Сабақ №1
Я әрпінің жазылуы |
Мектеп: №226 Б.К.Мергенбаев атындағы мектеп-гимназия | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 28.09.2015 | Мұғалімнің есімі: Қожалепесова Ләззат Нағашыбайқызы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 2 «А» | Қатысқандар саны:24 | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Я әрпінің жазылу емлесін меңгере отырып, түрлі деңгейлік тапсырмаларды орындауды қолдана білуге ықпал жасау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:
· Я әрпі бар сөздерді жаза алады . · Басқа әріптерден ажырата алады. · Қосарлану арқылы жазылатын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі:
· Дыбыстық талдау жасай алады. · Көп нүктенің орнына тисті әріптерді орнына қойып, жаза алады. · Мақалды жатқа жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар:
· Тірек сөздерді пайдаланып, жағдаяттан шығу жолдарын табады. Сөйлем құрай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийі | Оқушы оқу мақсатына талпынады, себебі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалауға арналған ұсыныстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар:
· Я әрпі қай дыбыстардың орнына жазылып тұрғанын айтады. · Дыбыстық талдау жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қоян, ұя, ар-ұят, саяхат, ұялы, қария
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: — Қазақ тілінде я әрпі сөздің қай буынында көп кездеседі? — Неліктен я әрпін қосарланған дыбысқа жатқызамыз? Жазылым бойынша ұсыныстар: — Сөзде йа дыбыстары естілгенімен, жазуда олардың орнына я әрпі жазылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Дыбыстар
Қосарланған дыбыстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖОСПАР | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған
уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
1 мин
2 мин
2 мин
1 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын орнату
«Ыстық алақан» (достарына алақанмен алғыс айту) Топтастыру: қима суреттер арқылы 1-топ. Қоян 2-топ. Шаян 3-топ. Қияр 4-топ. Баян
— Біздің топ аттарындағы әріптерде қандай ұқсастық бар? — «Я» әрпін сөйлетейік
— Қай тілден енген? — Кездесетін сөздер — Сөздің қайбуында кездеседі?
Бағалау «Бағдаршам» — Балалар, бүгнгі сабағымыз я әрпіне байланысты болғандықтан, сабақтағы орындаған тапсырмаларына мен «яблока» беріп отырамын.
|
Қоян, қияр, баян, шаянсуреттері
Таратпа қағаздар
Бағдаршам түстері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
1 мин
2 мин
1 мин
1 мин
2 мин
3 мин
2 мин
2 мин
1 мин
3 мин
2 мин
5 мин
1 мин
2 мин
|
Оқулықпен жұмыс
60 жаттығу. Сөздерді топтап,осы топқа жатпайтын сөзді табу. «Қоян» сөзіне дыбыстық талдау жасау
Дәптермен жұмыс
Әр топ өз топ аттарына дыбыстық талдау жасау 1-топ «қоян» сөзіне 2-топ «шаян» сөзіне 3-топ. «қияр» сөзіне 4-топ. «баян» сөзіне
Бағалау: «Қол шапалақ» «Қоян» – «Шаян» тобына «Шаян» – «Қияр» тобын «Қияр» – «Баян» тобына «Баян» — «Қоян» тобына
«Шығармашылығыңды шыңда» әдісі Я әрпі бар сөздерге қай топ жұмбақ құрастыра алады? Балалар, естіп жүрген жұмбақтарымызды жазбай, өзіміз құрастырайықшы.
61-жаттығу. «Кім жылдам?» ойыны Тақтаға назар аударайық. Жұмбақты шешу Тал басында түндіксіз отау Жұмбақтың шешуі: ұя Ұя дегендегі Яәрпі қандай дыбыстардан құралған? Дыбыстап көрейікші. Неше дыбыс естіледі? Я- қосарлы дыбыс Шындық па немесе жалған ба? Шындық дегеніміз – оң қол Жалған дегеніміз – сол қол
Суретті сөйлет Й+А=Я Дыбыс — естиміз, айтамыз. Әріп – жазамыз, көреміз.
Бағалау «Алақан, үш саусақ, жұдырық»
62- жаттығу «Қара — оқы-жап-жаз» әдісі Мақалды жатқа жазу
Дәптермен жұмыс Бағалау: «Көршіңді тексер» әдісі 3 ұпай – толық жазу, қатесіз жазу, тыныс белгісінің қойылуы 2 ұпай- толық, тыныс белгісі 1 ұпай – толық жазылуы Өзінді өзің тексер
63-жаттығу. Кеңейтілген тапсырма 1 тапсырма. Ребусты шешу 2 тапсырма. Шағын мәтін құрастыру 3 тапсырма. Ұйқасын тап Ия-ия-ия, Ян-ян-ян, __________ . ______________ .
Бағалау: КБ 3 тапсырма-3 ұпай 2 тапсырма- 2 ұпай 1 тапсырма – 1 ұпай
Сергіту сәті
|
«Қазақ тілі» 23 бет
Плакат, интерактивті тақта
Суреттер
Ұя суреті
Слайдтар
суреттер
«Қазақ тілі» 24 бет
Ребус Слайдтар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин
1 мин
4 мин
2 мин
1 мин |
65-жаттығу
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Таяу,жедел жәрдем,ұялы телефон сөздерін пайдаланып жағдаяттан шығу .
Бағалау «Бармақ арқылы»
Бағалау парағы
13-15- «5» 12-8 –«4» 7-5 – «3» Рефлексия.Ұяға жету
— Бүгінгі сабаққаншалықты түсіндім, сабақтан алған әсерлерінді стикерге жапсырып, талдың бойына ілулеріңізді қажет
Үйге тапсырма: 64-жаттығу 24 бет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау парғы
Топ аты
|
||||||||
Тапсырмалар | Топ ұпайы | Топ мүшелерінің аттары
|
||||||
|
||||||||
Я әрпін сөйлетейік
|
||||||||
60-жаттығу
|
||||||||
Шығармашылы
ғыңды шыңда |
||||||||
61-жаттығу
|
||||||||
Суретті сөйлет
|
||||||||
62-жаттығу
|
||||||||
Кеңейтілген
тапсырма
|
||||||||
Сергіту сәті
|
||||||||
65-жаттығу
|
||||||||
Жалпы қорытынды |
13-15 ұпай — «5»
12-8 ұпай –«4»
7-5 ұпай – «3»
[bws_related_posts]