Сабақтың тақырыбы: Гимнастика жаттығулары және ұлттық ойындар туралы айтып түсіндіру.
Сабақтың мақсаты:А)Әр түрлі биіктіктегі арыс жасалатын жаттығуларды жетілдіру. Ә)Акрабатикалық тепе-теңдік жаттығуларын дамыта үйрету.
Б)Күштілік ептілік икемділік қасеиттерін дамыту
Сабақ құралдары : ысқырық,секундомер,матрас,бөрене т.б.
Сабақ басталғанда қауіпсіздік ережесі ескеріліп,сабақ барысында мұқият бақыланады.
Сабақтың өтетін орны: Спорт зал.
№ | Сабақтың барысы | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі | Жаттығу мөлшері | Күтілетін нәтиже |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
I | Дайындық бөлімі:
Сапқа қатарға тұрғызу. Балалар мен амандасу. Кезекшінің мәліметін тындау. Сабақтың өтілуін, мақсатын түсіндіру. Саптағы жаттығулар (оңға, солға, артқа бұрылу жаттығулары ). Жүрудің түрлері : Бір орында жүру. Алға адымдай жүру. Аятың ұшы мен жүру. Аяқтың сыртымен жүру. Аяқтың ішімен жүру. Жартылай отырып жүру. Толық отырып жүру т.б. Жүгірудің түрлері: Жеңіл, баяу жүгіру .
Оң, сол жанымен жүгіру.Кері,теріс жүгіру.Аяқты артқа лақтыра бааяу жүгіру.
Тізені алға, Жоғары көтеріп жүгіру. Жеңіл баяу жүгіру. Баяу адымдай жүгіру.
Спорттық жүріспен жүру Терең тыныс алып , жәй жүру демді басу.
Ж.Д.Ж. К.№ 1 |
Денесін тік ұстап тұру. Түзу жүруін қадағалау . Сабаққа дайындығын анықтау.
Аяқ қолды бірдей істету , қолды жоғары көтеріп жүру.Мүмкіншілігінше Жоғары созып жүруін қадағалау. Қолды желкеге қойып , денені тік ұстауын қадағалау. Бір сызық бойымен жүгіруін қадағалау. Аяқ ұшымен жүгіру. Мұрнымен тыныс алып, өзін сергек ұстау қадағалау. Жауырын, иыққа салмақ түсіріп қолды алға – артқа айналдырып жүгіру.Басты ғана бұрып жүгіру.Денені,тік ұстап аяқты қолға тигізуін қадағалау.
Оқушылардың терең демалуын қадағалау.
|
Боймен сапқа тұру. Бұйрықтарды орындау.
Қолды жоғары көтеріп керілу.денені тік ұстау . Басын көтеріп алға тік қарау Аяқты тізеден бүгу. Ара қашықтықты сақтау.
Жаттығуды дұрыс орындау
Қолдарын дұрыс айналдыру. Қолды артқа ұстау Қолды алға белден жоғары ұстау. Жаттығуды бұлшық етке әсер ететіндей етіп орындау.
Ауаны жұтып тез шығару. Қолды жоғары көтеріп терең тыныс алып,төмен түсіргенде демді сыртқа шығару.
|
12-15мин 30 сек 30 сек 30 сек 30 сек
1 мин 30 сек 30 сек
5 мин 2 рет 1 айналым 1 айналым
1 айналым 1 айналым
1 айналым 1 айналым 1 айналым
2 рет
2 рет
2 рет
2 рет
2 рет 2 рет 2 рет |
Бұйрыққа сәйкес саптағы жаттығуларды орында.Топтық іс-әрекеттерді орындайды.
Ағзаның жұмыс қабілетін арттыру.
Жаттығуды сәнді әрі бір мезгілде орындауға дағдыландыру.
|
II | Негізгі бөлімі:. Қойылған заттар арқылы аттап өтіп, төбеге қойылған жеңіл затты түсірмей жүру.Орындықтын үстінде екі оқушы қарсы кележатып, орындықтын ортасында аяқтарын жерге тигізбей өтіп кетуге жаттығу. Акробатикалық жаттығулар:
1. Алға домалап түсу. 2. Артқа домалап түсу. 3. Жаурынға тұру 4. «Көпір» жасау. 5. Асылу кезіндегі жаттығулар: · Аласа белтемірде,жатып асылып тартылу. Топтық және ағымды тәсілдерді қолданып 2-3 рет кедергілерден өту.Қазақтың ұлттық ойындары: Тоғызқұмалақ.көкпар, қыз қуу,асық ату,ханталапай,ат жарыс,ақ сүйек,түйелген орамал,тыиын алу,т.б. Демалыс жаттығуларын жасап, содан кейін ойын ойналады. «Түйілген орамал» Жүргізуші ойыншыларды жинап алып бір, екі, үш деп дауыстайды. Ал жүргізушінің қолында түйілген орамалы бар ойыншыны қуалайды. Мақсаты орамалды алу керек. Ал ойыншы жүргізуші жете бергенде қолындағы орамалды басқа ойыншыға лақтырады, орамалды қағып алған ойыншы келесі орамалды ұстап алғанша ойын жалғаса береді. Ұсталған ойыншы көпшіліктің ұйғаруымен ортаға шығып өнер көрсетеді. |
Дене қимылын аяқ-қол алысын қадағалау.
Қауіпсіздікті қадағалау
|
Жылдамдықты дамытуды да өз уақытында бастау қажеттігін үйрену.
Жаттығу ережесін тыңдау
|
27 мин |
Гимнастикалық жаттығуларды дұрыс жасау оқушыларға қиындықтарды жеңуге кемшіліктерден арылуға көмектесу.
Орындалған жаттығуларды жүйелейді.Жаттығулардың меңгергенін,меңгермегенін,анықтайды. |
III | Қорытынды бөлімі:
Қалпына келтіру және босаңсыту жаттығулары. Оқушыларды бір қатармен сапқа тұрғызу,сабақты қысқаша қорытындылау,бағалау,үйге тапсырма беру,оқушылармен қоштасу,сабақты аяқтау.Спорт залдан шығарып жіберу. |
Сапқа дұрыс тұруын, тыныс алу жаттығуларын дұрыс жасауды қадағалау. |
Жәй жүру, жаттығу жасау
Сапқа тұру
Мұғалімді мұқият тыңдау.
|
3 мин |
Өз қызметіне мақсат қоюға,оны іске асыру үшін қажетті жағдайларды анықтауға,жетістіктерге жету процестерін жоспарлайды және ұйымдастырады. |
[bws_related_posts]