Басы » Кембридж бағдарламасы » Аққу,Шортан һәм Шаян

Аққу,Шортан һәм Шаян

 

Мұғалімнің аты-жөні Рахметова  Ұлбосын  Жадигеровна  ОҚО  Сайрам  ауданы

№93 Абылай хан  атындағы жалпы орта мектеп

   Күні: 20.10.2016   Сыныбы 4 «Г»              2-  сабақ Әдебиеттік  оқу
Сабақтың тақырыбы Аққу,Шортан   һәм   Шаян.
Сілтеме Орта мерзімді жоспарлау  МАН, «400 болжам  стратегиясы»
Жалпы мақсаттар Оқушылар мысал арқылы ынтымақ, бірлік    татулыққа  үйрену

Мысалдан сыни ойлау арқылы қорытынды шығару.

Шығармашылыққа бейімдеу

Оқыту  нәтижесі Оқушылар мысал арқылы ынтымақ, бірлік  татулыққа  үйренеді.

Мысалдан сыни ойлау арқылы қорытынды шығарады.

Шығармашылыққа бейімделеді

Негізгі идеялар Бірлік, ынтымақ болмай іс бітпейтіндігін өмірде жадына тоқу.
Кіріктірілген  модульдер Оқыту  мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан ойлау, ОүБ және оқуды бағалау,

Талантты  және дарынды  балаларды  оқытуЖас  ерешеліктеріне  сәйкес  оқыту

Көрнекілігі:АКТ  құрылымдары , фишкалар , бағалау  парағы,  Микрафон, слайд, жіп,»Екі жақты үнделік» таблосы шаңырақ  макеті
Кейінгі тапсырмалар Өлеңді  жаттау. «Бірлік түбі-тірлік» тақырыбына эссе жазу.
Уақыт                 Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушыіс-әрекеті
2мин

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

2мин

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

Түсіну.

 

 

5мин

 

 

2 мин

3мин

 

3 мин

 

1 мин

1 мин

 

3 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау.

 

Зейінді  шоғырландыруға  арналған  жаттығу:

«Тобыңды  қорға»  ойыны.

Мақсаты:  Сергіту  арқылы  ынтаны  жоғарылату,  топтық  ынтымақтастықты  сақтау,  сергіту  сәтінің  де  бүгінгі  тақырыппен  байланыстылығын  ескеру

 «Бір шаңырақ  астында»

Достығымыз  берік,ынтымақты болайық     

 

«Екі жақты күнделік»

 

 

Үй  тапсырмасы:    «ПОПС»  әдісі

1. Ертегі қалай басталды?         /Менің  ойымша…/

2.“Дән-қауынның жүрегі”-

дегенді қалай түсінесің?                 /  Өйткені…../

3.Қарбыздың жағдайын оқығанда

қандай сезімде болдың?                /Дәлелдейтін болсам…./

4.Қарбыз бен  қауынның кейінгі  өмірі.                               /Қорытындыласақ…/

 

Бейнеүзік   «Құмырсқалар»  «Аққу шортан  Һәм  шаян»  мультфильмі

Екі бейнеүзікті  көріп болған соң. «ВЕНН»диаграммасы  арқылы   салыстыру.

 

 

Олай  болса  бүгінгі  тақырыбымыз арқылы  нені  үйренгіңбілгің  келеді?  / Сабақ  мақсаты шығарылады.Оқушының ішкі уәжімен  байланыстыра сабақ мақсаты  жарияланады/

«Ой қозғау»
1-топ: Аққу неліктен киелі  құс деп  аталады?
— Аққу – сұлу, нәзік, өте сезімтал, сақ құс. Ол көлде сырғып жүзеді. Аққу қамыстың ішіне ұя салады. Оның өзгеше сұңқылдаған дауысы бар. Аққулар табиғаттың аса ғажап, қазір сирек кездесетін туындысы. Біздің елімізде оларды аулауға тиым салынған.
2-топ: Шортанның  басқа  балықтан  айырмашылығы бар ма,неліктен?
— Шортан
— ірі жыртқыш балық. Қазақстанның барлық табиғи су айдындарында кездеседі. Дене пішіні жебе тәрізді, басы жалпақ, түсі тіршілік ететін ортасына байланысты құбылып отырады. Қорегін шөп арасында жасырынып тұрып, атылып барып ұстайды. Дәмі, еті үшін көп ауланады.
3-топ:   Шаян туралы  не білесің?
Шаян — қысқа құйрықты, басы кішкентай, мұрттары қысқа. 4000-нан астам түрлері бар. Олар теңіз, тұщы су қоймаларында және құрғақта өмір сүреді. Олар өлексе және омыртқасыздармен қоректенеді.

4топ  Осы күнгі   жүк  таситын  көліктерді  білесің бе?

Олай болса  бүгінгі  сабағымыз  «Аққу ,Шортан  һәм  Шаян»

 

Мағыныны  тану.

Мысал —деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап, ал,

адалдық, әділдік, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы айтады. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.

/ Өтілетін тақырыптар бойынша   алдын  ала  мәліметтер  жинау   тапсырылған/

1-топ

Иван Андреевич Крылов (1769-1844) — орыс жазушысы, драматург, көрнекті мысалшы ақын. Крылов есімі орыс жұртшылығына күлдіргі-сықақ жанрдағы шығармалары мен мысалдары арқылы белгілі болды. Ол әсіресе мысал жанрында орыс әдебиетін жаңа сатыға көтеріп, әлемге есімі танылды.   Крыловтың  көптеген мысалдарымен  таныстық.  Атап  айтсақ: Түлкі  мен  қарға,Әншілер,Піл  мен  Қанден,шегіртке  мен  құмырсқа т.б.

 

2-топ          Байтұрсынұлы Ахмет (5 қыркүйек1872 жыл, қазіргі Қостанайоблысы, ЖангелдіауданыСарытүбекауылы8 желтоқсан1937, Алматы қаласы) — қазақтың ақыны, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері. Қазақ халқының 20 ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі, мемлекетқайраткері, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы,ағартушы, Алаш-Орда өкіметінің мүшесі.

3-топ—  Абай   Құнанбаев   туралы

4-топ – С .Торайғыров  туралы.

                          «Оқимыз,түсінеміз»

Әр топ бір шумақтан оқып  мағынасын  кар  сөзбен түсіндіріп береді.

                           «Түртіп  алу»  әдісі

 

                                “Ой  толғаныс”

1-топқа    Кейіпкерлерге  хат

2-топқа    Ынтымақ ,дстық туралы  мақал-мәтелдер

3 –топқа  Ертегені  сахналау

4-топқа    Тест  сұрақтары

 

«Әңгіме  кестесі»   Тақырыбы:

Авторы;

Жанры:

Оқиға орны

Кейіпкерлері

Түйінді  ойы.

 

 

                                            «Фила» әдісі

Факт                                       Идея                 Сұрақ           Жоспар

Өмірде адамдар               Егер мен            Мәтін не       Болашақ

бар ма?                            Аққу болсам…   үйретті?         Үлгі алу
Сергіту  сәті: «  Сана  аллеясы»

Ой  тастау:  Өлеңді  әрі  қарай  жалғастыруға  болама?

 Бағалау: Сабақты   критерийлер арқылы  бағалау.

Үйге  тапсырма.

Өлеңді  жаттау. «Бірлік түбі-тірлік» тақырыбына эссе жазу.

1.      Кері  байланыс: «Чемодан, еттартқыш, себет»

Оқу үшін,оқыту   үшін  бағалау  )

1.  Әр  топтан оқушының жинаған  флешкасы  саналып  максимал балл анықталады.  бағалайды.

 

 

 

 

Ережесі — топ  мүшелері  орындарынан  тұрып,

Дәптерде құбыр  ретінде  пайдаланып  допты  «құбыр» ішінен өткеруі  керек. Ынтымақты  топ допты  түсіріп алмауға тырысады.

 

Киіз үйдің  шаңырағын әртүрлі  ленталар арқылы  уық жасапбір-біреуден таңдап ұстап тұру тапсырылады.

Топты  лента түрімен бөлемін.

 

 

Бірлік,ынтымақтастық туралы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер  қорғау

 

 

 

 

Оқушылар  өз  ойларын  айтады

 

 

 

.

Екі  топ  өз  пікірлерін  айтып  жеткізеді

 

Жинақтай   отырып сұрақтарға  жауап   беру

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жинаған мілңметтермен таныстырады.

 

 

 

 

 

Әр  оқушы өздерін  бағалап  ,топтар  бір-бірін  бағалайды,пікірлерін  тыңдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлең  жолдарын  интерпритациялау

 

Дәптермен жұмыс

Таныс емес сөздермен жұмыс

 

 

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *