Астана қаласы, №59 мектеп-лицейінің
тарих пәні мұғалімі Шнанов Ө.Р.
Сабақ тақырыбы | 1916-жылғы ұлт-азаттық қозғалыс | ||||
Жалпы мақсаты | 1916-жылғы көтерілістің себеп-салдарларын анықтау. Тарихи маңызын ұғыну. Көтеріліске 100 жыл толу қарсаңында зерттеу жұмыстарын нығайтуға өзіндік үлестерін қосуға талпыну. | ||||
Оқу нәтижелері | Сабақ соңында:
Тарихтағы аттас хандарды ажыратып, олардың өз қоғамындағы орнын нақты анықтай алады; Әр кезеңдерде болған оқиғалардың тарихын дұрыс зерделеуге машықтанады; Оқулықпен жүйелі жұмыс жасау тәсілдерін меңгереді; Критериалды бағалау арқылы өздерінің әлсіз тұстарын табады, оны шешу жолдарын іздестіреді; Алдарына нақты мақсат қоюға, мақсатқа жету жолында әртүрлі әдіс-тәсілдерді күнделікті қолдануға үйренеді; ҰБТ ға дайындықта топпен жұмыстың артықшылықтарын сезінеді. |
||||
Кезеңі,
уақыты
|
Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
І. Ұйымдастыру кезеңі | Сәлемдесу
1.Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру; Топпен жұмыс тәртібі таныстырылады; — Бағалау критерийлерін ұсынады; |
Сәлемдесу
Сабақтың мақсатымен танысады; Жұмыс шарттарын біледі; |
Слайд №1
|
||
2.Сыныпты топқа бөлу:
«Батырлар», «Зиялылар», «Хандар» картиналары бойынша топтар құру. |
Оқушылар қолына тиген картиналар бойынша топқа бөлінеді, әр тақырыптық картиналардан бір топ жасақталады. | Үлестірмелі картиналар
|
|||
3.Оқушыларға тілек жолдау
|
Жылы тілекті тыңдап, барлық күштерін өз білімдерін көрсетуге тырысады. | мадақтау | |||
ІІ. «Ойлан тап»
Жаңа сабаққа кіріспе |
— 1916-жыл қарсаңында әлемде қандай жағдай орын алды?
— Автор сөзін табу тапсырмасын ұсынады; |
-Әр топ сұрақ жауабын табады; — Мәтіннің қандай соғысқа қатыстығын авторы мен жарияланған баспасын табады. |
Мадақтау; |
-Слайд №1 Сұрақ
Бейнематериал 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс
|
|
ІІІ Жаңа сабақты меңгерту
|
1- тапсырма:
Төменде көрсетілген тапсырмалар ұсынылады. а) Көтеріліс себептері; б) Қозғаушы күші,сипаты,мақсаты в) Қозғалыс туралы қоғамдағы көзқарастар
|
— Әр топ тарихи оқиғаға қатысты сұрақтар қояды
|
Постерді қорғау және берілген жауап бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды; |
Оқушылар постерлері
|
|
2 — тапсырма Пікірталас
Алаш зиялыларының 1916-жылғы патша жарлығына қатысты ұстанған позициялары дұрыс па?
1. Жақтаушы топ 2. Даттаушы топ 3. Төреші топ |
А) Әр топ өз пікірлерін қорғайды; Б) Өз ойларын фактілер арқылы дәлелдеп береді; В) Төрешілер пікірталасқа өз бағаларын береді;
|
Тапсырманы орындау деңгейі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды; |
Оқулық және қосымша мәліметтер негізінде алынған деректер мен фактілер |
||
ІҮ Деректермен жұмыс | 3-тапсырма
Ітоп Алаш зиялыларының сөздеріне талдау ІІ топ Курапаткиннің құпия бұйрығы ІІІ топ 1916 жылғы 25 маусымдағы патша бұйрығы |
1.Деректерге талдау жұмысын жасайды
2. Өз пікірлерін ортаға салады 3.Деректің мәнін ашады |
Кретерий бойынша бағалау | Үлестірме тапсырмалар | |
Ү Тұлғаны тап | 4 — тапсырма
Ұлт зиялыларын көзқарастарына қарай екі топқа бөледі |
Берілген картиналарға қарап ұлт зиялыларының кім екендігін анықтайды және саяси көзқарстары бойынша екі топқа бөледі | Ұлт қайраткерлері картиналары | ||
ІҮ. «Тест- білім тексеру кілті»
Бекіту |
Тестпен жұмыс түрлерін ұсынады:
А) Сәйкестендіру сұрақтары Ә) Бірнеше жауапты тест Б)логикалық тест В) Оқиғаларды реттік кезеңдерін анықтау тесті С) «Иә немесе жоқ» жауапты тест Д) «Қате» жауапты тест
|
Әртүрлі тест түрлерімен оқушылар топпен жұмыс түрін орындайды. |
Өзара бағалау |
Тест тапсырмалары |
|
Бағалау | Критерийлер бойынша бағаланады | ||||
Рефлексия
|
Оқушылар өз пікірін стикерге жазып қалдырады. |
Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлері туралы ой-пікірлерін білдіреді. | Кері байланыс | ||
Ескерту | |||||