Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы, Сіргелі елді-мекені, №36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы орта мектебінің физика пәні мұғалімі Тюляшева Айжамал Даниярқызы
Сабақтың тақырыбы: Қаныққан және қанықпаған булар. Ауаның ылғалдылығы.
Сабақтың мақсаты: Қаныққан және қанықпаған булар, ауаның ылғалдылығы жайлы мағлұматтар беру. Тапсырмаларды орындауда оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу. Ауаның ылғалдылығын есептеуді өмірде қолдана алу.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық және жұптық жұмыс, диалогтік қарым-қатынас, формативті және критериалды бағалау, «Бірге ойлаймыз!» әдісі, «Серпілген сауал», «Шеңбер ішінде шеңбер» әдісі
Оқу нәтижесі:Cөздік қорын молайта отырып, өз бетінше ізденіп, сұрақтарға дұрыс және нақты жауап бере алады, берілген тақырып туралы түсінік қалыптасады, өз пікірін еркін жеткізеді, ойлау қабілеті дамиды, тапсырмаларды орындауда сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады және ауаның ылғалдылығын есептеуді өмірде қолдана алады.
Көрнекілігі: Постер, маркер, стикер, оқулық, үлестірме қағаз, видеопроектор, компьютер, суреттер
Кіріктірілген модуль: АКТ-дан пайдалану, Сыни тұрғыдан ойлау, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқытудағы басқару және көшбасшылық,оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Қолданылатын ресурстар |
3 мин |
Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу. Психологиялық ахуал құру. Дайындығын тексеру. Сабақ барысымен таныстыру. Оқушыларды «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлу.
|
Сәлемдеседі. «Шеңбер ішінде шеңбер» әдісі бойынша оқушылар жұп болып, бір-бірлеріне жақсы тілектер білдіреді. Сабақ барысымен танысады, қағаз қиындыларын біріктіру арқылы сурет құрастырады, сол бойынша топқа бөлінеді. Топқа ат қойып, топ басшы сайлайды. | Ньютонның, мензурканың, термометрдің суреттері.
Видеопроектор, оқулық |
10 мин |
Өткен сабаққа шолу |
Оқушылар кері байланыс жасап, стикерге жазғандарын тексеріп, бағасын қою. Алдыңғы сабақтағы 4 есепті тексерту. Жауаптарын топ басшыларына беру. Әр топқа сөзжұмбақ үлестіру, әрі экраннан көрініп тұру. | Шығарып келген 4 есепті топ мүшелері ауыса отырып тексереді.
Алдыларына берілген сөзжұмбақты топпен бірге шешіп, келесі топпен ауысып тексереді |
Есептер, стикерлер, А4 парағы, видеопроектор, компьютер, оқулық, жұмыс дәптерлері |
20 мин |
Негізгі бөлім Жаңа сабақ «Бірге ойлаймыз!» әдісі
|
Оқушыларға экраннан әр түрлі суреттер көрсету, сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашу. Қолданылатын әдістің шартымен таныстырып, сұрақтар жазылған үлестірме қағаздарын әр топқа тарату. Сұрақтар:
1. Қаныққан және қанықпаған бу дегенде нені түсінесің? 2. ТТабиғаттағы булану мен конденсациялану процестерінің маңызы қандай? 3. ААуаның ылғалдылығын қалай түсінесің?
|
Видеопроектор арқылы экраннан суреттерді көре отырып, сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты ашады. Әдіс шартымен танысып, үлестірме қағаздағы сұрақтың жауабын топпен ақылдасады және білгендерін постерге түсіреді. Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. | кеспе қағаздар, постер, маркер, түрлі қағаз, видеопроектор, компьютер, оқулық |
2 мин | Сергіту сәті | Видеопроектор арқылы «Қара жорға» биін қою | «Қара жорға» биіне билейді | Видеопроектор, компьютер |
6 мин | Сабақты пысықтау
«Серпілген сауал» әдісі |
Әдіс шартымен таныстыру. Оқушыларға сұрақтар жаздырып жинап алып, ауыстырып тарату арқылы жауабын алу | Әдіс шарты бойынша әр топтағы оқушылар бір қағаз алып сұрақ жазады да ауысып келген сұраққа жауап береді | жұмыс дәптер,оқулық, ақ парақ, қаламсап |
1 мин | Бағалау | Оқыту үшін бағалау, критериалды | Бірін-бірі, шкала бойынша критериалды, топтық бағалау | А4 қағазы, бағалау парағы |
2 мин | Қорытынды. Кері байланыс | Сенім ағашы. Не үйрендім? Түсінбедім? Не үйренгім келеді? | Бүгінгі сабақта нені түсінгені немесе түсінбегені жайлы стикерге жазады. | стикер, плакат |
1 мин | Үйге тапсырма | §18 Қайнау. Меншікті булану жылуы. | Күнделіктеріне жазып алады |