Қысқа мерзімді жоспар

 

 

Қазақстан тарихы   7-сынып Сабақ №4
ТАҚЫРЫБЫ Қорытындылау

 

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы

 

Мақсаты XY — XYII ғасырдағы қазақ хандығының саяси, әлеуметтік жағдайы, мемлекеттің қалыптасу кезеңдері туралы білімдерін арттыру

 

Нәтижелері  Оқушылардың тақырып бойынша білімдері толықтырылып сөйлеу дағдысы,  пән бойынша  сөздік қоры дамиды
Кезеңдері  

Мұғалім іс-әрекеті

 

Оқушы іс-әрекеті

  1.      Сыныпқа психологиялық  дайындық жүргізу

2.      Сергіту сәті .

3.      Топқа бөлу

4.       ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы жайлы  қорытындылау

 

Оқушыларды  түрлі смайлик арқылы 4-топқа бөліп орналастыру

Магнитті смайликтер

І.Қызығушылықты ояту

Білу. ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы

жайлы білу

1. Қазақ хандығының  мемлекеттік -әкімшілік құрылымы

2.ХҮІ-ХҮІІ ғ.ғ   қазақ халқының  шаруашылығы

3. Қалалардың атқарған ролі мен маңызы.

ХҮІ-ХҮІІ ғғ. қалалардың құлдырауы және оның себептері.

  Тыңдайды ойланады

Топ болып бірігіп , тапсырманы орындайды.

Теориялық  сұрақтарға мүмкіндігінше жауап береді

ІІ.Мағынаны тану

Түсіну 8-мин

 ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы  жайлы түсіну

1        .Қазақ хандығының құрылуын және оны басқарған хандар жайында білімдерін пысықтау

2        Қазақ халқының шаруашылығы, қолөнері, көшпелі өркениет  жайлы түсінік

3        ХҮІ-ХҮІІ ғғ. қалалардың құлдырауы және оның себептері

Сыр бойы қалалары: 1513 жылғы Сығанақ (Көк кесене), Сауран, Түркістан, Отырар, Сайрам. Ташкент қаласындағы «Көкемнің көк күмбезі» ескерткіші.

 

Интерактивті   тақтамен,

Мәтіндер мен құжаттарды

оқып танысады

 

Қолдану

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайына

постер жасап  қолдану

 

Қалалар мен қоныстардағы құрылыстар. Мал шаруашылығына қатысты еңбек құралдары және олардың түрлері. Егіншілікке қатысты еңбек құралдары. Әскери қару-жарақтар. Қолөнер, кәсіпшілік, тігіншілік

 

Интерактивті тақтадан  слайдтардан фрагменттер көрсетіледі

Тақырыпқа сәйкес постер жасату .  Қорғайды  бірін-бірі  оқытады, үйретеді

Стакан арқылы бағалау өте жақсы, жақсы, орташа т,б

Талдау

8-10 мин

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы  жайлы    зерттеп, саралап талдау

Рольдік ойын  көрсету

1-топ . Қазақ хандары Керей мен Жәнібектің               Есенбұға ханға келуі

2-топ. Қазақ халқының шаруашылығы. Зергер  ұста.

3-топ. Үш би. Орта жүз. Ұлы жүз. Кіші жүз.

4-топ.Қазақтың   ұлттық  қолөнері

 

  Барлық оқушылар ізденіс жұмыстарын жүргізеді

Берілген оқиғалар мен құбылыстарға сыни тұрғыдан талдау жасайды

Жинақтау

7-мин

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы  жайлы білімдерін жинақтау

 

   Жеке оқушылар жұптар өздерінің жеке табыстарын шығармашылық ептіліктерін көрсете алады.

Әрбір топ өздерінің қол жеткізген табыстарын ортаға салып байланысқа түседі

Бағалау

5-мин

Өздерін топтық бағалауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Қорытындылау

 

ІҮ. Рефлексия

 

 

Ү. Үйге тапсырма

 Өзін-өзі азара бағалау

 

Бақылау арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз,  бір тілек»

Бүгінгі сабақ ұнады , ұнамады. Себебі….

 

ХҮ-ХҮІІ ғ.ғ. Қазақ хандығының  әлеуметтік-экономикалық жағдайы Рефлексия жазады.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *