Күні:05.12.16ж
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны:- |
Сабақтың тақырыбы |
4-бөлім: Бізді қоршаған әлем
Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік |
Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут |
Көңілді шеңбер
Музыка әуенімен билеу.
Табиғат сөзіне түсінік алу.
Тірі табиғат деген өсімдіктер: гүл, шөптер, талдар, құстар, балықтар.
Жансыз табиғат: тау-тас, су, күн, топырақ, ауа.
Балалар бізге табиғаттың пайдасы өте зор.
Табиғатты қорғау керек.
Ағаштарды сындырмау керек, құстарға ұя жасап, жем шашу керек.
Аулаға гүлдер ексе , маңайымыз әсемдене түседі.
Осы табиғатты дұрыс пайдалану керек.
Топтарға жыл мезгілдерінің қиындыларын үлестіру.
Әр топ 2-3 сөйлеммен мәлімет береді. |
Шаттық шебері
Кеспе әріптер
Сурет қиындылары |
Сабақтың ортасы
8 минут
|
№1 Тыңдалым.
-Мен атам мен әжеме кім боламын?
Суреттердің алғашқы әріптерінен жауабын табамыз.
Ребус НЕМЕРЕ
№2 Оқылым.
Е әрпімен дыбысымен танысу
Е дауысты дыбыс.
Ауада жазу.
№3 Жазылым |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сурет
Дәптермен жұмыс |
Сергіту сәті
1 минут |
Видео ролик
Құстардың дауысы |
Сергіту сәтіне арналған әуен |
Қызықты тапсырма
8 минут
Аяқталуы
16 минут
|
1.« Адасқан әріптер» ойыны
1-топ ЕМЕН
2-топ ЕШКІ
3-топ ЕТІК
4-топ ЕЛІК
2.Әр оқушыға тапсырма
3.Сөздерден сөйлем құрау.
№4 Сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжа.Жұппен жұмыс.
|
Ақ қағазға шыққан сөзді желімдеу.
Суреттегі заттың атын жазады.Дауыстыдауыссыз екенін ажыратады.
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия «Жетістік баспалдағы»
Оқушылар бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Жетістік баспалдағы, стикер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар адасқан сөздермен сөйлем құрастырады. |
Жетістік баспалдағы арқылы өздерін бағалайды. |
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|
|
|