Басы » География » Әлеуметтік инфрақұрылым салалары

Әлеуметтік инфрақұрылым салалары

зімді сабақ жоспары

Тақырыбы: Әлеуметтік инфрақұрылым салалары
Күні: 07. 02.2017 Мұғалімнің есімі: Нүсіпжанова Мариямкүл Дастарбекқызы
СЫНЫП: 9 Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты Әлеуметтік инфрақұрылым туралы түсінік беру.

Рекреакциялық аудандардың қажеттілігін анықтау.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:  Әлеуметтік инфрақұрылым туралы түсінеді.  Инфрақұрылым салаларын  анықтайды.  Рекреакциялық аудандардың қажеттілігін  біледі.

 

Оқушылардың басым бөлігі:   Тақырыптан оқып үйренгендерін қортындылай алады.
Кейбір оқушылар:  Рекреакциялық аудандар туралы  біледі.
Тілдік мақсат Оқушылар

  Халыққа  тұрмыстық қызмет  көрсету   салаларын анықтайды.

Рекреакциялық аудандар туралы  біле отырып,

мағлұматтармен ой бөлісу.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

«Рекреакция»,  «рекреакциялық ресурстар»,  «рекреакциялық шаруашылық»,  «рекреакциялық аудан»

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақатар:  Тұрмыстық қызмет көрсету. Халықтың демалысын ұйымдастыру. Білім жүйесі.Денсаулық сақтау.
Жазылым бойынша ұсыныстар:

Оқу материалында қамтылған жаңа мәліметтерді  жазу:

Инфрақұрылым дегеніміз ………………………..

Рекреакция …………………….

……………………   дегенді білдіреді.

Рекреакциялық ауданға  жатады  …………. себебі, ……….

Алдыңғы оқу Көліктің түрлері және елдің көліктік транзиттік әлеуеті.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелер жазыңыз) Бағалау Ресурстар

 

 

 

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

   
Сабақтың басталуы

3 минут

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару  Психологлиялық ахуал:  «Айна» әдісі арқылы «мен  қандаймын?» деген сұраққа жауап беру.

 

Топқа бөлу: түрлі-түсті қағаздар  арқылы  3 топқа бөлу

 

Оқушылар айнаға қарап мен қандаймын деген сұраққа жауап бере отырып

ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

Оқушылар  түрлі түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

Бақылау

 

 

 

 

 

 

Қима қағаздар,

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

Тақырыбын ашу

1 минут

 

 

 

Өткен тақырыпқа шолу: «кезбе тілші»  әдісі

 

 

 

 

«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды

Оқушылар үйге берілген тапсырмада тілші қойған  сұрақтарға жауап береді.

 

 

Оқушылар интербелсенді тақтадан суреттерді көре отыра сабақтың  тақырыбы мен мақсатын ашады.

 

Бақылау

 

Мадақтама сөздері арқылы ынталандыру

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша слайд 1,2

 

Сабақтың ортасы

15 минут

«Қара, оқып шық» — әдісімен топтық тапсырма ретінде мәтінмен танысу беріледі.  

Оқушылар мәтінді оқып шығады,

1  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15  минут

 

«Ой  тастау» электронды оқулықтан мәтінді тыңдайды. Содан соң

 

Оқушылар оқығандары бойынша топтастыру орындайды

 

 

 

Әр топқа «мазмұнды сызба» әдісі бойынша құрастыруға тапсырма беріледі

1-топ: Сауда тобы.

 

2-топ: Денсаулық Демалыс тобы.

 

3-топ: Білім беру тобы

 

«Мазмұнды сызба» стратегиясы бойынша  жоба қорғау

 

 

электронды оқулықтан тыңдайды

 

 

 

 

 

Флипчартта

«Мозайка әдісі» арқылы

Топтастыру тапсырмасын орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырма бойынша «мазмұнды сызба»,

толтырып қорғайды.

 

 

 

 

 

«екі жұлдыз,  тілек» әдісі арқылы

 

 

 

 

 

Критериалды бағалау

 

9-сынып  электронды оқулық

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Флипчарт

 

7  минут Тестік тапсырмасы ( дербес жұмыс)

 

Оқушылар   отырып берілген тапсырмамен  жұмыс жасайды. Бірін –бірі бағалау Таратпа материалдар

Қосымша слайд 3

 

 

Сабақтың аяқталуы

6 минут

Түртіп алу әдісі:   

Дәптермен жұмыс жүргізіледі.

Оқушылар берілген тапсырма бойынша берілген мәтіннен термин сөздерді тауып жазады.

 

Қосымша слайд 4
Кері байланыс

3 минут

 

«СМС» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау

Топтық бағалау парағы 0-3 балдық жүйемен бағаланады

Топтың аты——————— Бағалаушы————————

Топтардың жұмыс барысындағы ынтымақтастығы Постермен жұмыс Тапсырмаларды

орындауы

Сабаққа белсенділігі Қорытынды баға
І топ          

 

ІІ топ          

 

ІІІ топ          
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *