арқылы ойларын стикерлерге жазып қалдырады.