Басы » Бастауыш сыныптар » Сөз таптары

Сөз таптары

САБАҚ: Сөз таптары Мектеп:  №7 мектеп-гимназиясы
Күні: Мұғалімнің есімі: Махамбетова Жибек Каиргельдиновна
СЫНЫП:  2 сынып Қатысқандар саны: 23 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)  Сөз таптары туралы алған білімдері жетіледі.Сөз таптарының сұрақтарына жауап беретін сөздер туралы түсінікті қайталау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
·         Сөз таптарын сөйлем ішінен ажыратады, талдайды және сөз таптарын топтастырып, бір-бірімен салыстыра алады.
Оқушылардың басым бөлігі: 
·      Сөздерге сұрақ қойып топтастырып, кестеге орналастырады.

·      Әр қатардағы берілген сөздердің артығын табады

Кейбір оқушылар: 
— «Семантикалық  карта» әдісі арқылы  сөз таптарын ажыратады.

— Оқушы,алма,домбыра,әдемі,оқулық –әр қатарда берілген бес сөздің қайсысы арттық.

Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

Оқушылар:
·       Берілген суреттерге әңгіме құрастырып, сұрақтар арқылы сөз таптарын, сан есімнің түрлерін ажырата алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
 Сан есімнің түрлері реттік және есептік сан есімдер, сөз таптары, етістік деп аталады, сұраққа жауап береді, сан есім деп аталады, қанша? Неше? деген сұраққа жауап береді.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
—          Қанша? Неше? Нешінші? сұрақтарына мысалдар келтір. Сан есімнің түрлерін ата, анықтамасы.

—           Сұрақтарын ата,мысалдар келтір.

—          Заттын санын, ретін білдіретін сөз табы …. деп аталады.
Жазылым бойынша ұсыныстар:

Сөйлемдерді сауатты, таза көшіріп жазып, сан есімдіерді, сан есімнің түрлерін табады.

 
Алдыңғы оқу

 

Сан есім
Жоспар
Жоспарлан-

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

5 мин.

Оқушылардың сенімділігін арттыру

 

 

 

ОжОЖТ

СТОү

Мақсаты:Сөз таптары бойынша білімдерін тексеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу

3 мин.

СТОү, АКТ Мақсаты: сөз таптарын қаншалықты меңгергенін анықтау

Сабақ психалогиялық ахуал «Шеңбер бойынша сөз тізбегі» тудырудан басталады.Ойынның ережесі «Менің қолымнан бәрі келеді» деген сөйлемді әр түрлі дауыс ырғағына салып айту керек

 

 

 

«Өрмекшінің өрмегі» арқылы алған білімдерін еске түсіру

-Сан есім дегеніміз не?

— Сан есімнің сұрақтарын ата. Мысалдар келтір.

— Сан есімнің түрлерін ата. Мысалдар келтір.

—          Зат есім дегеніміз?

—          Зат есімнің сұрақтарын атап, мысалдар келтір.

—          Зат есімнің түрлері.

—          Заттың қимылын, іс әрекетін білдіретін сөз табын ата.

—          Етістіктің сұрақтарын атап,мысалдар келтір.

—          Оқыды. Жазып отыр- етістіктің түрлерін ажырат.

—          Заттың түрін,түсін сапасын анықтайтын сөз табы….

Қандай? Қай? деген сұрақтар ….

Білемін Білгім келеді
   

 

 

Сөздерді кестеге орналастыр.

Кім? Не? Не істеді? Қандай? Қанша?
  …

  …

  …

      …

      …

      …

       …

       …

       …

    …

    …

    …

 

Бүркіт, күн, жасыл, бес, оқыды, жеті, үлкен, жазушы, қырық, барды, әдемі, үйренді.

 

 

 

 

 

 

 

 

«Басбармақ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бағдаршам»

Мен көп жаңа білім алдым

 
Тапсырмаларды орындаған кезде біраз қателестім.

Білмеймін

 

Ортасы

Түсіну

20 мин.

СТО

АКТ

Мақсаты: алған білімдерін практикада қолдану

 

«Мозайка» әдісін қолдана отырып, топқа тапсырма беріледі. Әр сөз табы туралы білетіндерін айтады.  (постерға түсіреді)

Зат есім

 
1.Нені білдіреді?

Етістік

2.Қандай сұрақтарға жауап береді?

Сын есім
Сан есім

 

 

 

 

 

 
Үш минуттық

үзіліс

Қолдану

5 мин.

Оқыту мен оқу,СТОү

Мақсаты: сөз таптарын ажырату

 

— Оқулықпен жұмыс.

4-тапсырма. Сұрақтардың көмегімен сөйлем құрап жаз.

— Кім? Не істеді?

— Қандай? Не? Қайтті?және т.б.

5-тапсырма. Топтау

Күнделік, құрт, мөлдір,мың,алтыншы,жиналды, ірімшік, кенші,пайдаланады,жаман,ұмытпайды, шаңқылдайды, кең, ащы, екі.

Оқулық, дәптер.

Дұрыс,бұрыс

(жұпта өз ара тексереді)

Талдау

5 мин.

АКТ,ТжДО

Мақсаты: артық сөзбен сөйлем құрастыра білу

 

КҚЕО

Артық сөзді табу

3-тапсырма .Әр қатарда берілген бес сөздің қайсысы артық? Неге?

Артық сөзбен сөйлем құрайды.

1.Көк, он алты, қою, үлкен, дәмді.

2. Нешеу,жүзінші, жеті, жиырма, бес, бір.

3. Бұлбұл, жел, сатушы, мың, бояу.

4. Ұшырды, жазды, келмекші, ойланды, аң.

 

2) Жоғарыдағы  бес сөздің қайсысы артық? Неге?

 

Смайликтер беру арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырамын.

 

Смайликтер

 

Жинақтау

3мин.

Сан есімді анықтау

 

«Семантикалық карта» әдісі. Төменде шашылып жатқан сөздерді мынадай ретпен жинастыр:

1)      Сөз табының атауы;

2)      Нені білдіретіндігі;

3)      Қандай сұраққа жауап беретіндігі;

4)      Мысалы.

 

Қима қағаздар

Бірін-бірі бағалау

Аяқталуы

2 мин.

 

Үйге тапсырма

2 мин.

Білемін. Білгім келеді.Білдім. Оқушылардың сабақта алған білімдерін қорытындылау.

 

Білемін Білгім келеді Білдім
     

 

 

Шығармашылық тапсырма. 170 бет. 6- тапсырма.

Кері байланыс

БББ

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
·  Үлгерімі нашар оқушыға «Сұрақтарға жауап жазу» (жеңіл) ұсыну.

·  Үлгерімі жоғары оқушыға артық сөзді тауып, сол сөзді қатыстырып сөйлем құрастыру.

·    Уәж ретінде «Басбармақ», «Смайликтерді ұсыну», «Бағдаршам» арқылы бағалаймын.

·    Кері байланыс «Білемін, білгім келеді, білдім» арқылы өткіздім.

·    Сабақтың рефлексия кезе-ңінде өткен тақырып бойын-ша «Аяқталмаған сөйлемде » әдісі арқылы оқушылардың алған білімдерін тексеру.

·      Математика пәнімен байланысын табу;

·      Қауіпсіздік ережесімен таныстыру;АКТ

·      Топта бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқу-шылар не білді? Сы-ныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспар-ланған саралау шарала-ры тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?  Мен өз жоспарыма қан-дай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшық сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Бүгінгі сабағыма қойған мақсатыма жеттім. Оқушылар сөз таптарын ажырата білді.Сұрақтарға толық жауап бере алды.Сыныптағы ахуал көңілімнен шықты. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды.Белгілеген уақыт ішінде тапсырмаларды орындап үлгердім.Алда-

ғы уақытта жоғары деңгейдегі тапсырмалар беру арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру.

Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1.      Оқушылардың қызығушылығы, белсенділігі артты.

 

 

2.      Топта жұмыс істей алды.

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1.      АКТ –ны қолдануы.

 

 

2.      Өз ойларын еркін жеткізе алуы.

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

—          Жұптық,топтық жұмыстар арқылы ойларын ашық айта білуі;

—          Өзгелердің ойын тыңдай білуі;

—          Оқушымен оқушы деңгейінде қарым-қатынасқа түсу;

—          Бағдарламаның жеті модулін әр сабағымда қолдау.

[bws_related_posts]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *