Басы » Биология » Астың ауыз қуысында қорытылуы.Тістің құрылысы мен қызыметі,сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуы. Тістің күтімі. Астың қорытылуында сілекейдің маңызы. Жұту.Жұтқыншақ бадамша бездері,олардың қызметі

Астың ауыз қуысында қорытылуы.Тістің құрылысы мен қызыметі,сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуы. Тістің күтімі. Астың қорытылуында сілекейдің маңызы. Жұту.Жұтқыншақ бадамша бездері,олардың қызметі

%d0%b3%d0%b5%d0%beБатыс Қазақстан облысы,Зеленов ауданы, Батурин жалпы орта білім беретін мектебінің география-биология пәнінің мұғалімі

Зулкарнаева Эльмира Еламанқызы

Сыныбы 8а Күні:20.02.15
Сабақтың тақырыбы Астың ауыз қуысында қорытылуы.Тістің құрылысы мен қызыметі,сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуы. Тістің күтімі. Астың қорытылуында сілекейдің маңызы. Жұту.Жұтқыншақ бадамша бездері,олардың қызметі.
Мақсаты

 

Астың ауыз қуысында қорытылуы.Тістің құрылысы мен қызыметі,сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуы. Тістің күтімі.Астың қорытылуында сілекейдің маңызы туралы білім беру.
 Күтілетін нәтиже А. Астың ауыз қуысында қорытылуы туралы біледі .

В. Тістің құрылысы мен қызыметін және сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуын салыстырады және қорытынды жасайды.                                                                                                         С. Астың қорытылуында сілекейдің атқарарқызметінен дәлелдер келтіру.

Керекті құрал жабдықтар  Оқулық, кестелер, интерактивті тақта, флипчарт,  маркер, стикер, ноутбук, рефлексия  парақтары .
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті  
Кіріспе Ұйымдастыру,оқушыларды топқа үш түсті стикерге жазылған тілектер арқылы бөлу .Бүгінгі сабағымыздың мақсаты мен нәтежесін анықтау .Топ басшысын сайлайды,бағалау парағы беріледі. Үй тапсырмасын сәйкестендіру тестісі арқылы тексеру. Топтарға бөлінеді , бүгінгі сабақ жоспарымен танысады. Топ басшысын сайлайды,бағалау парағын алады.Оқушылар сәйкестендіру тестісін  орындап болған соң, сағат тілінде бағытта алмастырып тақтадағы дұрыс жауаппен тексеріп,бағалау критерилеріне салып бірін-бірі бағалайды. 6 мин
Тұсаукесер Топқа зерттеушілік әңгіме беріледі.                                           1-топ:Астың ауыз қуысында басталуы                                                            2-топ:Сілекей бездері                                3-топ:Сілекей бөлінудің реттелуі

Нәтижесі постер қорғаумен аяқталады. АКТ-ны пайдаланады.

11-зертханалық жұмысты жасау.

Тапсырманы жеке оқу,топпен талдау, постер жасау және оны қорғау.Интернет желісінен керекті мәліметтер алады.

Топпен екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды.

Әртоптың алдына зертханалық жұмыстың нұсқаулығын беру.

22 мин
Негізгі бөлім Оқушыларға кеңейтілген тапсырмалар беру.1.Егерде адамда 32 тіс емес, 20 тіс болса, қандай өзгеріс болады деп ойлайсың? 2.Егерде сілекей бездері балмаса, адам қалай тамақтанар еді?

Тіс дәрігерімен оқушыларды кездестіру.

Дарындыбалаларды анықтау және әр оқушының ой пікірлерін тыңдау.

 

Оқушылар тіс дәрігерінің берген кеңесін тыңдай отырып, өздерін мазалап жүрген сұрақтарын қоя алады.

12 мин
Қорытынды Сабақты аяқтауға стикердегі диалог әдісін пайдалану.

Сабақ соңында топ басшысы бағалау парағын толтырып тапсырады.

Бір оқушы сұрақты оқиды жауабын екінші оқушы айтады.  Сабақтан алған әсерлерін рефлексия парақтарына толтырады . 5 мин
Үйге тапсырма &44 Тіс күтімі туралы эссе жазу.

 

                                             Сәйкестендіру  тестісі

1.Ауыз қуысы А)аппендицит
2.Жұтқыншақ Б)11-13см бұлшық етті мүше
3.Өңеш В)өт бөліп шығару
4.Асқазан(қарын ) Г)бөбешік
5.Ашішек Д)бөлінетін секрет(гормон)
6.Тоқішек Ж)ХI кеуде омыртқасы
7.Ұйқы безі З)сақина тәрізді бұлшық еттер
8.Бауыр Е)қабырғалары эпителийден тұрады

 

 

Бағалау критерий

8балл-«5», 6-7балл- «4»,  4-5балл- «3», 0-3балл- «2»

 

 

 

 

                               Стикердегі диалог  8-сынып

1.Сұрақ:  тіс сүйекке ұқсас тығаз заттан құралған, ол қандай зат?

Жауап:тіл мүшесі

2.Сұрақ:  тістің ауыз қуысына қызыл иектен шығып тұратын жері қалай аталады?

Жауап:микроскопиялық бездер

3.Сұрақ:И.П.Павлов итке сілекей жинайтын қандай зат бекітті?

Жауап:1,5-2 литр

4.Сұрақ:Асты қозғалтады,сөйлеуге және дәм сезуге қатысады

Жауап:химиялық ыдырауға ұшырайды

5.Сұрақ:Тағам түйірі тіл түбіріне ауысқанда, рефлексті түрде қандай процес пайда болады

Жауап: шыны түтік

6.Сұрақ:Адамда үш жұп сілекей бездерінен басқа қандай ұсақ бездер бар

Жауап: дентин

7.Сұрақ:Тәулігіне неше литр сілекей бөлінеді

Жауап:өте тығыз эмальмен

8.Сұрақ:Ферменттердің әсерінен  ас қандай заттарға ұшырайда

Жауап: қаптамасы

9.Сұрақ:Адамның шайнау аппараты жануарға қарағанда қалай жетілген

Жауап: жұту процесі

10.Сұрақ:Тісті үйкелуден және бактериядан қорғайтын қабаты

Жауап:нашар

   

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *