Басы » Кембридж бағдарламасы » Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері

Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері

№108 орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі

 Жайсаңбаева Гүлжанның орта мерзімді жоспары  

1.Сабақтың

тақырыбы

2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

 

3 .Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 4. Оқып-үйрену-дің нәтижесі 5. Үйрену мақса-тында бағаны қоса, бағалау 6. Барлығын қосқанда 7. Негізгі дерек көздер
1 Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері Жартылай көшпелі мәденииеттің және қала мәдениетінің дамуымен, олардың өзара байланыстарын біледі.  

«Ойлан, жұптас, бөліс» «ЖИГСО»

Ойлан, бірік, бөліс

«Кластер»

«Қара, оқы, жап,жаз»

Барлық оқушылар:

Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениетімен танысу арқылы біледі.

Жартылай көшпелі және отырықшы шаруашылықты талдау арқылы түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттің мағынасын түсіндіре алады

Қала мен дала тұрғындардың материалдық мәдениеттерінің , айырмашылықтарын салыстыру арқылы біледі.

Кейбір оқушылар:

Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениетін айырмашылықтарын табу арқылы түсіндіре алады;

Жұптарды өзара қалыптастырушы бағалау

(смайликтер арқылы)

,Басбармақ

,Жұптық бағалау,

топтарды өзара бағалау

(екі жұлдыз бір ұсыныс)

 

Венн диаграмма,

Формативті тест,

Хронологиялық кестені ,

Кеңейтілген тапсырма

Ерте ортағасырлық қала» — аппликация дайындау

Рефлекция

 

Қ.Р.Білім беру стандарты,жоспар.

Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы

Автор Жолдасбаев 7 сынып,e-history.kz/ru

Сайт:www.google kz.

Ғаламтор

Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы2011ж, МАН 4- басылым

2 Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері Жартылай көшпелі мәденииеттің және қала мәдениетінің дамуымен, олардың өзара байланыстарын біледі.  «Есімдеріне теңеу айту»

Назар аудару

«Тайқазан»

«Кластер»

«Қара, оқы, жап, жаз»

 

Барлық оқушылар:

Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениетімен  таныса алады

Жартылай көшпелі және отырықшы шаруашылық жайында біледі

Қолөнер және сауда мен ақша айналымы  жайында біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттің мағынасын түсіндіре алады

Қала мен дала тұрғындардың материалдық мәдениеттерінің , айырмашылықтарын табады

Кейбір оқушылар:

Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениетін айырмашылықтарды анықтап,  түсіндіре алады;

Бағалау парағы,топтарды өзара бағалау (екі жұлдыз,бір ұсыныс),бағалау сэндвич,

Рефлекция

 

Вен диаграмма

сөз жұмбақ

Тұжырымдамалық карта

«Дискуссиялық өрнек»

Картамен жұмыс

Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы,

Жолдасбаев С.

7 сынып 2012ж ,

e-history.kz/ru

Сайт:www.google kz.

Сайт:www.you tube

 

3 Архитектура және өнер Архитектура және сәулет өнерін біледі.

Өнер деген сөздің мағынасын  түсінеді.

Сәулет өнері мен мүсін өнерінің  ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады

«Тайқазан әдісі

«Назар аудару»

«ЖИГСО»

«Самғау»

Барлық оқушылар:

Архитектура және  мүсін,бейнелеу өнерлермен танысу арқылы біледі.

Діни ғимараттарға нені жатқызуға болатыны  жайында  түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Архитектура (сәулет өнері) сөзінің мағынасын түсіндіре алады

Мүсін өнері мен қолданбалы өнердің ерекшелігі мен айырмашылықтарын  салыстыру арқылы біледі.

Кейбір оқушылар:

Мүсін өнері мен қолданбалы өнердің ерекшелігі мен айырмашылықтарын анықтап,  түсіндіре алады;

 

Екі жұлдыз,бір ұсыныс, Бағдаршам

Критериалды бағалау

Бағалау парағы№2

Рефлекция

 

Семантикалық карта

Кесте толтыру,

Самғау(картамен жұмыс)

Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы,

Жолдасбаев С.7 сынып 2012ж Сайт:www.you tube

Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы

4 Түріктердің рухани мәдениеті Түріктердің руани мәдениетін біледі.

Әдеби тіл мен жазба әдебиеттің дауының мағынасын түсінеді.

Әдеби ескерткіштермен жазба ескерткіштердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба алады.

 

«Жылы лебіз»

«ЖИГСО»

«Идеал тапсырма»

 

Барлық оқушылар:

Түріктердің руани мәдениеті жайында танысу арқылы біледі.

Жазба әдебиетінің ескерткіштері  жайында түсінеді.

Орта ғасырдағы әдеби шығармалар жайында біле  алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Түріктердің рухани мәдениетін түсіндіре біледі.

Әдеби ескерткіштермен жазба ескерткіштердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыру арқылы біледі.

Кейбір оқушылар:

Әдеби ескерткіштермен жазба ескерткіштердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтап,  түсіндіре алады;

Екі жұлдыз,бір ұсыныс, қол шапалақтау,

Өзара бағалау

Рефлексия

 

Сөз жұмбақ,

тұжырымдамалық карта картамен жұмыс

Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы,

Жолдасбаев С.

7 сынып 2012ж

Сайт:www.google kz.

Ғаламтор

 

 

 

              

Сабақ тақырыбы:

Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері

Мектеп: №108 орта мектебі
Күні: Мұғалімнің есімі:Жайсаңбаева Г.Б.
Сынып:7 «а» Қатысқандар саны:18 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

 

VІ-ХІ ғасырлардағы жартылай көшпелі мәдениеттің және қала мәдениетінің дамуымен, олардың өзара байланыстарымен танысады

Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттің мағынасын ұғынады

Қала мен дала тұрғындардың материалдық мәдениеттерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:

·         Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениетімен  таныса біледі.

·         Жартылай көшпелі және отырықшы шаруашылық жайында түсінеді.

  Оқушылардың басым бөлігі:

·         Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттің мағынасын түсіндіре алады

·         Қала мен дала тұрғындардың материалдық мәдениеттерінің , айырмашылықтарын табады

  Кейбір оқушылар:

Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениетін айырмашылықтарды анықтап,  түсіндіре алады;

Тілдік мақсат Оқушылар:

·         Балалар сурет арқылы қандай мәдениетке жататының анықтай алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

м – мемлекеттің,  ә – әлеуметтік, д – дамыған, е – елеулі, н – нәрлі,

и – игі, е – еңбегінің, т – табысы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Қала мен дала тұрғындардың материалдық мәдениеттерінің айырмашылықтары неде деп ойлайсың?

Жартылай көшпелі және отырықшы шаруашылық орталықтарын атай аласың ба?

Жазылым  бойынша ұсыныстар:қала тұрғындары мен дала тұрғындарының материалдық мәдениетіне сипаттама беріңіз.

Жетістік критерийлері Жартылай көшпелі мәдениетті отырықшы мәдениеттен ажырата алады, оны өз сөзімен жеткізе алады
Жартылай көшпелі мәдениетті отырықшы мәдениеттен ажырата алады, өз сөзімен жеткізуде қиналады
Жартылай көшпелі мәдениетті отырықшы мәдениеттен ажыратуда қиналады
 

Алдыңғы оқу

 

 

Қимақ қағанатының саяси жағдайы мен мәдениеті

ЖОСПАР
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

2 минут

 

3 минут

 

 

 

 

5 минут

І Ұйымастыру кезеңі

1.Жүрек  жылуы» (психологиялық тренинг) ынтымақтастық атмосферасын құру

2. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы әріптерден қала атауларын шығару.

1-топ «Талғар»

2-топ «Отырар»

3-топ «Сайрам»

3.Үй тапсырмасы бойынша үш топқа тапсырма:

1 топ.  Венн диаграммасы : Оғыз мемлекеті және Қимақ қағанаты;

2-топ. Хронологиялық кестені  толтыру: Қағанаттың  атауы, мерзімі

3-топ Берілген тест сұрақтарға жауап беру ;

1.Қимақтар құрамында болған ең ірі және күшті

тайпа:

А.     А) Түргештер  Ә.Қарлұқтар  Б.Қыпшақтар

В.Қимақтар

2.Қимақ қағанатының орталығы  қай қала?

А.Имақия  Ә.Сүткент Б.Сығанақ В.Суяб

3.Қимақ қағанатының билеушісі қалай аталған?

А.ҚағанӘ.ЖабғуБ.ХанВ.Гурхан

15 4.Қимақтар ислам дінін қай ғасырда қабылдай

бастады?

А.VIII ғ  Ә.IX ғ  Б.X  ғ  В.XI ғ

Бағалау: «Басбармақ»

 

 
Ортасы

2 минут

 

 

 

15 минут

 

 

5 минут

 

5 минут

 

 

3минут

 

3минут

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

1.«Мәдениет» балама сөзін жазу

1.Жеке-жеке

2.Жұптық

3.Топпен бөліс

(мысалы, сәулет өнері – Ақыртас, Сардоба, Білеулі; мүсін өнері – балбық, блбл, таскеліншек, м – мемлекеттің, ә – әлеуметтік, д – дамыған, е – елеулі, н – нәрлі, и – игі, е – еңбегінің, т – табысы)

2. «Жартылай көшпелі» электронды оқулықпен жұмыс.

«ЖИГСО» — жаңа сабақ

1)Мәтінмен жұмыс

1-топ  «Жартылай көшпелі мәдениет»

2- топ  «Қала мәдениет дамуы»

3-топ  «Қала және дала тұрғындарының материалдық мәдениеті»

2)Ойлан, бірік, бөліс  — топпен жұмыс

3) «Кластер» — топтық қорғау

Бағалау «екі жұлдыз,бір ұсыныс»

«Ерте ортағасырлардағы қалалар»

Картамен жұптық жұмыс

Дәптермен жұмыс

Кеңейтілген тапсырма

1.тақырыпқа сәйкес сұрақ құрастыру

2.тарихи диктант

3.хронологиялық кесте дайындау

10 тестік тапсырма

Жұптарды өзара бағалау

(смайликтер арқылы)

Рефлекция

  1. Нені үйрендік?
  2.  Сұрақ, пікіріңіз
  3. Ұсыныс
Сайт:www.google kz.

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

2 минут

 

 

Үйге тапсырма —тақырыпты оқып келу.

1.«Ерте ортағасырлық қала» — аппликация дайындау

2.«Көшпелі өмір салт»  тақырыбына тарихи эссе жазу

 
Қосымша ақпарат

 

Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

 

 

 

   
Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1)

2)

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?

1)

2)

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *