Басы » Кембридж бағдарламасы » Шортанбай Қанайұлы

Шортанбай Қанайұлы

Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ТҰРСЫНҚҰЛОВА  СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ

Сайт оқырмандары мен сайты пайдаланушылар жарияланған сабақтар бойынша өз пікірлеріңізді материал иесіне тікелей пікірлеріңізді хабарлауларыңызға болады.

Құрметті әріптетер!  Сәуле Лесқызының сіздерге ұсынып отырған сабақ жоспарлары деңгейлік курс оқып келген мұғалімдерге арналған. Сабақты деңгейлік курстағы алған білім бойынша өткізілген.

Сабақ мен ойлағаннан әлдеқайда жоғары деңгейде өтті. Оқушылар қызығушылықпен қатысты . Сіздерде жоспарды сабақта қолданып көріңіздер. Жоспар туралы ойларыңызды, бағаларыңызды мына электрондық поштама жіберсеңіздер екен. Жауап күтем.  tursunkulova.80@mail.ru.

Сабақтың тақырыбы Шортанбай Қанайұлы
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті
Жалпы мақсат 1.Білімділік: Оқушылар Шортанбай Қанайұлы өмірі  және оның толғауларымен танысады,оқып біледі.

2.Дамытушылық: Оқушылардың  ойлау, есте сақтау қабілеті мен еркін сөйлеу қабілеті  артады.Сөйлеу тілі дамиды. Шығармашылығын тудырады

3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. Өзін-өзі реттеуге тәрбиеленеді.Оқу нәтижелері1.Шортанбай Қанайұлы  туралы өз ойларын жеткізе алады.

2.Шортанбай Қанайұлының толғауларын оқып, өлеңнің негізгі идеясын  түсінеді, пікір қосады,

3.Шортанбай Қанайұлы туралы өлең жаза алады.

Түйінді идеяларОқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Шортанбай Қанайұлының өмірі мен өлеңдерін оқи отырып заманның бір орында тұрмай үнемі өзгерісте болатындығына көз жеткізеді.Кезең

Мұғалімнің орындайтын іс — әрекеті

Оқушылардың орындайтын іс — әрекеті

Оқыту әдісі

Бағалау

І Ұйымдастыру

Сыныптағы ахуалды анықтайды.Оларды жеңу жолын қарастырады.Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды.Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру Топқа бөлу

 

Стикерлерге жазылған «қара жорға биі», «лезгинка биі» және «шетел биі» деген сөздер арқылы екенін айтадыОқушылар мұғалімді мұқият тыңдап тапсырманы орындайды бүктелген стикерді алып ішіндегі сөзді оқып дәл сондай сөзді басқадан тауып топқа бөлінедіТопқа бөлу тәсілі

 

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Постер құру

 

Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмаларды жұп болып орындауды талап етеді.

1-топқа Махамбет Өтемісұлы туралы

2-топқа Махамбет өлеңдері

3-топқа Махамбет өлеңдерінің негізгі идеясы жайында

 

Мұғалім сабақты қорытады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап береді.

 

Топтар «Кері байланыс бутерброды» әдісімен баяндамашыларды  бағалайды.Диалог

тық оқыту

(жұп түрінде)

ОүО бағалау әдісі

СТО әдісі, Талантты және дарынды оқу-ды оқыту

Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.Кері байланыс«бутерброды» дегеніміз бұл:

а) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

ә) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ……, себебі ….. Енді/келесі жолы …..

ІҮ. Жаңа сабақ

МШ

 

Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды?

1.Шортанбай Қанайұлы туралы естігендерің бар ма?

Мұғалім оқушылар ойын тыңдайды.

Оқушылар өз ойларын айтады.СТО әдісі

Диалог

тық оқыту әдісі Мәтінмен жұмыс  мұғалім оқушыларға мәтінмен жұмыс.

мәтінді оқып болғаннан кейін әр топтан бір баяндамашы таңдап алынады, қалғанымыз басқа топтың баяндамашысынан Шортанбай туралы естіп келеміз. Келген соң баяндамашыға басқа баяндамашы не айтқанын айтып береміз дейді Бұл әдіс «Елші мен баяндамашы  деп аталады.Топтар мәтінді кесте толтырып оқиды. Араларынан бір баяндамашы таңдап алады. Қалғандары елші боп басқа топтың баяндамашысына келеді.

Топтар өз орындарына оралғаннан кейін әр топ баяндамашыларды бағалайды.

Топтар білімдерін смайликтер арқылы бағалайдыСТО әдісі

Оқытуды және оқуды бағалау әдісі

Жалғастыруға дайынмын

Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

Түсінбеймін, қайталап қарау қажет

 

Сергіту

сәті

Сыйлықтар сыйлайық

 

Мұғалім оқушыларға сөзбен емес қол мен дене қимылының көмегімен сыйлық ұсынуды айтады . Мәселен жүрек,ынтымақТоптар ойлана отырып тапсырманы орындайды. Басқа топтарға сый-сияпатын тарту етеді.

 

 

 

 

 

Ү. Жаңа сабақты бекіту

Мұғалім  жаңа тақырып бойынша топтарға тапсырма береді.  Мұғалім  тапсырманы орындау шартымен таныстырады.  – Бес жолды өлеңді құрудың ережесі мынадай: бірінші жолда 1 зат есім, екінші жолда 2 сын есім, үшінші жолда 3 етістік, төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу, бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.
Кім?  Ана
Қандай? Мейірімді, ақылды
Не істеді? Бағады, тәрбиелейді, өсіреді.
Түйін Ағайын — алтау, ана –біреу.
Синоним Адам

 

Топтар  берілген тапсырма бойынша өлең құрастырады

 

 

 

 

 

 

 

Оқуды және оқытуды бағалау

Sinkuein немесе бес жолды өлең стратегиясы

СТО әдісі,Талантты және дарынды оқыту  « Екі жұлдыз бір тілек»

Ү Үйге тапсырма.

Үйден оқуға 104 бет, «Зар заман» толғауын оқу.Оқушылар күнделіктеріне жазады.

Бағалау

Өзін өзі бағалау арқылы оқушылардан өзін бағалауды сұрайды.Оқушылар жеке-жеке өздерін бағалайдыСын тұрғыдан ойлау

 

Оқуды бағалауӨзін өзі бағалау

Қорытынды

Стикер таратылып беріледі.Стикерге өз пікірін жазады, тақтаға жапсырады.Сын тұрғыда ойлауОүО бағалау

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *