Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов атындағы аудан
РузаевкаСадыкова Асель Нурлановна
Калинов орта мектебі
Тақырыбы: Кел, Жаңа жыл!
Мақсаты:
Жаңа жыл мерекесі туралы тақпақтарды меңгеру, барыс және жатыс септіктерінің жасалуын қайталау, сөйлеу дағдысын қалыптастыру, есте сақтау,сауатты жазуға дағдылану.
Күтілетін нәтиже:
Балалар өлең шығара алады, барыс және жатыс септіктерін ажырата алады, сөздік қорлары молаяды, ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, еркін сөйлейді, идея айтады, қорытынды жасайды.
Сабақтың түрі: ашық сабақ.
Сабақтың әдіс – тәсілі: ИКТ, сұрақ – жауап, аударма, сөзжұмбақ, ыстық орындық, ИНСЕРТ, блоб ағашы.
Қолданылған модульдер: АКТ, СТО, жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар, дарынды оқушылар, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, көшбасшылық, бағалау
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, үлістерме қағаздар, көрсетілім.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, бейнелеу өнері.
Сабақ барысы.
- Ұйымдастыру кезеңі.
А) амандасу
Ә) ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Мысалы: Мен саған бақыт тілеймін.
Б) кезекшімен сұхбат
- Үй жұмысын тексеру.Ыстық орындық әдісі арқылы Жаңа жыл туралы тақпақтарды сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ
- Сөзжұмбақ шешеміз:
- Шыршаның түсі
2. Біздің елордамыз
3. Аю – ол не?
4. Қыста не жауады?
5. Қыстың бірінші айы - Қазір қай жыл мезгілі?
7. «Снеговик» сөзінің аудармасы
— Балалар, сөзжұмбақта қандай негізгі сөз жасырынып тұр екен? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайлы болмақ? Дұрыс, бүгінгі тақырыбымыздың аты — Жаңа жыл және грамматикалық тақырыбымыз – барыс және жатыс септіктері.
- Ассоциация. Топтастыру.
Балалар, Жаңа жыл сөзін естегенде қандай сөздер ойларына келеді? Жаңа жылда біз не істейміз? (ән айтамыз, би билейміз, сыйлық сыйлаймыз, тілек айтамыз)
- Грамматикалық тақырыпты қайталау.
- Кеспе қағазбен жұмыс. Жұппен орындау.
1-тапсырма. Төмендегі сөздерге барыс, жатыс септіктерінің жалғауларын жалғап жазыңдар.
Аяз Ата, қыс, қар, ертеңгілік, Жаңа жыл, мереке, мезгіл, әшекей, ән, дастарқан, аққала, шырша. (интерактивті тақтада дұрыс жауапты қарап тексереді)
- Сөздік жұмыс.
тойлады – праздновали
қуанышты – радостный
сықырлайды – скрипит
қызығына тоймаймыз – не нарадуемся
ертеңгілік – утренник
бақытты бол – будь счастлив
- Ауызша тапсырма. 2-тапсырма, 106-бет.
Диалогті толықтырып, өзара сөйлесіңдер.
- Оқулықпен жұмыс. 3- тапсырма.
Мәтіннен барыс және жатыс септігінде тұрған сздерді көшіріп жазып, оларға сұрақтар қойыңдар.
Мысалы: мектепте – Ж.с. қайда?
мерекесіне – Б.с. несіне?
- Оқушыларға өлең құрастыру үшін дайын ұйқастар беріледі, 3 минуттың ішінде өлең шығару керек.
…………………….. салқындайды,
…………………….. сықырлайды,
………………………. аппақ боп
……………………… жылтырайды.…………………….. ойнаймыз,
…………………….. тоңбаймыз,
……………………… шаттанып
……………………… тоймаймыз.
- IV. Сабақты қорыту кезеңі:
Сұрақтар қою арқылы.
- Ал, балалар бүгін сабақта не істедік?
- Не білдік?
3.Мерекемен қалай құттықтаймыз?
- Қандай тілек айта аласыңдар?
— Жақсы жарайсыңдар! Ендеше, алдарыңда жатқан ашықхаттарды түрлі-түсті бояумен бояп, ішіне парталас достарыңа тілек жаза қойыңдар. Байқасаңдар, тілекті жазу қаңқасы бар. Оған кейбір сөздер жазылмаған екен. Мағынасына қарап, керекті сөздерді жазып, достарыңа сыйлауға болады.
Мәтін:
Құрметті_______________!
Мен сені____________мерекесімен құттықтаймын! Саған __________,
________,___________ тілеймін. Жаңа жыл ___________ әкелсін! _____________ орындалсын! _____________ бол!
- Рефлексия. «Сөмке, еттартқыш, қоқыс жәшігі».
VIІ. Бағалау кезеңі: «Блоб ағашы» бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалау.
VІІІ. Үй жұмысын беру: 4-тапсырма, 106 бет. жалғауларды жаттау.