Басы » Кембридж бағдарламасы » Рационал сандарды қосу және азайту

Рационал сандарды қосу және азайту

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Саумалкөл қазақ орта мектебі

Оразалинова Алтынгуль Тулеуовна

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды қосу және азайту

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:
  2. Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды қосу және азайту ережесін біле отырып, қосындының және айырымның мәнін таба білуге үйрету.
  3. Тәрбиелілік: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше ізденуге тәрбиелеу.
  4. Дамытушылық: Ойлау қабілетін, танымын, пәнге қызығушылығын дамыту.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ

Оқыту әдістері: Сұрақ-жауап, есептер шығару, тест алуда дидактикалық материалдарын ізгілендіру, топтап оқыту техникасын қолдану.

Көрнекілік: Сұрақтар, тест жұмыстары (интерактивті тақта)

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі оқушылардың қатысуын тексеру.
  2. Үй тапсырмасын тексеру.

№514

Жауаптары:  /98,3;     9,4;    -49,3;    -3,99/

№516

  1. 10-999=-989
  2. 100-9999=-9899
  3. 99-1000=-901
  4. 99999-100000=-1

 

  1. Сұрақ, жауап арқылы өткенді қайталап қорытындылау
  2. Жаңа тақырыпты түсіндіру
  3. «Дұрыс жауапты тап» (№527 есеп бойынша)
  4. “Семантикалық картаны” толтыр
  5. Топпен жұмыс
  6. Қорытындылау, үйге тапсырма беру, оқушыларды бағалау.

 

  1. бөлім.

Өткен материалға байланысты қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беру.

1.Берілген сандардың ішінен қай сандар натурал сандарға жатпайды /бүтін сандарға, рационал сандарға/. Бүтін, рационал сандар туралы түсінік беру. Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы жиындардың байланысын түсіндіру.

  1. -5,41 және -1,57 сандарының арасында орналасқан

барлық бүтін сандарды көрсет.

  1. -2,7 саны қандай екі бүтін сандардың арасында

орналасқан

  1. теңсіздікті неше бүтін сан қанағаттандырады?

5.Қосындының мәнін тап /2 есеп/

  1. Координаталық түзудің көмегімен өрнектің мәнін тап /1 есеп/
  2. 7. Таңбалары әр түрлі сандарды қос /9есеп/

 

II бөлім.

Жаңа тақырыпты түсіндіру. Мысалдар келтіру.

1-мысал.

16,25+(-14)-(-13,75)+(-30)-26=(-14-30-26)+(16,25+13,75)=-70+30=-40

2-мысал.

-+-(-)++(-)=-+++-=(—)+(++)=-+=2

 

III бөлім.

Кітаппен жұмыс./дұрыс жауабын тап/ №527 /тақтары/

  • (-5486+3578)+1422=-1908+1422=-486

3) (357-786-589)+(332-211-643)=357-768-589+332-211-643=

(-768-589-211-643)+(357+332)=-2211+689=-1522

5) -259-728+293)+(954-(-607)+272)=259-728+293+954+607+272=1657

 

IV бөлім.

“Семантикалық картаны” толтыр. №528 есеп.

 Кестеде тігінен тапсырмалар берілген, ал көлдеңеңінен жауаптары берілген. Тапсырма мен дұрыс жауап сәйкес келетін торкөзегі әріптерді теріп жазсаңдар, 1637 жылы координаталық түзуді енгізіп, теріс және оң сандарға түсінік берген француз математигінің атын оқисыңдар.

 

5,36+(-3,28)-1,78  0,3(д)  0,7 (р)  0,1 (о) -0,3 (в)
29,04-121,4-43,52  130,2(и)  13,6(ы)  -135,88

(е)

 0,130 (о)
-6,9+0,205-(-4,155)  -2,54 (к)  2,54 (ц) 25,4 (п)  0,25 (ж)
-7-1,38-(-4,96)  -3,42 (а)  342(я) 5,6(б)  1,45(г)
4,87-8,54+3,12  5,5(с)  -0,55 (р)  -2,3(н) 4,78(в)
45,006-52,29+(-2,306)  0,59(ж) 4,552(м) 95,9(х)  -9,59 (т)

 

1) 5,36+(-3,28)-1,78=2,08-1,78=0,3

2) 29,04-121,4-43,52=-92,36-43,52=-135,88

3) -6,9+0,205-(-4,155)=-6,695+4,155=-2,54

4) -7-1,38-(-4,96)=-8,38+4,96=-3,42

5) 4,87-8,54+3,12=-3,67+3,12=-0,55

6) 45,006-52,29+(-2,306)=-7,284-2,306=-9,59

Жауабы: Декарт

 

V бөлім.

(Топпен жұмыс).№530  Өрнектердің мәндерін табыңдар:

  • 19+(-12-18)=-31+19=-11
  • -48+(11-18)=-48-7=-47-7=-54=-56
  • 74-(-44+10)=74+33=107=108=108

 

Есептеңдер:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауаптарды сәйкес  әріптермен алмастырыңдар.

2,52 -11 15,75 -14 -9 0
М Р Б А У П Г Т Х

 

 

Жауабы: БРАХМАГУПТА  (Брахмагупта – VII ғасырда үндістанда өмір сүрген математик.

    Ол оң және теріс сандар-ды қолданған матема-тиктердің бірі.  Ол оң сандарды «мүліктер» деп, ал теріс сандарды

   «қарыздар» деп атаған.)

 

 

Қорытындылау: Оқушылардың рационал бөлшектерді қосу және азайтуға байланысты қолданылған тесттер, деңгейлік тапсырмаларға байланысты жұмыстарын қорытындылау.

 

Үйге тапырма: №531, 532

 

Оқушыларды бағалау.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *