Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
№41 жаратылыстану –математика бағытындағы мектеп-лицей
Тарих пәнінің мұғалімі
Жұмағалиева Орынгүл Аманжолқызы
Тақырыбы | КСРО және Ресей Федерациясы .
|
|
Мақсаты | Тақырыпты түсініп оқыйды, тақырыптың ойын табуға үйренеді, тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту арқылы достықты құрметтеуге, ынтымақшылдыққа, сыйластыққа үйренеді
|
|
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
Күтілетін нәтиже | Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Миға шабуыл, Сөзімді аяқта, РАФТ әдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс,«Джокер» ойыны арқылы , Топпен жұмыс
Фишбоун (балықсүйегі)
|
|
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі
|
Оқушыларды алдын-ала бөлінген бойынша топқа отырғызу. | Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.
Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл
|
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа | Сұрақтарға жеке жеке жауап береді |
Түсіну | «Джокер» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау |
Қолдану | Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып постер арқылы видеофильм | Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады | Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі. |
Сергіту сәті | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | |
Талдау | РАФТ әдісі бойынша өткен тақырыппен жаңа тақырыпты мағанасын ашу
Тапсырмаларды талдау |
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «РАФТ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен тақырыппен сәкестендіре отырып жаңа тақырыптың мағанасын ашады, айтып түсіндіреді | Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін суреттер мен видероликер ақылы жаңа тақырыптың мағанасын ашады |
Жинақтау | Топпен жұмыс
Фишбоун (балықсүйегі)
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру |
Бағалау | Көшбасшылары бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін- өзі топен бағалайды |
Рефлексия | Қазан мен от әдісі | Оқушыларға стикер арқылы | Ұсынылған стикерді толтыру |