Батыс Қазақстан облысы,Зеленов ауданы, Батурин жалпы орта білім беретін мектебінің география-биология пәнінің мұғалімі
Зулкарнаева Эльмира Еламанқызы
Сыныбы 8а | Күні:20.02.15 | ||
Сабақтың тақырыбы | Астың ауыз қуысында қорытылуы.Тістің құрылысы мен қызыметі,сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуы. Тістің күтімі. Астың қорытылуында сілекейдің маңызы. Жұту.Жұтқыншақ бадамша бездері,олардың қызметі. | ||
Мақсаты
|
Астың ауыз қуысында қорытылуы.Тістің құрылысы мен қызыметі,сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуы. Тістің күтімі.Астың қорытылуында сілекейдің маңызы туралы білім беру. | ||
Күтілетін нәтиже | А. Астың ауыз қуысында қорытылуы туралы біледі .
В. Тістің құрылысы мен қызыметін және сүт тістерінің тұрақты тістермен алмасуын салыстырады және қорытынды жасайды. С. Астың қорытылуында сілекейдің атқарарқызметінен дәлелдер келтіру. |
||
Керекті құрал жабдықтар | Оқулық, кестелер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, стикер, ноутбук, рефлексия парақтары . | ||
Сабақ барысы: | |||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Кіріспе | Ұйымдастыру,оқушыларды топқа үш түсті стикерге жазылған тілектер арқылы бөлу .Бүгінгі сабағымыздың мақсаты мен нәтежесін анықтау .Топ басшысын сайлайды,бағалау парағы беріледі. Үй тапсырмасын сәйкестендіру тестісі арқылы тексеру. | Топтарға бөлінеді , бүгінгі сабақ жоспарымен танысады. Топ басшысын сайлайды,бағалау парағын алады.Оқушылар сәйкестендіру тестісін орындап болған соң, сағат тілінде бағытта алмастырып тақтадағы дұрыс жауаппен тексеріп,бағалау критерилеріне салып бірін-бірі бағалайды. | 6 мин |
Тұсаукесер | Топқа зерттеушілік әңгіме беріледі. 1-топ:Астың ауыз қуысында басталуы 2-топ:Сілекей бездері 3-топ:Сілекей бөлінудің реттелуі
Нәтижесі постер қорғаумен аяқталады. АКТ-ны пайдаланады. 11-зертханалық жұмысты жасау. |
Тапсырманы жеке оқу,топпен талдау, постер жасау және оны қорғау.Интернет желісінен керекті мәліметтер алады.
Топпен екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды. Әртоптың алдына зертханалық жұмыстың нұсқаулығын беру. |
22 мин |
Негізгі бөлім | Оқушыларға кеңейтілген тапсырмалар беру.1.Егерде адамда 32 тіс емес, 20 тіс болса, қандай өзгеріс болады деп ойлайсың? 2.Егерде сілекей бездері балмаса, адам қалай тамақтанар еді?
Тіс дәрігерімен оқушыларды кездестіру. |
Дарындыбалаларды анықтау және әр оқушының ой пікірлерін тыңдау.
Оқушылар тіс дәрігерінің берген кеңесін тыңдай отырып, өздерін мазалап жүрген сұрақтарын қоя алады. |
12 мин |
Қорытынды | Сабақты аяқтауға стикердегі диалог әдісін пайдалану.
Сабақ соңында топ басшысы бағалау парағын толтырып тапсырады. |
Бір оқушы сұрақты оқиды жауабын екінші оқушы айтады. Сабақтан алған әсерлерін рефлексия парақтарына толтырады . | 5 мин |
Үйге тапсырма | &44 | Тіс күтімі туралы эссе жазу. |
Сәйкестендіру тестісі
1.Ауыз қуысы | А)аппендицит |
2.Жұтқыншақ | Б)11-13см бұлшық етті мүше |
3.Өңеш | В)өт бөліп шығару |
4.Асқазан(қарын ) | Г)бөбешік |
5.Ашішек | Д)бөлінетін секрет(гормон) |
6.Тоқішек | Ж)ХI кеуде омыртқасы |
7.Ұйқы безі | З)сақина тәрізді бұлшық еттер |
8.Бауыр | Е)қабырғалары эпителийден тұрады |
Бағалау критерий
8балл-«5», 6-7балл- «4», 4-5балл- «3», 0-3балл- «2»
Стикердегі диалог 8-сынып
1.Сұрақ: тіс сүйекке ұқсас тығаз заттан құралған, ол қандай зат?
Жауап:тіл мүшесі |
2.Сұрақ: тістің ауыз қуысына қызыл иектен шығып тұратын жері қалай аталады?
Жауап:микроскопиялық бездер |
3.Сұрақ:И.П.Павлов итке сілекей жинайтын қандай зат бекітті?
Жауап:1,5-2 литр |
4.Сұрақ:Асты қозғалтады,сөйлеуге және дәм сезуге қатысады
Жауап:химиялық ыдырауға ұшырайды |
5.Сұрақ:Тағам түйірі тіл түбіріне ауысқанда, рефлексті түрде қандай процес пайда болады
Жауап: шыны түтік |
6.Сұрақ:Адамда үш жұп сілекей бездерінен басқа қандай ұсақ бездер бар
Жауап: дентин |
7.Сұрақ:Тәулігіне неше литр сілекей бөлінеді
Жауап:өте тығыз эмальмен |
8.Сұрақ:Ферменттердің әсерінен ас қандай заттарға ұшырайда
Жауап: қаптамасы |
9.Сұрақ:Адамның шайнау аппараты жануарға қарағанда қалай жетілген
Жауап: жұту процесі |
10.Сұрақ:Тісті үйкелуден және бактериядан қорғайтын қабаты
Жауап:нашар |
[bws_related_posts]