Басы » Бастауыш сыныптар » Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту

Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту

Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан қаласы
КММ «Ю.Гагарин атындағы орта мектебі»
Дуланбаева Толкын Калихановна

Сабақ

Қазақ тілі

 

Сынып : 4 сынып

Барлық оқушы саны: 17

Қатысқаны:

Сілтеме Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.
Сабақ тақырыбы Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
Жалпы мақсаттар Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге үйрету.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту. Өз ойын толық жеткізуге, сурет бойынша әңгімелеуге дағдыландыру.

Критерийлер Көркем жазу,жеке, топпен жұмыс, өз ойын жеткізу
Әдіс-тәсілдер Жеке- топтық  жұмыс, «Кезекпен мұғалім боламыз», «плюс кестесі», «Т кестесі», «5жолды өлең»
Көрнекіліктер АКТ сурет көрсету,А3 плакаттары
Оқыту нәтижелері Өз ойын толық жеткізіп айта алады.Оқушылардың 70 пайызы мәтін құрай алады, тақырып қоя алады.
Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

1-кезең.

Қызығушылықты ояту:

ұйымдастыру;

— үй тапсырмасын тексеру;

—  қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады.

 

Оқушыларды  «Дыбыс», «Сөз», «Сөйлем», «Мәтін» деп 4 топқа бөлу

Ойсергек «Көршіңнің суретін сал»

 

Топ ережесін естеріне түсірту

—          Балалар қандай топ ережелерін сақтаймыз№

 

Жұмбақ жасыру

Темір тілді

Күміс үнді

(Қоңырау)

Көркем жазу Ққ

Ққ——————————

(Қаламсапты  дұрыс  ұстау  мен  дұрыс  отыру  ескертіледі)

Топтарға тапсырма береді.

Барлық топты мадақтау (5 шапалақ)

 

Топқа бөлінеді

.

Шеңберде айналып жүріп көршісінің суретін салады

 

Оқушылар топ ережесін естеріне түсіреді

 

Оқушылар жұмбақты шешеді

 

Дәптермен  жұмыс.  Көркем  жазу  сәті

1 топ: Қ әрпінен басталып Қ әрпінен аяқталатын сөздер   жазады

2топ: Қоңырау сөзіне фонетикалық талдау

3 топ: Қәрпінен басталатын сөздерден сөйлем

4 топ: Қоңырау сөзіне сөзжасам

Әр топтан бір спикер өз жұмыстарын қорғайды

 

2-кезең. Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.

 

Жаңа тақырыпқа бағытталу

Сөзжұмбақ шешкізу

……….. сөздің мәйегі.

……….. көңілдің ажары.

……….. оттан да ыстық.

……….. тас жарады, тас жармаса бас жарады

Оқу ………… мен құдық қазғандай

-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен?

Сабақтың мақсатын анықтау

Тақтадан мәтінді көрсету

-Осы мәтінді оқымай- ақ бірден не туралы айтылатынын таба аласыңдар ма?

-Оны қайдан білідіңдер?

— Мәтін неше азат жолдан басталған?

«Бөлімнің атауын келтір» тәсілі

-Енді әр бөлімге ат қойыңдар

-Балалар, әр азат жолға ат қоя отырып, біз не құрдық?

-Жоспар арқылы мәтіннің негізгі мазмұны көрсетіледі,мәтіннің мазмұны ретімен айтылады.

Оқулықпен жұмыс

«Кезекпен мұғалім боламыз» тәсілі

3 жаттығу

 

Тақтадағы слайдқа назар аударады

Сөзжұмбақты шешеді

Мәтін

 

Оқушылар өз ойларын айтады, дәлелдейді

 

 

 

Оқушылар топта пікірлесіп, өз ойларын ортаға салады.

Әр топтан бір спикер өз ойларын жариялайды

 

Мәтінге жоспар құрдық

 

 

 

 

 

 

 

 

3- жаттығу

 

¨  1. Жаттығудың берілгенін топқа оқып береді,қалайша орындайтынын топ ішінде талқылайды.

¨  2. Жаттығуды орындау кезінде әрбір сөйлемді дауыстап айтады. (комментарий)

¨  3. Грамматикалық  тапсырманының орындалу жолын түсіндіреді.

4. Ереже құрастыруды ұйымдастырады

(Мәтін сөйлемнен құралады. Мәтінде бір ой айтылады. Мәтінде сөйлемдер байланысады.)

3-кезең

Ой толғаныс.(АКТ, сыни тұрғыдан ойлау)

Қорытынды

.

«Плюс кестесі»

 

 

«Жигсо-1» тәсілі бойынша жаттығу жұмысын талдау

 

 

 

«Толықтыру тесті»

 

 

Шығармашылық тапсырмалар

Модель құрастыруға тапсырма беру

 №1 Мәтінге ат қояды

№2  Мәтінге жоспар құрады

№3 Негізгі ойын табады

№4 Мәтіннің түрін анықтайды

1)      Бөліну

2)      Үй топтарындағы жеке жұмыс

3)      Сарапшылар топтарына ауысу

4)      Үй топтарына оралу

¨  Мәтін- өзара мағыналық байланыста айтылатын ………… сөйлемнен құралады

¨  Мәтінге ат қою- ондағы……………қысқаша атау деген сөз

¨  Тақырып-мәтінде баяндалатын………….білдіреді.

¨  Мәтіндегі негізгі ой-…………………. басты пікірі

1 топ: 5жолды өлең
2 топ: Сәйкестендіру тесті «Ортадағы қалам»
3 топ: Санды диктант
4 топ: «Т кестесі»
Оқушылар өз ойларын модель түрінде көрсетеді

Үйге тапсырма «Менің Отаным — Қазақстан» тақырыбына шағын мәтін жаз. Тапсырма жазады
Бағалау Формативтік бағалау , бағалау критерийлері сабақ басында таратылады мұғалім жиынтық баға қояды. Оқушылар өзін-өзі бағалайды бағалау парағын өткізеді.

«Жетістік сатысы»

Рефлексия Сұрақтар:

1 сұрақ:Бұрын не білуші едің?

2 сұрақ:Не үйрендің?

2 сұрақ: Қай тапсырмада қиналдың??

3.сұрақ: Сабақ ұнады ма?

Рефлексия жасайды.

«Үй»

Іргетасына – Бұрын не білетінін жазады
есігіне – не үйренгенін
терезесіне – қай тапсырмада қиналды
шатырына – сабақ ұнады ма?

 

 

 

                          [bws_related_posts]

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *