Басы » Кембридж бағдарламасы » Ағылшын тілінен ҚМЖ-лар

Ағылшын тілінен ҚМЖ-лар

Облыс: Оңтүстік Қазақстан облысы

Аудан :  Мақтарал ау. Жетісай қ.

Пән мұғалімі:   Шайыкова Айжан

Пәні : ағылшын тілі

Сынып: 8А

Сабақтың тақырыбы:Indirect speech.

Сабақтың мақсаты:Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. «Аяқталмаған сөйлемдер» жаттығуын орындау. Мәтінді төлеу сөзге айналдыру.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Табыс критерийлері:Жаттығумен жұмыс жүргізеді.«Аяқталмаған сөйлемдер» жаттығуын орындайды.Ертегіні төлеу сөзге айналдырады. Сергіту жаттығуын орындайды.

Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Керекті жабдықтар
3 минут Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Топқа бөлу

Сәлемдесу.Оқушыларды  түстер атымен топқа бөлу.

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

 

 

 Түрлі-түсті қағаздар
15минут

 

 

 

 

 

20минут

Рефлексия(үй тапсырмасын пысықтау)

Үй тапсырамсынан алған білімдерін анықтау мақсатында миға шабуыл жасау

 

Жаңа тақырып

Жаттығумен жұмыс. «Аяқталмаған сөйлемдер» жаттығуын орындау.

II. Read the story and then retell it to your partner using reported speech.

Two middle-aged friends hadn’t seen each other for ages. One of them had become particularly thin and the other — very fat. At first they didn’t recognize each other. At last one of them exclaimed: «Why! Bless my soul! It’s Dick! I’m sure you haven’t been fasting ever since I saw you last!»

«And you, — replied the other, «I’m sure you have been doing nothing but eating ever since.»

Ертегіні төлеу сөзге айналдыру.

 

Сергіту жаттығуы

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.Өткен сабақтағы жаңа сөздерді еске түсіреді.

 

 

 

Жаттығумен жұмыс. «Аяқталмаған сөйлемдер» жаттығуын орындайды.

Ертегіні төлеу сөзге айналдырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту жаттығуын орындайды. АКТ-дан  мультфильм тамашалайды.

 

 

 

 

 

 

 

Плакаттар,

маркерлер

оқулық,таратпа қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

5минут Қорытынды . Қорытынды
2-минут Бағалау парақшасы әдісін қолдану Бағалау парақшасы  арқылы өз-өзін бағалайды. Бағалау парақшасы

Пән мұғалімі:   Шайыкова Айжан

Пәні : ағылшын тілі

Сынып: 8А

Сабақтың тақырыбы:.At the theatre

Сабақтың мақсаты:Адамгершілік қасиетін дамыту. Префикстер мен префикстердің қолданылуын меңгерту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Табыс критерийлері:Мәтінді оқып, талдау жүргізеді.Жаңа сөздерді қолдана отырып, сөздік қорын байытады. «Шаталов» әдісін қолданады. «Кесте толтыру»ойынын ойнау арқылы логикалық ой өрісі дамиды.

Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Керекті жабдықтар
3 минут Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Топқа бөлу

Сәлемдесу.Оқушыларды  түстер атымен топқа бөлу.

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

 

 

 Түрлі-түсті қағаздар
15минут

 

 

 

 

 

20минут

Рефлексия(үй тапсырмасын пысықтау)

Үй тапсырамсынан алған білімдерін анықтау мақсатында миға шабуыл жасау.жаттығуды тексеру.

 

Жаңа тақырып

Exercise 1Read and discuss

At the theatre

There are not many theatres in my town but they are all very popular with public. I am a theatre lover, too. As for me, I prefer drama to all other theatres, but I like opera and musical comedy, too.

I’ll never forget my first visit to the Opera and Ballet Theatre. My friend and I wanted to see the famous bailey «Swan Lake» by Tchaikovsky. We bought the tickets in advance and came to the theatre half an hour before the show.

At 7 sharp the perfomance began. From the first minute I was deeply impressed by everything I saw on the stage. The costumes were fine. The dancing and music were thrilling. The ballet seemed to me a fairy-tale. I had never seen anything more wonderful. My friend also enjoyed every minute of it. When the curtain fell at the end of the perfomance there came a storm of applause. It seemed that it would never end. The dancers received call after call. They were presented with large bouquets of flowers. We also  great success.

«Кесте толтыру»ойынын ойнау арқылы логикалық ой өрісі дамыту.

 

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.Өткен сабақтағы жаңа сөздерді еске түсіреді.

V.Бекіту

How many words can you make?

 

 

«Кесте толтыру»ойынын ойнау арқылы логикалық ой өрісі дамиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Плакаттар,

маркерлер

оқулық,таратпа қағаздар

5минут Қорытынды . Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.
2-минут Бағалау парақшасы әдісін қолдану Бағалау парақшасы  арқылы өз-өзін бағалайды. Бағалау парақшасы
2- минут Үйге тапсырма

4-жаттығу

 

4-жаттығу

 

 

 

Пән мұғалімі:   Шайыкова Айжан

Пәні : ағылшын тілі

Сынып: 8А

Сабақтың тақырыбы:« Break or destroy»

Сабақтың мақсаты: Тақырыптағы жаңа сөздерді меңгерту.Зат есімнің сөйлемдегі қызметін анықтау. Сөздердің синонимін ұғындыру.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Табыс критерийлері:Жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді. «Қызықты грамматика» ойынын ойнайды. Мәтінмен жұмыс жүргізе отырып мәтінге ат қояды.

Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Керекті жабдықтар
3 минут Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Топқа бөлу

Сәлемдесу.Оқушыларды  түстер атымен топқа бөлу.

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

 

 

 Түрлі-түсті қағаздар
15минут

 

 

 

 

 

20минут

Рефлексия(үй тапсырмасын пысықтау)

Үй тапсырамсынан алған білімдерін анықтау мақсатында миға шабуыл жасау

Жаңа тақырып

I. Topical vocabulary.

Read the sentences to know how to understand and use the words below:

1.      to destroy [di’stroi] = to damage smth so badly that it no longer exists or works: The house was destroyed by the fire. The rain forest is systematically destroyed. The bridge was destroyed by bombs;

2.      loss [bs] loss of blood, sleep, power. The loss of his wife was a great blow to him. He came to see her without any loss of time.

3.      thrilling [‘9rilir|] thrilling story, experience. The music was thrilling (exciting);

4) impact [‘impsekt] = a strong effect or impression on smb/smth; to have an impact on smb/smth: Her speech made a great impact on everyone.

1.Break or destroy?

Remember: To break means to come into 2 or more pieces by accident or on purpose. To destroy means to make useless, to put an end to smth.

  1. Arrange these words in suitable pairs to make up the combinations listed below:

to break cup, hopes, promise, bridge, glass, tree, enemy, to destroy belief, «Қызықты грамматика»ойынын ойнату.

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.Өткен сабақтағы жаңа сөздерді еске түсіреді.

 

 

 

Жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді.Сөздердің синонимін табады,салыстырады.

 

 

1.Break or destroy?

Remember: To break means to come into 2 or more pieces by accident or on purpose. To destroy means to make useless, to put an end to smth.

  1. Arrange these words in suitable pairs to make up the combinations listed below:

to break cup, hopes, promise, bridge, glass, tree, enemy, to destroy belief, house, nest, glasses, silence, power, law.

 

 

«Қызықты грамматика» ойыны арқылы өтілген грамматикалық структураларды еске түсіреді.

 

 

 

 

 

 

 

Плакаттар,

маркерлер

оқулық,таратпа қағаздар

5минут Қорытынды

Сұрақ-жауап әдісі

. Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.
2-минут Бағалау парақшасы әдісін қолдану Бағалау парақшасы  арқылы өз-өзін бағалайды. Бағалау парақшасы
2- минут Үйге тапсырма

2-жаттығу

 

2-жаттығу

 

 

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *