Ордабасы ауданы
«Төрткүл» жалпы орта мектебі»
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Дәненова Элмира
Тақырыбы | Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» жыры
|
||
Мақсаты | Оқушылар Қыз Жібек жыры жайлы толық мәліметтер алады, сабақтың тақырыбын ашады, мазмұнын игеруге, ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдысын қалыптастыруға үйренеді
|
||
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | ||
Күтілетін нәтиже | Әңгіменің мазмұны жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып өлеңнің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады | ||
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | « «Миға шабуыл,» «Жигсо» , Кім шапшаң | ||
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | ||
Ұйымдастыру кезеңі
|
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін. Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін. |
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады. Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады. |
|
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл» Әдісі бойынша сұрақ- жауап сәті
|
Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, диалог арқылы сұрақ- жауап сәтін өткізу.1.Қандай жырлар ғашықтық жырларға жатады?
2.Ғашықтық жырлардың тақырыбы не? 3.Лиро-эпостық жырлардағы кейіпкерлері кімдер? 4.Ғашықтық жырларда не туралы баяндалады?
|
Әр оқушы жеке жеке жауап береді.
|
Түсіну | Семантикалық
Картамен жұмыс |
Әр топқа семантикалық карта таратылады жырдағы кейіпкерлерге мінездеме беріп түсіндіреді.
Мұғалім «Қыз жібек жыры» туралы айтып беру. Бейнефильм көрсету. |
Топта талқылайды,талдайды,картаны толтырады, нәтижені интерактивті тақтаға жазып, қорғайды.
Оқушылар бейнефильмді көріп,тыңдайды.
|
Қолдану | Пікірталас сұрақтарымен жұмыс
Ассоциация құр. 1-топ 2-топ 3-топ |
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу жырда кездесетін салт- дәстүрлерді тауып мазмұнын айту, автордың өлеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау.
1 – топ.1. Төлегеннің дүниеге келуі, алыс сапарға аттануы. 2 – топ 1.Төлеген мен Қыз Жібектің кездесуі.3-топ.1. Төлегенді Бекежанның өлтіруі, Жібектің Сансызбайға қосылуы. |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.
Кейіпкерлерге сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.
|
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | «Кім шапшаң» ойыны бойынша тапсырманы орындау,сұрақ жауап жүргізу арқылы тақырыпты талдау
|
Тапсырма.
Жібектің Сансызбайға қосылуына қалай қарайсыз? Оның түпкі тамыры неде деп ойлайсыз?1 – топ. Әмеңгер салтына менің көзқарасым.2 – топ. Қоштасу – көнеден келе жатқан дәстүр.3 – топ. Батамен ел көгерер. Сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру, сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі, топпен жарысады |
Сйдта жазылған барлық сұрақтары мен тапсырмалар интерактивті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, топпен жарысады |
Жинақтау | «Қыз Жібек жыры» (10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау
Тақырыпты жинақтау
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату. «Қыз Жібек жыры» мен «Ер Тарғын» жырын салыстыру. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдаршам, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға Джигсо әдісі бойынша
«Білемін» Білмеймін» «Білгім келеді» инсерт кестесін толтыруды ұсыну |
Ұсынылған кестені толтыру |