Омонимдер

Алматы облысы

 Балқаш ауданы   

Балатопар ауылы 

  №2 Жамбыл атындағы  орта мектептің

 бастауыш  сынып  мұғалімі:

 Салимова Жамал

жамалСабақтың  тақырыбы:   Омонимдер                                               Мақсаты: Омоним туралы тақырыпты саналы түрде меңгереді. Сөздердің мағынасын ажырата біледі.            Күтілетін  нәтиже:Омоним сөздер туралы біледі . Сөздердің мағынасын ажырата  алады.                                                                                                             Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОҮБжОБ (оқыту үшін  бағалау және оқытуды бағалау), ДО (диалогтік оқыту)                                                                                          Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс- тәсілдер: Ребус, Миға шабуыл, Суреттер сөйлейді, Аквариум әдісі, Бес жолды өлең

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білу

Қызығушы лық тарын  ояту

Үй тапсырмасы «Ыстық орындық»әдісі арқылы сұрақ -жауап ұйымдастыру Үй тапсырмасын тексеру мақсатында үйге берілген тапсырмаларын ортаға шығып талқылайды Ыстық орындық әдісімен топтар сұрақ қою арқылы үй тапсырмасына шолу жасайды.

 

Түсіну Ребусты шешу арқылы жаңа тақырыпты ашады Ребусты шешу арқылы пікірлер ағашын толтыру (стикермен) Мұғалім берген тапсырманы орындау. «Пікірлер ағашы» ойыны бойынша ағаш бұтақтарына стикерге жазып ілу
Қолдану Аквариум әдісі арқылы тақырыпқа тапсырмалар пайдалану Оқушыларға  тақырып төңірегінде  тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.  Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсенді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Суреттер сөйлейді» Постер қорғау             Әр топқа тапсырма беру және 3 топқа суреттер таратып беру. Суреттер бойынша суреттегі омоним сөздерді тауып, ойларын қағазға жазады, түсініктерін ортаға шығып айтады.
Жинақтау Синквейн әдісі

(Бес жолды өлең)

1.Тақырыпты сипаттайтын бір сөз  (зат есім)                                                  2. Тақырыпты сипаттайтын екі сөз   (сын есім)                          3. Тақырып бойынша әрекетті білдіретін үш сөз  (үш етістік)                   4. 4 сөзден тұратын, тақырыпқа қатысты сөйлем немесе сөз тіркесі.                                              5. Тақырыптың мәнін тағы да бір рет ашатын бір синоним  сөз. Топтар өзара ақылдасып  омоним сөздерді қатыстырып жолды өлең құрастырады оны ортаға шығып оқиды, ойларын жинақтайды
Бағалау Өзін-өзі бағалау Бағдаршам арқылы бағалау, Бармақпен бағалау Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін- өзі бағалау, бір-бірін топпен бағалау
Рефлексия Мен нені үйрендім? Маған не қиын болды? Не үйренгім келеді? Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

жамал2

жамал3

 

 

 

 

 

жамал5

жамал6

 

 

 

 

 

 

[bws_related_posts]

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *