Алматы облысы
Талдықорған қаласы
Еркін ауылдық округінің шағын орталығы бар №26 орта мектеп
Бимурзаева Асем Габдилхамитқызы
«Абзацтар, шегіністер және интервалдар»
Пән: информатика | Сыныбы: 6 | Оқыту тілі: қазақ | Мерзімі: 14.01.2015ж | ||||||
Сабақтың тақырыбы: | Абзацтар, шегіністер және интервалдар | ||||||||
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларға абзац, шегіністер және интервалдар туралы түсінік беру, мәтіннің ерекшеленген фрагментіне абзац, жоларалық интервалды баптауға үйрету, зерттеушілік диалог арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы арттырылады. | ||||||||
Сабақтың міндеттері: | 1. Оқушыларға абзац, шегіністер және интервалдар туралы білім беріледі;
2. Оқушылардың өлең шумақтарын бағанға бөліп теру қабілеттері дамытылады; 3. Әр оқушының сын тұрғысынан ойлап, ой қорыта және қорғай білуге қол жеткізіледі. |
||||||||
Сабақтың табыс криттерийлері: | 1. Баған түсініктері талдау және диалог арқылы іске асады;
2. Бағанды қою барысында іс –әрекет орындайды; 3. Оқушылар мәтінді бағанға бөліп орналастыруға дағдыланады. |
||||||||
Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ, оқушы топпен және жекелей жұмыс жасайды. | ||||||||
Сабақтың әдіс-тәсілдері: | «Шаттық шеңбері» тренингі, «Жұлдыздар» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Кубизм» стратегиясы, «Инсерт» әдісі. | ||||||||
Көрнекілігі: | Тақырыпқа қатысты суреттер, презентация, түрлі-түсті маркерлер, плакаттар. | ||||||||
Сабақта қолданатын құралдар: | Интербелсенді тақта, дербес компьютерлер; | ||||||||
Пән аралық байланыс: | математика | ||||||||
Сілтеме: | Информатика пәнінен 6 сыныпқа арналған оқулық | ||||||||
САБАҚТЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ | МОДУЛЬ, ӘДІС-ТӘСІЛДЕР | ||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
1. Сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару 2. Психологиялық дайындық: «Бүгін мен…» тренингін өткізу |
1. Оқушылардың сабаққа деген көңіл күйін, дайындығын білу мақсатында тақтадағы смайликке стикерлерін іледі. (күлімдеп және мұнайып тұрған екі смайлик)
|
«Бүгін мен…» тренингі | ||||||
3. Оқушыларды үш түсті (қызыл, жасыл, көк) жұлдызшалар арқылы үш топқа бөлу. Оқушылар өздері қалаған жұлдызды алады. Оқушылар «Мәтін», «Символ», «Қаріп» топтарына мұғалімнің бағыт беруі арқылы жайғасады. | 1. Оқушылар столдағы жұлдыздардың ішінен бір ғана жұлдыз алады. Мұғалімнің бағыт беруімен парталарына отырады. | «Жұлдыздар» әдісі, оқушыларды топқа бөлу | |||||||
І.Білу
Үй жұмысын тексеру |
«Миға шабуыл» әдісі
«Жалғастыр…» әдісі арқылы мұғалім кез-келген оқушыға өткен сабақ бойынша сұрақ қояды. Дұрыс жауап берген оқушыларға дөңгелек ұпай беру. Сұрақтар жалғастырылып қойылады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап қайтару тиіс | «Миға шабуыл», «Жалғастыр» әдістері
|
||||||
ІІ. Түсіну
Жаңа сабақ |
«Абзац, шегіністер және интервалдар» тақырыбына байланысты презентация көрсетіледі.
|
Оқушылар жаңа тақырыпты мұқият тыңдайды, бағандарды қоюдың командаларын дәптерге жазып алады. | Оқулықпен жұмыс немесе интерактивті тақтадағы презентация көмегімен дәптерге керкті ақпаратты жазып алады. | ||||||
ІІІ. Қолдану, ДК-дегі
іс-тәжірибе барысы |
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
А деңгейі 1. Мәтінді үлгі бойынша теріңдер. a) + ; b) + +; c) ; d) ; e) – 4ac; f) +; g) |2 ; h) Ad sin C; i) sin x cos y + sin y cos x; j) a sina + bcos a; k) ; 2. с) және d) әріптерімен белгіленген жолдарды жасыл түсті Arial қарпімен ерекшелеңдер. 3. Құжаттың басына g) әрпімен белгіленген жолды көшіріңдер. Көшіру үшін Саймандар тақтасының батырмасын пайдаланыңдар. 4. Экраннан сызғышты алып таста. 5. Абзацтар арасындағы интервал 6 пунктке тең етіп орнатыңдар. |
Оқушылар ДК-ге отырып, іс- тәжірибені орындайды, жұмысьарың өз бумаларында сақтайды. | |||||||
ІV. Талдау | 1. Абзац, шегіністер және интервалдар қою үшін не істейміз?
2. Алдынғы интервал және соңғы интервал өрістері не үшін керек? 3. Пішімдеу сызғышы не үшін қажет? 4. Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз? 5. Жолдар арасындағы қашықтықты қалай өзгертеміз? |
||||||||
V. Жинақтау | «Инсерт» әдісін пайдалану:
|
Оқушылар «Инсерт» әдісі қолданатын таратпа қағаздарды толтырады. | |||||||
VІ. Бағалау | Оқушылар жинаған ұпайлары бойынша бағалау. | ||||||||
Үй тапсырмасы беру: | 1. Математика пәнінен 5 сұрақтан тұратын тест құрасытыру
2. 109 беттегі «Өзіңді тексер» тест сұрақтарына жауап беру
|
Күнделікке жазып алу | |||||||
Қоштасу | Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! |