Бала Тұрар

т «І.Жансүгіров атындағы орта мектептің»

бастауыш  сыныптарының мұғалімі

 Куньязова Гульнар Орынбасаровна

I (ілгері)деңгей мұғалім, санаты-1

 Әдебиеттік оқу

 Тақырыбы: «Бала Тұрар»

Мақсаты: Әңгімені түсініп оқи отырып,мәтіннің негізгі идеясын түсіну,өмірмен байланыстыра талдауға үйрену.

Күтілетін нәтижелер: А) Мәтінді оқып,мазмұнын түсіне алады.

Б) Әңгімедегі негізгі ойды анықтай алады.

Мәтіннің мазмұнын өмірмен байланыстыра алады.

Түрі: Топтық жұмыс,жеке жұмыс

Керекті жабдықтар: Оқулық, сызба, тақырыпқа сай суреттер,компьютер.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері           Мұғалім әрекеті      Оқушы әрекеті
 

Кіріспе

 

Қызығушылыты ояту

 

 

Топқа бөліну

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

 

 

 

Сурет бойынша жұмыс

Сыни ойлау

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖИГСО

 

 

Топтық тапсырмалар

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушылармен жұмыс.Сынақ сұрақ..

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

Тест жұмысы

 

 

Бағалау

 

Үйге тапсырма

 

 

 

 

Рефлексия

 

«Қарын мен төбе» тренингі

Оқушылар сол қолымен қарнын сипалайды,екінші қолымен төбелерін шапалақтайды.Берілген командадан соң оқушылар қолдарын ауыстырады.

 

«Сақинашылар» ойыны арқылы топқа бөлінеді.

2 топқа бөлінеді.

топ басшыларын сайлайды.

 

Оқушылар жұпқа бөлінеді. Бір-біріне шумақтарын айтады. Бір-бірін бағалайды

 

Тау,күн,жасыл шөп,ағаштар,ойланып отырған бала

 

Суреттен не көріп тұрмыз?

Қай мезгіл бейнеленген?

Отырған бала кім деп ойлайсыңдар?

Бала Тұрарды жазған жазушымен танысайық.

Ш.Мұртаза-қазақтың белгілі жазушысы.1932ж.Жамбыл обл.Жуалы ауд.туған

 

Мәтін оқушылырға бөлімдерге бөлініп беріледі.

Мәтінді мазмұндап айтады.

«Сөздер банкісі» әдісінде  оқушылар тақырыптан негізгі түйінді сөздерді шеңберге орналастырады.

Негізгі сөздер

I топ Тұрарға мінездеме береді.

II топ Атамырзаға мінездеме береді

Топтардың тапсырмаларын түсініп, өз білімімізді толықтырдық па? «Бағдаршам» түстерімен өзімізді бағалайық.

Оқиғаны әрі қарай жалғастырып айтып көр.

 

«Он сұрақ»

Оқушының маңдайына жазылған сөздерді білу үшін сұрақтар қояды.

 

 

 

 

Тест сұрақтары мен бөлімді қорытындылаймыз.

 

Суммативті бағалау.

 

Мәтінді оқып, оқиғаға байланысты сурет салып келу.

 

 

 

Сұрақтары бар қорап.

 

Мидың екі жарты шарын іске жұмылдырады.

 

 

 

Балалар 2 топқа бөлінеді.

Бір-бірімен араласады. Бір-бірін құшақтайды.

 

 

 

Жаттаған өлең шумақтарын, құрастырған ертегілерін бір-біріне айтады.

Топпен жұмыс істейді.

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар не түсінгендіктерін ортаға салады.

 

 

 

Топтасып,бірігіп оқиды.

 

Дәптерде орындайды.

 

 

 

 

 

Топтық тапсырмаларды ортақтасып орындайды.

 

Басбармақтарымен бағдаршаммен бағалайды.

 

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

 

Оқушы сөзді білу мақсатында сұрақтар ойлайды.

 

Тест сұрақтарына жауап береді.

 

Бүгінгі алған білімінің деңгейін көрсетеді. Күнделіктерін ашып үй тапсырмаларын жазып алады.

 

Ойындағы сұрақтарын жазып, қорапқа салады.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *