Облыс: Шығыс Қазақстан
Аудан: Күршім ауданы
Мұғалімнің аты-жөні: Кульбаева Замира Каиргаликызы
Тақырыбы: Алтын балта
Сабақ | Мектеп: Н.Островский атындағы №4 Күршім орта мектебі | |||||||||||||||||||||||||
Күні | Мұғалімнің есімі: Кульбаева Замира Каиргаликызы | |||||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 «Б» | Қатысқандар саны: 17 | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | «Алтын балта» (ертегі) | |||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) | Ертегінің мазмұнын түсініп оқу және негізгі идеяны анықтау, мәтінді талдау. | |||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | |||||||||||||||||||||||||
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, кедей мен байға мінездеме береді. Мәтінді рөлге бөліп оқиды. Жақсы, жаман мінез құлықтарды ажыратады. | ||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||||||||||||||||||
Оқушылар ертегі бойынша талдау жасайды.Ертегідегі кейіпкерлерді салыстыра сипаттайды. Өз ойларын еркін, жүйелі айтады. | ||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||||||||||||||||||||||
Кедей мен диірменші, бай мен диірменші арасында диалог құрады. Байдың іс-әрекетіне өзіндік баға беріп, қорытынды жасай алады. | ||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар сыныпта немесе топта дәйекті дәлелдер келтіре отырып, кедейдің алтын балтаны қалай алғаны, байдың алтын балтаны алалмау себебін анықтап, жағымды және жағымсыз қылық жайлы қорытынды шығарады. (айтылым дағдысы) | |||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Кедей, бай, диірменші, дүниеқоңыз, ақпейіл, адал, береке, құлқыны тоймаған қу, еңбегімен күнелткен. | ||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар | ||||||||||||||||||||||||||
Бұл қиял-ғажайып ертегіге жатады, себебі … | ||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба?
Сіз неліктен диірменші кедейге алтын балтаны бергенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||||||||||||||||||||
«Берекесі» сөзі менің түсінігімде, ол …
Егер сіз диірменші болсаңыз, … |
||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | 1,2 сыныпта ертегілермен танысқан | |||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
10 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Топтастыру.
Психологиялық жағымды ахуал орнату. Оқушылар шеңбер жасап, қызыл, сары, көк ленталар ұстау арқылы шаңырақ құрып, бір-біріне сәттілік тілеп, үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру: Тапсырма 1. «Ажалдан құтқарған асыл сөз» тақырыбына байланысты мақал-мәтелдерін оқыту. Табыс критерийі: 1. Мақал-мәтелдердің мағынасының сақталуы-1 балл 2. Мақал-мәтелдің мағынасын ашуы-2 балл 3. Өзіндік ой қорыту-2 балл Тапсырма 2. «Ыстық микрофон» әдісі: 1. Хан қандай жерлермен келе жатты? 12. Хан қойшыға не айтты? 13. Қойшы ханға не айтып бермек болды? 16. Хан қойшыдан қалай жеңілді? 18. Мәтін неліктен «Ажалдан құтқарған асыл сөз» деп аталған? |
Табыс критерийі
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
25 минут |
Тапсырма 3. «Ой шақыру»: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? (Ортасына балтаның суретін қойып, жан жағына оқушылар өздері толтырып шығады)
Сайман Шеге Құрылыс Жұмыс Темір Алтын Ағаш -Еңбек құралы неден жасалады? Тапсырма 4. Алтын балта ертегісін «Insert» стратегиясы арқылы оқу. Мәтінді оқып, белгі қойылады. Бұрыннан білемін — ü Жаңа ақпарат — + Менің ойыма қайшы, келісе алмаймын — — Білгім келеді — ? Тапсырма 5. «Балта» сөзіне «Синквейн» стратегиясын қолданамын. Үлгі: Не? Балта Қандай? Алтын, күміс, темір Не істеді? Алды, түсірді, берді. Сөйлем: Мен балтамен ағаш жардым. Мағыналас сөз: Құрал. Тапсырма 6. Ертегідегі жасыл түспен жазылған сөздер қай кейіпкерге қатысты? Ертегідегі қара түспен жазылған сөздер қай кейіпкерге қатысты? Тапсырма 7. Топтық тапсырма Әр топқа күннің суретін беріп, күннің сәулесіне ертегілердің кейіпкерлерінің аттарын жазып, қандай түске бояр едіңіз деген сұрақ қоямын. Әр топ суретке бояп, не себептен олай бояғандарын жазады және түсіндіреді. Тапсырма 8. Топтық тапсырма Венн диаграммасы Кедей Бай адал қанағатсыз шыншыл өтірікші қанағатшыл тойымсыз еңбекқор жалқау
|
Балтаның суреті
«БББ кестесі»
«Бас бармақ» бағалау
Смайликтер арқылы бағалау
Күннің суреті маркер «Үш шапалақ» қошеметтеу
«Венн диаграммасы Проектор, компьютер, |
||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 10 минут |
Тапсырма 9. Сабақты бекіту: «Рөлдік ойын» әдісі. Диалог құрып, әр топ ертегіні сахналап қалай ойнайтынын көрсетеді.
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» даналық ағашына жабыстыру. Үйге тапсырма: Ертегіні мәнерлеп, түсініп оқып, еңбек туралы мақал-мәтел жазып келу, құмырсқаның тіршілігін зерттеу. Ертегі құрастыру. Бағалау.
|
|||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат: интернет желісі | ||||||||||||||||||||||||||
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыларға құмырсқаға байланысты жұмбақ құрастырту. Қабілетті оқушыларға ертегіні ары қарай құрастырту. «Синквейн» стратегиясын жаздырту. |
Бағалау – Оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?
«Үш шапалақ», «Бас бармақ», табыс критерийі арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. |
Пән аралық байланыс:Қазақ тілі, еңбек, сурет.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: Топ ережелерін орындау АКТ мен байланыс: презентация Құндылықтармен байланыс: тіл мәдениеті, қарым-қатынас. |
||||||||||||||||||||||||
· | · | · | ||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? [bws_related_posts]
|
||||||||||||||||||||||||||