Дене импульсі
САБАҚ: Физика | МЕКТЕП: №15 ЖББ ОМ | ||||
КҮНІ: | МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Копеев Айдар Сейтович | ||||
СЫНЫП: 9 сынып | ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: | ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ: | |||
САБАҚТА ҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ ТИІСТІ ОҚУ МАҚСАТЫ (SMARTМАҚСАТТАРЫ/СТАНДАРТПЕН БАЙЛАНЫСТЫРУ) | -Дене импульсі, күш импульсінің анықтамасын айта отырып, дене импульсінің қандай физикалық шама екендігін талқылау.
— p=F*t формуларсын қолдана отырып, Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғысынан өрнектей алу. — Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғыснан тұжырымдау, дене импуьсінің өзгерісі қандай шамаға қатысты екендігін анықтау. |
||||
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ | Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады): | ||||
— Дене импульсі, күш импульсінің анықтамасын айтады, дене импульсінің қандай физикалық шама екендігін талқылайды.
|
|||||
Оқушылардың басым бөлігі (А, В (көптеген оқушылар жасай алулары керек): | |||||
p=F*t формуларсын қолдана отырып, Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғысынан өрнектей алады.
|
|||||
Кейбір оқушылар (А (кейбір оқушылар жасай алуы тиіс)): | |||||
Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғыснан тұжырымдау, дене импуьсінің өзгерісі қандай шамаға қатысты екендігін анықтайды.
|
|||||
ТІЛДІК МАҚСАТ | Оқушылар (сипаттай алады):
Күш импульсімен дене импульсінің арасындағы байланысты сипаттай алады. |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: импульс, масса, күш импульсі, вектор. | |||||
(Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым): | |||||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||||
-Дене импульсі, күш импульсінің анықтамасын айта отырып, дене импульсінің қандай физикалық шама екендігін талқылау.
— p=F*t формуларсын қолдана отырып, Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғысынан өрнектей алу. — Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғыснан тұжырымдау, дене импуьсінің өзгерісі қандай шамаға қатысты екендігін анықтау. |
|||||
Сіз неліктен…екенін айта аласыз ба? | |||||
Не себепті күш импульсі бағыты күш векторының бағытымен сәйкес келетінің айта аласыз ба? | |||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||||
«Ментальдық карта», «Білемін, білдім, білгім келеді» | |||||
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ | |||||
ЖОСПАР |
|||||
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ (Сабақтың жүру барысы/45 м.) |
Жоспарланған жаттығулар |
РЕСУРСТАР |
|||
Сабақтың басталуы Шаттық шеңбері « Өзіне тілегенді басқаға да тіле» 8 минут Мақсатым: Оқушылардың өзара қарым-қатнасын реттеу. Бір-біріне деген достық сезімді одан әрі күшейту.
|
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | АКТ
Интеракті тақта Электрондық оқулық
|
||
Сәлеметсіздерме құрметті оқушылар!
Шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімізге жақсы тілектер, бүгінгі күнге сәттілік тілейік. |
Оқушылар амандасады.
Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне тілек тілейді. |
||||
«Ыстық орындық»әдісі. 8 минут
Мақсатым: Үй тапсырмасын тексеру, «диалог арқылы оқыту» және «Қалай оқу керектігін үйрету» модулін жүзеге асыру |
Үй тапсырмасы бойынша әр оқушы бірнеше сұрақ дайындап отырсын. Тізім бойынша оқушыларды ыстық орындыққа отыруларыңызды сұраймын.
|
Оқушылар сұрақ дайындап, ыстық орындыққа отырады.
|
орындық
|
||
Сабақтың ортасы:
«Ой қозғау» Мақсатым: оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту. «Білемін, білдім, білгім келеді» стратегиясы
Топтастыру «Ментальдық карта» Мақсатым: Топтық жұмысты жақсарту, Сын тұрғысына ойлауды дамыту
|
Оқушылар, Дене импульсі, күш импульсінің анықтамасынжәне, дене импульсінің қандай физикалық шама екендігі туралы не айтасындар. Кім айтқысы келеді?
Оқушылар сіздер алдарыңызда «Білемін, білдім, білгім келеді» атты қағаз бар. Соның «Білемін» бөліміне осынған дейін «Күш импульсі» туралы білетіндеріңізді жазуларыңызды сұраймын.
Оқушыларды «Бас бармақ», «Балаң үйрек», «ортаң терек», «шылдыр шүмек», «кішкентай бөбек» деп бөлемін. Алайда А,В деңгейіндегі 4 оқушыны эксперт қылып, бөлек отырғызамын.Экспет топ бағалау бойынша критерий ойластырады. Сонымен қатар, топтағы жұмысты қадағалап отырады.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар 5 топқа бөлінеді |
қағаз
Стикер, флирпчат
|
||
Қосымша ақпарат | Қосымша 1 Бейнежазба
Қосымша 2 флипчарт |
Сайт материалдары, ЦОР электронды оқулықтар,
|
Саралау.
Сабақ барысындағы 3 кезеңде оқушылар топтық жұмыстар жасады. «Өзіне тілегенді басқаға да тіле» әдісін оқушылар ерекше ынтамен орындады. «Ыстық орындық» стратегиясын қолданғанда оқушылар алғашқыда қорқып, бірақ кейін өз еркімен шыға бастады. Ментальдық картаны рәсімдегенде топтық жұмыстың едәуір дамығаның байқадым. Оқушылар бұрынғыдай емес, постер қорғаудың ережелерін сақтап, біраз жүйелегенгенің, реттелгенің байқадым |
Пәнаралық байланыс
АКТ, Құндылықтардағы байланыс Мектеп пен сынып мәдениеті, психологиялық ахуал – өзара сыйластық орнатылды. Әр оқушы өзін еркін сезіну үшін ынтымақтастық орта құрылды. Мен үшін «оқушы үні» маңызды. |
|
-Дене импульсі, күш импульсінің анықтамасын айта отырып, дене импульсінің қандай физикалық шама екендігін талқылау.
— p=F*t формуларсын қолдана отырып, Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғысынан өрнектей алу. — Ньютонның 2 заңын импульстік түсінік тұрғыснан тұжырымдау, дене импуьсінің өзгерісі қандай шамаға қатысты екендігін анықтау. |
—
|
|
Рефлексия
«Дене импульсі» Тақырыбындағы сабағым барынша өнімді өткен сынайлы. Бағдарламаның «Жеті модуль» идеясын біртіндеп түсініп, сабақта қалай қолдану керектігін ұғынып келемін. Сабақ жоспарлағанда әр стратегияны не үшін және қалай пайдалану керектігін енді түсініп келемін. Ал, оқушыларым болса, менің сабағыма деген сүйіспеншіліктернің артқаның байқадым. Үй тапсырмасын барлығы оқып, берілген тапсырманы тіпті уақынан бұрын орындап жүргендерін байқап отырдым. Топтық жұмыстың жүйелі жұмысы біртіндеп жақсарып келеді. Оқушылардың біртіндеп, бір-бірімен жақсы қарым-қатнаста бола бастағаның білдім. Постер қорғанда жалпы топта жұмыс істегенде «Алтын ережеге» бағыну керектігін түсінген сияқты. Және өзін –өзі бағалау, өзгелерді бағалаудың маңызын байқаған болды деп ойлаймын. |
||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? 1: Топтық жұмыс жақсарды 2: Ментальдық карта» әдісін пайдалану барысында экспертік топ өте өнімді жұмыс жасады. |