Тақырыбы 6 | Махамбет Өтемісұлы. «Менің атым Махамбет», «Атадан туған аруақты ер» | |
Мақсаты | Тақырыптың мазмұны арқылы тиапсырмаларды орындауға үйренеді, топ арақылы жұмыстарды дұрыс орындауға пайдаланады | |
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
Күтілетін нәтиже | Жаңа білім арқылы ой өрістері дамыйды,жаңа пікір Тіл байлығы дамып, ойын еркін жеткізе алады | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Пилот — Штурман» Сурет сөйлейді, Венн диаграммасы, Кемпірқосақ әдісі, Тест | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу | Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Жұптық жұмыс «Пилот — Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген тақырыптарға жауап жазу |
Топқа арналып өткен тақырып төңірегінде тапсырмалар береді | Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
|
Түсіну | Сурет сөйлейді
Әр топқа суртет тапсырылыады өткен тақырыпқа қатысты тақырыпты ашып мағанасын түсіндіреді |
Әр топ суретті талқылайп, әңгіме құрастырады, мағанасын ашып ортаға салады | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру |
Қолдану | Венн диаграмманы талдау | Тақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды
байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
Сергіту сәті | «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Жаңа сабақты талдаумен толық түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдаланамын | .Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, өз ойларын білдіру керек Алғашқы топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеріп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығып, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылау керек Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. Себебі: үнсіз отыратын оқушылардың өздері тақырыптың мағынасын кеңінен аша білді деп ойлаймын
|
Әр топ өзіне берілген тапсырмалар мен сұрақтарды бірге орындап талқылап топ ю бойынша шешеді |
Жинақтау | Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» | Әр оқушыға шағын тест тапсырылады | Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
[bws_related_posts]