Ақмола облысы, Жарқайың ауданы, Жанында интернаты бар А.Үкібаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
Тізбектелген сабақтар топтамасындағы 1 сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: |
Жунусова ГульжанатМасакбаевна |
2 «ә» сыныбыоқушының саны 19 |
Ақмола облысыЖарқайың ауданы
Жанында интернаты бар А.Үкібаев атындағы орта мектеп |
|
3Апта | 03.05.2013 | 2-сабақ 16:30- 17:15 бастауыш сынып кабинеті | ||
Сабақтың атауы |
Тақырыбы: Жеміс және көкөніс шаруашылығы |
|||
Сілтеме | ДүниетануАвторлары: Қ.А.Аймағамбетова, Т.С.Идилова | |||
Жалпы мақсаты | Еліміздің ауыл шаруашылығына байланысты бағыт бере отырып,сабақ мазмұныны ашу. Сөздік қоры дамиды. Бау бақша жемісінің пайдасын түсіндіруОйын еркін жеткізуге дағдыланлыру. Топтық жұмыста бірлесе отырып жұмыс жасауға үйренеді. Адам еңбегін қадірлеуге , еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | |||
Міндеттер | 1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;
3. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау; 4. Ұжымдасып бірлесе жұмыс істеу. |
|||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
3.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;
|
|||
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері | Жаңа сабақСұрақ –жауап, СТО стратегиясы : ББҮ кестесі, «Мәтінді оқы және талқыла » тәсілі, интерактивті тақтадан дидактикалық ойын, шығармашылық тапсырма, жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ұжымдық ойлау әрекеттерін ұйымдастыру, | |||
Сабақта туындаған негізгі идеялары | 1.Бау –бақша шаруашылығының адам өміріндегі маңызы;2.Бау-бақша еңбегіне деген сүйіспеншілігін ояту, тапсырмаларды өздігінен орындату. | |||
Күтілетін нәтиже | 1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді;2.Бау бақша шаруашылық түрлерімен танысады;
3. Бақша шаруашылығының маңызын түсінеді; 4. Бір-біріне сұрақ қояды; 5. Ой қорытады; 6. Пікірлерін айтады; 7. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
|
|||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары | v Проблеманы айқындау»-15 минутv «Проблеманы шешу»-20 минут
v « Проблема шешімін қолдану» кезеңі -10 минут |
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
№ 2-сабақ. «Жеміс және көкөніс шаруашылығы»
Проблеманы айқындау :12минут | |
1. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1.Топтарға бөлу (2мин)
Ойсергек: интерактивті тақтадан жұмбақ жасыру.Өсірдім ұлпа қар, Шешуін кім табар? (мақта)
2.Үй тапсырмасын нөмір таңдау арқылы сұралады.( 3 мин)
Әр топқа бағалау парағын таратамын.
3.Жаңа тақырыпқа бағыттау.(2мин) Бау бақша туралы не білеміз, не білгілерің келеді деген сұрақтарға жауап беру тапсырылады. Сто стратегиясы ББҮ кестесін толтыру
Жариялау: (2мин)
Мұғалім қарастырылатындығын жариялап, оқушылардың мақсаттарын негіздейді. Слайд: бау бақша туралы
Сергіту сәті орындалады. |
Оқушылар көкөніс, жеміс, дақыл суреттері арқылы топқа бөлініп , өз орнын табады.Жұмбақ жауаптарын айтады
Әр топ сұраққа жауап беруге топ ішінде ақылдасып , ойларын ортаға салады.Кітапшаларын қорғайды. Өздері бағалайды.
Жеке жұмыс:(1мин)Оқушылар «ББҮ» кестесінің бірінші бөлігін толтырады.
Топтық жұмыс(2мин) Топ ішінде өз ойларын бөлісіп, оқиды. Әр топ өз жазғандарынан біреуі шығып оқиды. Оқушылар көреді, талдайды, ойларын, айырмашылықтарын айтады
Би арқылы серігіп билейді |
«Проблеманы шешу » 18 минут
|
2. Мұғалімнің іс-әрекеті
-Жеміс пен көкөністің айырмашылығы қандай? Олардан не өндіреміз? |
Оқушының іс-әрекеті
Әр топ сұраққа жауап береді
|
1. Оқулықпен жұмыс.
Әр топқа мәтінніңазат жолы жазылған киынды қағаз тарату. «Мәтінді оқы және талқыла»тәсілі арқылы оқу тапсырамын.Әр топқа бөлім бөлемін. Көкөніс тобы-Өзің тұратын жерде бақ бар ма? Жеміс тобы:- Қандай жемістер бақта өседі? Дақыл тобы-Көкөністерден қандай өнім алуға болады? 2.Әр топқа ойларын айтқызу, дәлелдету; 3. Қорытынды жасата отырып, тақырыптың идеясын ашуға жетелеймін. |
Жеке жұмыс: (2мин)Өз бетімен оқиды. Топпен жұмыс (4мин)Топ ішінде білгендерін ортаға салып ашық хатқа түсіреді. Сыныппен жұмыс: (6 мин)Әрбір топтан бір оқушы шығып сызбасын қорғайды ойларын ортаға салады, қалғаны жауаптарын толықтырады Көкөніс тобы Көкөніс түрлерімен таныса отырып, адам өміріндегі маңызын біледі, түсінеді. Жеміс тобы Жеміс ағашының өсіріп баптаудағы ерекшелігін біледі,одан өнім алатыны туралы ой қорытады. Дақыл тобы Көкөністен әртүрлі салат жасайтыны, қалай күту керегін ұғынады,оқиды, қорғайды. 4. Қорытынды жасай отырып, егін шаруашылығының идеясын ашады. |
4. Білім дәрежесі түрлі деңгейдегі оқушыларға тапсырма беремін. (6мин)
«Проблеманың шешімін АКТ (3мин): «Ненің тұқымы» атты дидактикалық ойын жүргізу.Түс таңдау арқылы геометриялық фигуралардың астындағы жасырулы ненің тұқымы екенін таптыру.
Шығармашылық тапсырма:
Көкөніс: Эссе жаздыру Жеміс: өлең құрау Дақылдар: Жұмбақ ойлау Жариялау : (4 мин) Берілген бағалау парағына топ басшысының бағалауы бойынша бағаларын қоюын қадағалайды |
Білім дәрежесі түрлі деңгейдегі оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
№1 (дарындылар) –тест орындайды №2 (орташа)- бау бақша шаруашылық бойынша бір сұрақ дайындайды. қолдану» кезеңі (15 мин) Оқушылар топ ішінде түс таңдау арқылы көкөніс пен жемістің тұқымдарын бірлесе отырып айтады.
Топтық жұмыс: (3мин)
Топпен жазады, оқиды. Топпен өлең құрайды, айтады. Топпен ойлап басқаға жасырады. Топ оқушыларының жұмысын топ басшысы бағалайды; 9. Берілген бағалау парағына топ басшылары өздерінің бағалауы бойынша бағаларын қояды.
|
|
Бекіту 5мин | ||
3.Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
ББҮ кестесінін «Білдім» бөлігін толтырады | Топырақты өңдеуін, тыңайтқыш себетінін,өсіретін адамды бағбан деп атаудағы
оқушылар өз ойларын қорытады |
|
Қорыту Күтілетін нәтиже 3 мин | ||
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Рефлексия |
Ойларын жазады. |
|
Бағалау 2 мин | ||
5.Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Берілген бағалау парағындағы топ ішіндегі оқушылардың бағаларын қорыту
Әр топқа критериилер бойынша өздерін бағалату, сумативті бағалау |
Бағалау парағындағы ұпайлар есептеледі.
Әр топ бір бірін түстер арқылы бағалау парағына критериилер бойынша баға берді. |
|
Үйге тапсырма 1 мин | ||
6.Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Тапсырмалар тақтада жазылады.
1. Тақырып бойынша ұнатқан көкөніске реферат жазып келу. |
Күнделікке жазад |