Басы » Кембридж бағдарламасы » «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспа

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспа

«Свободный орта мектебі» КММ

Коучинг өткізген:  3-деңгей мұғалімі Ержан Төлеужан

 «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспар

 

Мерзімі: 5.01.2016 Мұғалімі: Ержан Төлеужан            қатысқан мұғалімдер саны:7
Коучинг тақырыбы  Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Жалпы мақсаты ·         Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету
Оқу нәтижесі Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды
Негізгі идеялар Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді Формативті бағалау, суммативті бағалау
Сабақта қолданылатын материалдар Слайд-презентация, тренингтер, маркерлер. 
Оқыту әдістері АКТ,СТО,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Дерек көздері: Әдістемелік нұсқау, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Тапсырмалар: Топтық талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау.
Кезеңдері Коучтің іс-әрекеті Әріптестердің іс-әрекеті
Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады.

 

 

Сәлемдесу

1 мин

 

Топқа бөлу

2 мин

 

 

 

Сергіту сәті

 

Топтық  тапсырма.

 

Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады.  Бір біріне жақсы тілектерін айтқызу.

 

 

 

Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

 

 

Сандар мен, смайліктер арқылы топқа бөлінеді.

 

 

Би: «Көңілді күн»

 

 

1-топ киіз  үйдің суретін салу

2-топ киіз үйдің суретін салу

Екі топқа парақшалар үлестіріліп беріледі)

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдайды

 

 

 

Суммативті;  сандар,

Формативті: (ынталандыру) смайліктер, үшбұрыш, төрбұрыш, жарайсың

 

Билеп жаттығу жасайды

 

 

Екі топқа  парақ таратылып үйдің  суретін  салады.

 

 

Екі топ бірін-бірі бағалайды, да іледі.

1-топ  не үшін ол бағаны қойғанын айтады.

2-топ не үшін ол бағаны  қойғандарын түсіндіреді.

 

 

 

 

   

Табыс  критерийі:

ü   Шаңырағы болуы-2 ұпай

ü   Уықтары болуы– 2 ұпай

ü  Түстердің үйлесімділігі 4-5түстен кем емес,– 2 ұпай

ü  Есігінің болуы – 2ұпай

ü  Көлемінің үлкен болуы– 2 ұпай

 

Критерий бойынша бағалау мен өз бағалағандарын салыстырады.

 

Критерий бойынша ұпайлардың санын қосады.

10 ұпай – «5»

8ұпай – «4»

6 ұпай – «3»

4ұпай – «2»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация АКТ арқылы Бағалау екіге бөлінеді сумативті (жиынтық) бағалау, және формативті  (смайліктер арқылы) бағалау
Рефлексия

 

Күн, жарты күн, бұлттар, Стикерлерін жапсырады.

 

 

 

Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен  коучинг өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».

Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері байланыс алынды.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *