Қысқа мерзімді жоспар
|
Қазақстан тарихы 7-сынып | Сабақ №4 | |
ТАҚЫРЫБЫ | Қорытындылау
ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы
|
||
Мақсаты | XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының саяси, әлеуметтік жағдайы, мемлекеттің қалыптасу кезеңдері туралы білімдерін арттыру
|
||
Нәтижелері | Оқушылардың тақырып бойынша білімдері толықтырылып сөйлеу дағдысы, пән бойынша сөздік қоры дамиды | ||
Кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
|
1. Сыныпқа психологиялық дайындық жүргізу
2. Сергіту сәті . 3. Топқа бөлу 4. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы қорытындылау |
Оқушыларды түрлі смайлик арқылы 4-топқа бөліп орналастыру Магнитті смайликтер |
||
І.Қызығушылықты ояту
Білу. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы білу |
1. Қазақ хандығының мемлекеттік -әкімшілік құрылымы
2.ХҮІ-ХҮІІ ғ.ғ қазақ халқының шаруашылығы 3. Қалалардың атқарған ролі мен маңызы. ХҮІ-ХҮІІ ғғ. қалалардың құлдырауы және оның себептері. |
Тыңдайды ойланады
Топ болып бірігіп , тапсырманы орындайды. Теориялық сұрақтарға мүмкіндігінше жауап береді |
|
ІІ.Мағынаны тану
Түсіну 8-мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы түсіну |
1 .Қазақ хандығының құрылуын және оны басқарған хандар жайында білімдерін пысықтау
2 Қазақ халқының шаруашылығы, қолөнері, көшпелі өркениет жайлы түсінік 3 ХҮІ-ХҮІІ ғғ. қалалардың құлдырауы және оның себептері Сыр бойы қалалары: 1513 жылғы Сығанақ (Көк кесене), Сауран, Түркістан, Отырар, Сайрам. Ташкент қаласындағы «Көкемнің көк күмбезі» ескерткіші. |
Интерактивті тақтамен, Мәтіндер мен құжаттарды оқып танысады
|
|
Қолдану
ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайына постер жасап қолдану
|
Қалалар мен қоныстардағы құрылыстар. Мал шаруашылығына қатысты еңбек құралдары және олардың түрлері. Егіншілікке қатысты еңбек құралдары. Әскери қару-жарақтар. Қолөнер, кәсіпшілік, тігіншілік
|
Интерактивті тақтадан слайдтардан фрагменттер көрсетіледі
Тақырыпқа сәйкес постер жасату . Қорғайды бірін-бірі оқытады, үйретеді Стакан арқылы бағалау өте жақсы, жақсы, орташа т,б |
|
Талдау
8-10 мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы зерттеп, саралап талдау |
Рольдік ойын көрсету
1-топ . Қазақ хандары Керей мен Жәнібектің Есенбұға ханға келуі 2-топ. Қазақ халқының шаруашылығы. Зергер ұста. 3-топ. Үш би. Орта жүз. Ұлы жүз. Кіші жүз. 4-топ.Қазақтың ұлттық қолөнері
|
Барлық оқушылар ізденіс жұмыстарын жүргізеді
Берілген оқиғалар мен құбылыстарға сыни тұрғыдан талдау жасайды |
|
Жинақтау
7-мин ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы білімдерін жинақтау
|
Жеке оқушылар жұптар өздерінің жеке табыстарын шығармашылық ептіліктерін көрсете алады.
Әрбір топ өздерінің қол жеткізген табыстарын ортаға салып байланысқа түседі |
||
Бағалау
5-мин Өздерін топтық бағалауы
ІІІ. Қорытындылау
ІҮ. Рефлексия
Ү. Үйге тапсырма |
Өзін-өзі азара бағалау
Бақылау арқылы бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
||
Бүгінгі сабақ ұнады , ұнамады. Себебі….
|
|||
ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық жағдайы | Рефлексия жазады. | ||
[bws_related_posts]