«І.Жансүгіров атындағы орта мектептің» бастауыш сыныптарының мұғалімі
уньязова Гульнар Орынбасаровна
I (ілгері)деңгей мұғалім, санаты-1
Тақырыбы: С.Мұратбеков «Жусан иісі»
Мақсаты: Әңгімені түсініп оқи отырып,оқуға,кейіпкерлердің мінез-құлқының,іс-әрекетінің мәнін ашуға,оқырмандық көзқарас қалыптастыру. Күтілетін нәтижелер:
А) Мәтінді оқып,мазмұнын түсіне алады. Б) Әңгімедегі негізгі ойды анықтай алады. Кейіпкер тағдырына деген аландаушылқ сезім туады.
Түрі: Топтық жұмыс,жеке жұмыс Керекті жабдықтар: Оқулық, сызба, тақырыпқа сай суреттер,компьютер.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе
Қызығушылыты ояту
Топқа бөліну
Тұсаукесер
Электронды оқулық Оқулықпен жұмыс
Топтық тапсырмалар
Дәптермен жұмыс
Дарынды оқушылармен жұмыс.
Қорытынды
Бағалау
Үйге тапсырма
Рефлексия |
Психологиялық ахуал
«Салаттар» ойыны арқылы топқа бөлінеді. 2 топқа бөлінеді. топ басшыларын сайлайды.
Бүгін біз үш алаңда жұмыс істейтін боламыз.(оқу,жазу және ой алаңы) С.Мұратбеков-қазақтың көрнекті жазушысы.1936ж.Алматы обл.Қапал ауд.туған Оқу алаңы 1-үзінді оқу Сұрақтар: Автор неге қу соғыс деді? Жүрекке салған жара дегенді қалай түсінесіндер? Соғыс тек үлкендерге ғана ауыртпалық әкелді ме? Аян деген кім? Қаралы қағаз деген не? 2-үзінді.Мәтінді оқу жалғасады. Сұрақтар:Қаралы қағаз кімге келді? Аян оны қалай қабылдады? Оның мінезі туралы не білеміз? Жазу алаңы. Жоспар: 1.Қу соғыстың зардабы. 2.Қаралы қағаз 3-үзінді оқылады. Сүрақтар: Аянның балалар үйіне кетуі. Аянмен қоштасу оңай болды ма? 4-үзінді. Сұрақтар: Балалар Аянды ұмытты ма?Олар неге сенеді? Жазу алаңы Аянға мінездеме Ой алаңы Топ басшыларына кесте үлестіріледі .Әңгіме енліктен «Жусан иісі»деп аталды. Соғыс кезінде неге балалар үйі неліктен көптеп ашылды? Қазіргі заманда балалар үйінің азаймау себебі неліктен деп ойлайсыңдар? Егер соғыс болмаса Аянның тағдыры қандай болар еді? Жер бетіндегі барлық адамдардың тілегі не деп ойлайсыңдар?
«Бағалау кестесі» бойынша өзімізді бағалайық.
Автор Аянның тірі екеніне,өмірден өз орынын тапқанына сенеді.Олай болса Аянның атынан Жусанды төбедегі достарына хат жазып келу. Стикерге ойларын жазып іледі. Білім ағашы
|
Бір-біріне сәттілік тлейді.
Балалар 2 топқа бөлінеді. Бір-бірімен араласады. Бір-бірін құшақтайды. Топпен жұмыс істейді.
Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар не түсінгендіктерін ортаға салады.
Сұрақтарға жауап береді.
Топтасып,бірігіп оқиды.
Дәптерде орындайды.
Топтық тапсырмаларды ортақтасып орындайды.
Кестедегі сөздер арқылы автордың ойын табу.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады
Басбармақтарымен бағдаршаммен бағалайды. Бүгінгі алған білімінің деңгейін көрсетеді. Күнделіктерін ашып үй тапсырмаларын жазып алады.
Ойларын жазып жапсырады.
|