«Свободный орта мектебі» КММ
Коучинг өткізген: 3-деңгей мұғалімі Ержан Төлеужан
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспар
Мерзімі: 5.01.2016 | Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7 | ||
Коучинг тақырыбы | Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау | ||
Жалпы мақсаты | · Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету | ||
Оқу нәтижесі | Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды | ||
Негізгі идеялар | Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді Формативті бағалау, суммативті бағалау | ||
Сабақта қолданылатын материалдар | Слайд-презентация, тренингтер, маркерлер. | ||
Оқыту әдістері | АКТ,СТО,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | ||
Дерек көздері: | Әдістемелік нұсқау, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық | ||
Тапсырмалар: | Топтық талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау. | ||
Кезеңдері | Коучтің іс-әрекеті | Әріптестердің іс-әрекеті | |
Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады.
Сәлемдесу 1 мин
Топқа бөлу 2 мин
Сергіту сәті
Топтық тапсырма.
|
Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Бір біріне жақсы тілектерін айтқызу.
Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Сандар мен, смайліктер арқылы топқа бөлінеді.
Би: «Көңілді күн»
1-топ киіз үйдің суретін салу 2-топ киіз үйдің суретін салу Екі топқа парақшалар үлестіріліп беріледі)
|
Тыңдайды
Суммативті; сандар, Формативті: (ынталандыру) смайліктер, үшбұрыш, төрбұрыш, жарайсың
Билеп жаттығу жасайды
Екі топқа парақ таратылып үйдің суретін салады.
Екі топ бірін-бірі бағалайды, да іледі. 1-топ не үшін ол бағаны қойғанын айтады. 2-топ не үшін ол бағаны қойғандарын түсіндіреді.
|
|
Табыс критерийі: ü Шаңырағы болуы-2 ұпай ü Уықтары болуы– 2 ұпай ü Түстердің үйлесімділігі 4-5түстен кем емес,– 2 ұпай ü Есігінің болуы – 2ұпай ü Көлемінің үлкен болуы– 2 ұпай |
Критерий бойынша бағалау мен өз бағалағандарын салыстырады.
Критерий бойынша ұпайлардың санын қосады. 10 ұпай – «5» 8ұпай – «4» 6 ұпай – «3» 4ұпай – «2»
|
|
|
Презентация | АКТ арқылы | Бағалау екіге бөлінеді сумативті (жиынтық) бағалау, және формативті (смайліктер арқылы) бағалау | |
Рефлексия
|
Күн, жарты күн, бұлттар, | Стикерлерін жапсырады. |
Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен коучинг өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».
Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері байланыс алынды.
[bws_related_posts]