Басы » Кембридж бағдарламасы » Киім.Сән .Талғам

Киім.Сән .Талғам

 

САБАҚ: Мектеп: Қорғалжын ауданы «Үшсарт негізгі мектебі»ММ
Күні:30.06.2017жыл Мұғалімнің аты-жөні:Карабалина Рауза Баяновна
Сынып: 5  
Сабақтың тақырыбы 2-бөлім.Киім.Сән .Талғам

1.Киім стилі мен сән үлгісі.

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т/А4.)Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар  арқылы негізгі ойды анықтау.

Ж2.Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

5.ӘТН4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында  қолдану.

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:

Сәнді киім үлгілерін таңдай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Киім стилін ажырата алады.

Кейбір оқушылар:

Киім стилі мен сән үлгісін  қолданады.

Бағалау  критерийлері  Тірек  сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Жазба жұмысында жанрлық ерекшелікті ескереді.

Рәсімделуі мен құрылымын сақтайды.

Мәтіндегі сөздердің грамматикалық нормаларын сақтайды.

Ауызша және жазбаша жұмыста қолданады.

 

 

 

 

 

Тілдік мақсаттар  Тілдік мақсат: Киім стилі мен сән үлгісін  қолайлы пайдалана алады.

Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз.

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер.

Сән ,стиль,талғам.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер;

Киім. Сән.Талғам .Киім стилі мен сән үлгісі.

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» 3) Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият

Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты эконоиткадағы өрлеудің,білім беру,денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табыст ыдамытудың ең маңызды шарты.

 

Пәнаралық байланыс Бейнелеу өнері,техгология,музыка
АКТ-ны қолдану дағдылары Таныстырылым,суреттер
Тақырып бойынша алдыңғы білім Біз қалай сөйлесеміз? мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді,анықтайды.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Дереккөздер
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2 минут

 

1 минут

 

1.Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы сабақ барысымен

сыныпқа сәттілік тілеу.

Шарты: ешкім ешкімді қайталамау керек.

Сынып   2 топқа бөлінеді.

«Ширату жаттығулары»

«Адасқан әріптер” әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтаймын.

И К М І Л С И І Т (Киім стилі мен сән үлгісі)

Н Ә С І Ү Г С І Л

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады.

 Сабақтың ортасы

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15минут

 

 

 

 

 

 

 

 

12 минут

 

Тыңдалым-айтылым бойынша І-тапсырма.

Топтық жұмыс жазған мәтінді  топта талқылаңыз.

Тірек сөздер арқылы суретке қарап,өз ойыңызды білдіріңіз.Сұрақтарға жауап беріңіз.

Тірек сөздер:Ұлтық нақыш,сән  әлемі,дизайнер,сәнгер

1.Әйелдің бас киімі,оның отбасы жағдайына тигізетін әсері туралы не білесіз?

2.Киімде бүкіл ұлттың ,халықтың болмысы жатады деген ойға өз көзқарасынызды білдіріңіз.

3.Ақ түстің қазақ халқы үшін қандай қасиеті барын білесіз?

Сұрақтарға жауап берген соң,БББ Айтылым дағдылары бойынша кестені толтырырады.

 

Білемін Білгім келеді Үйрендім

Дескриптор:

Тірек сөздерді орынды қолданады;

сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Екі жұлдыз, бір тілек»

Жазылым бойынша ІІ-тапсырма

Жұптық  жұмыс 

Сіз-ұлттық нақыштағы заманауи сәнді киім үлгілерін

Тігетін жаңадан ашылған сән үйінің басшысысыз.Қазақстандықтарға сән үйінің ерекше қызметтері туралы жарнама мәтінін жазыңыз.(60-80сөз)

Дескриптор:

-Жарнама жанрының талаптарын еске түсіреді;

-жарнама мәтінінде сән үйінің атауы,ондағы қызмет түрлері туралы ақпарат береді.

-мәтін мазмұныныда оқырманның назарын аудараратын лепті сөйлемдерді қолданады.

«Тексеріп оқу –өзара бағалау

 

Әдеби тілдік норма бойынша жұптық жұмыс.

ІІІ-тапсырма Топта «Сән үйінде»тақырыбында тілші мен сәнгер арасында сұхбат дайындаңыз.Сұхбат барысында төменде ұсынылған туынды сөздер мен күрделі сөздерді қолданыңыз.

Ұсынылылатын сөздер:сән әлемі,ұлттық нақыш,заманауи үлгі,озық технология,заман талабы,әуесқойлық,кәсіпкерлік,көрікті.

Дескриптор:

Сұхбат жанрының талаптарын еске түсіреді;

жұбымен ақылдаса отырып,тақырыпқа сай сұхбат мазмұнын дайындайды;

-сұхбат дайындауда ұсынылған туынды сөздер мен күрделі сөздерді қолданады;

-сұхбатты сынып алдында көрсетеді.

ҚБ.Бағдаршам(қызыл түс-барлығы,сары түс-көбі,жасыл түм-кейбірі)

Слайд-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

Кері байланыс:

3мин

Үйтапсырмасы

1мин

 

Бағалау

1 мин

 

 

 

 

 Рефлексия

«3-2-1» стратегиясы

v  Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

v  Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

v  Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

 

 

«Сән әлемі»  туралы ақпарат жазып келу(кемінде 2 ақпарат)

Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

 Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.

 

«Тексеріп оқу –өзара бағалау

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Бағдаршам(қызыл түс-барлығы,сары түс-көбі,жасыл түм-кейбірі)

 Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *