Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Қалдығайты жалпы орта білім беретін мектебі
Жубаниязова Нургуль Маликовна – информатика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Суреттер мен жазуларды пішімдеу
Информатика пәнінен №25 қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: информатика | Күні | 6-сынып |
Сабақтың тақырыбы | Суреттер мен жазуларды пішімдеу | |
Мақсаты | Оқушыларға суреттер мен жазуларды пішімдеу жайында түсінік бере отырып, компьютерде қолдана білуді үйрету. | |
Жұмыс нәтижесі | Білімін жетілдіреді, ізденеді, ғылыми-танымдық көзқарасын кеңейтеді. | |
Сілтеме | 6-сынып . информатика Алматы «Атамұра» 2014 ж | |
Негізгі идеясы | Суреттер мен жазуларды пішімдеуді компьютерде қолдана білуді үйрету. | |
Ресурстар | КТЕ, постер, таратпа материалдар | |
Қолданылған модульдер | Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, АКТ қолдану. | |
Сабақтың өтілу уақыты | 45 минут | |
Сабақтың жоспары | Ұйымдастыру: сәлемдесу, түстер арқылы топқа бөлу, мақсат қою
Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша Рефлексия |
|
Үйге тапсырма | Тақырыпты оқу, құттықтау хатын құрастыру |
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу |
Мақсат | Тапсырма түрі.
Түрткілер. |
Нәтиже | Бағалау | |||
критерийлер | Дескриптор | Ұпай | бағалау | ||||
Білу
|
Графикалық нысандарды және жазбаларды кірістіру туралы біліктіліктерін жаңғырту. | «Миға шабуыл»
ü Суретті картинканы қалай кірістіруге болады. ü Пішімдеу дегеніміз не? ü Кесте деген не? ü Ұяшық дегеніміз не? ü Кесте құрудың неше тәсілі бар? ü Кестені құрудың қандай тәсілдеріне білесің? 6 минут |
Өткен тақырып бойынша білімдері сараланады | Білім көлемін зерделеу
|
Сұрақтарға толық жауап берген | 3 | |
Сұрақтарға толық жауап бермеген | 2 | ||||||
Сұрақтарға мүлдем жауап бермеген | 1 | ||||||
Түсіну
|
Суреттер мен жазуларды пішімдеуді компьютерде қолдана білуді түсіну.
Мәтінді талқылау |
Постерлер құрып оны қорғау.
1-топ Жазбаларды пішімдеу. 2-топ Суреттерді пішімдеу. 3-топ WordArt мәтінін пішімдеу. 4-топ SmartArt суретін пішімдеу. 10 минут |
Тақырыптың бойыша мәтінді меңгереді негізгі идеясын түсінеді | Тақырыптың негізгі идеясын түсіну | Тақырыптың маңызын толық ашты | 3 | |
Қателіктері болды | 2 | ||||||
Тақырыпты мүлдем аша алмады | 1 | ||||||
Қолдану
|
Суреттер мен жазуларды пішімдеуді компьютерде қолдану. | Топтар өзара араласып ақпарат алмасады.
8 минут |
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады. |
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру | Қалыптасқан | 3 |
|
Толық емес | 2 | ||||||
Қиын | 1 | ||||||
Талдау
|
Суреттер мен жазуларды пішімдеуді салыстыру. | Венн диаграммасын толтыру
4 минут |
Өзара жауаптың дұрыстығын дәлелдейді. | Пікірталасқа түсу | Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын толық ажыратады | 3 | |
Ажырата алмайды | 2 | ||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | ||||||
Жинақтау
|
Өз пікірін дәлелдеу
|
Практикалық жұмыс
12 минут
|
Ойын жинақтай алады | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | Толық саралады | 3 | |
Қиналды | 2 | ||||||
Саралай алмады | 1 | ||||||
Бағалау
|
Шығармашылық әлеуетін дамыту. | Тест
5 минут |
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Венн диаграмасы арқылы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба алады Логикалық ойы | Өзінің ойын нақты дәлелдер келтіреді | 3 | |
Дәлелдемелер келтіре алмайды | 2 | ||||||
Қиналады | 1 |