Көпмүшеге амалдар қолдану
|
Ораз Жандосов атындағы орта мектебі | |||||
16 қыркүйек 2016 жыл | Калымбетова Сайлаугуль | |||||
7 сынып алгебра А.Әбілқасымова | 26
|
26 | ||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/
|
Көпмүшенің анықтамасымен танысады,бірмүше мен көпмүше арасындағы байланысты ажыратып есептер шығаруға үйренеді.
|
|||||
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Бірмүшені көпмүшеге көбейту алгоритмін, ережесін біледі, оларды қарапайым есептер шығаруда қолдана алады | |||||
Оқушылардың басым бөлігі:
Бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін біледі, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады |
||||||
Кейбір оқушылар:
Күрделі түрде берілген бірмүшені көпмүшеге көбейтуді еркін орындайды, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады |
||||||
Тілдік мақсат | Стандарт,коэффициент ұғымымен таныстыру | |||||
Негізгі сөздер мен тіркестер | ||||||
Бірмүше,көпмүше,коэффициент,стандарт,өрнек,есеп шығару,есептеу, | ||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||
Сандық өрнек деп нені айтамыз?
Өрнектің ішіндегі әріпті өрнектерді қалай табамыз? Бірмүщенің коэффициенттерін айта аласыз ба? Айнымалыны қалай табамыз? Ереже бойынша бірмүшені стандарт түрге қалай келтіруге болар еді?
|
||||||
Жазылым бойынша ұсыныс |
||||||
Алдыңғыоқу | Бірмүшенің, көпмүшенің берілу түрлері, бірмүше, көпмүше анықтамалары, негіздері бірдей дәрежелерді көбейту, ұқсас мүшелер, коэффициент,ұқсас мүшелерді біріктіру | |||||
Жоспар
|
||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||
Мұғалімніңіс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||
Ұйымдастыру.
(2 мин) |
Сәлемдеседі.Сыныпты түгендейді. Оқушылар назарын сабаққа аударады. Сабақтың мақсатын қояды. | Жақсы тілек айтады,
Сабақтың мақсатымен танысады. |
Оқулық
Жазу дәптері
|
|||
Үй тапсырмасы.
Қызығушылықты ояту. Ой қозғаустратегиясы (10 мин) |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша тапсырма береді,бірмүше қасиеттерін сұрайды,өрнек,санды және әріпті өрнек
|
Еске түсіреді, жауап береді. | Түрлі- түсті жіптер | |||
Мағынаны ажырату:
«Миға шабуыл» Жаңа материалды меңгеру ( 25мин) |
Көпмүше анықтамасын және оны стандарт түрге келтіру ережесін тұжырымдау.АКТ пайдаланып слайдтар ,түрлі тапсырмалар беру. |
Бір-біріне түсіндіреді, топ бойынша қорғайды,керек ақпаратты жазып алады |
|
|||
Сергіту сәті: 2 мин |
«Күн сәулесі» сергіту жаттығуын
жасату күн сәулесі -анаға түсті -қыздарға -ұлдарға т.б. |
Орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасайды. |
|
|||
Қолдану.
10 мин |
«Фигуралар» тақырыбында оқушыларға бірмүше,көпмүше, функция , алгебра деген жазулар бар төрт түсті қағазға жазып қойылады,балалар сол бойынша топқа бөлінеді. Әр топ есептерді шығарады, қорғайды.
|
Есептерді шығарады.Қасындағы топтардың есептерін тексереді | Түрлі-түсті қағаздар,
АКТ, топқа берілген қағаздар |
|||
Қорытынды
бағалау 3 мин |
Өткен материал бойынша «Амалдар» тақырыбында сканворд құрастырады, топтарға шешкізеді. | Сұрақ-жауап береді | Плакат , сызғыш,
қарындаш |
|||
Үйге тапсырма беру
1 мин |
Саралап беру : әр оқушыға
түсіндіріліп деңгейіне қарай
|
А:№166,
В:№167,С:№169 |
||||
Қосымша ақпарат | ||||||
Саралау
|
Бағалау
|
Пән аралық байланыс:
Математика,геометрия |
||||
Кері байланыс : 2-мин
|
Өзін-өзі бағалау,топтық бағалау:мақтау,мадақтау,
Рефлексия-бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады? Бүгінгі сабақ жайлы ұсыныс пікірлерің болса жазыңдар.
|
Оқушылар түрлі стикерлермен кері байланыс орнатып бүгінгі сабақ жайлы рефлексия жасайды | ||||
Қорытынды бағамдау
Не сәтті өтті? Не сәтсіз өтті? Нені дамыта алар едім?
|
||||||
Тақырыбы: Бірмүше және көпмүше
Мақсаты: Оқушылар бірмүше және көпмүшеге байланысты амалдар қолдануда есептер шығаруды үйренеді,ойлау, есте сақтау қабілеттерін , өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру ,алға қойған мақсатқа жетуге, жауапкершілікке, ұжымдық жұмысқа, өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы | Оқытудың мақсаты | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Математика пәнін үйренудегі кедергілерді жою | Күтілетін нәтиже | Бағалау ,соның ішінде оқытуүшін бағалау | Барлығын қосқанда | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
|
Бірмүше. Бірмүше
нің стандарт түрі
|
1.Бірмүшеұғымымен ,анықтамасы-ментанысады;
Бірмүшені стандарт түрге келтіруді үйренеді
|
Психологиялық ахуал туғызу: «Мен саған..»
Оқыту үшін бағалау: жаңа сабаққа қажетті ұғымдарды «Бірмүше.Көпмүше» тақырыбында анаграмма шешу арқылы табады; СТО: «Карта ойыны» ашық сұрақтар қою ,
|
Оқушылардың бірмүшені ажырата алмауы/бірмүше-ні ажыратуға байланысты деңгейлік тапсырма беремін/,
дәрежесін анықтай алмауы /дәреже табуға тапсырмалар беру/
|
Бірмүше ұғымының анықтамасын
айтып береді; бірмүшені стандарт түрге келтіруге есептер шығара алады |
Мадақтау,
мақтау,өзін-өзі бағалау,бір-біріне сұрақтар қою
|
Оқушыларға жаңа сабақ ұғымдарын анаграмма арқылы шешеді,
ашық сұрақтар беру арқылы бірмүшені табады,стандарт түрге келтіреді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, анаграмма |
Көпмүше және көпмүше-лерге амалдар қолдану
|
Көпмүшенің анықтамасы-мен танысады,бірмүше мен көпмүше арасындағы байланысты ажыратып есептер шығаруға үйренеді.
|
«Ақиқат -жалған» сұрақтар қою әдісі үй тапсырмасын тексеру;
«Миға шабуыл» әдісі;жас ерекшеліктеріне қарай оқыту: деңгейлеп тапсырма беру; АКТ: интерактивті тақта презентация; «Фигуралар» топқа бөлу ;«Ақылдының алты қалпағы» стратегиясы Сергіту сәті: «Өтінемін » Өзара бағалау,өзін-өзі бағалау: кері байланыс, критерийлар арқылы бағалау;
|
Оқушылар көпмүшелерді шатастырады/ЖЖ,ТЖ ажыратуға байланысты /, көпмүшелерге амалдар қолданудыбілмеуі
/көпмүшелерді табуға деңгейлік есептер беру/ |
Көпмүшенің анықтамасын айтып береді.
Көпмүшелер-ге амалдар қолдануға есептер шығара алады. |
Мақтау,мадақтау,өзін-өзі бағалау,критерийлар арқылы бағалау | Топпен жұмыс,бірлескен жұмыстар жүргізу,жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар беру,сұрақтар қою,кері байланыс орнату,АКТ қолдану | Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме материалдар, стикерлер, |
Көпмүшеге амалдар қолдану
|
Тақырып бойынша есептер шығаруды,
тірек сөздерге талдау жасауды, ұқсас мүшелерді ажыратып амалдар қолдануды үйренеді.
|
Психологиялық ахуал орнату; «Фигуралар » түрлі-түсті қағаз арқылы топқа бөлу; «Өрмекшінің торы»
СТО үйрету :топпен жұмыс, бірлескен оқу,ЖЖ; Диалогтік оқыту: сөзжұмбақ шешеді , логикалық тапсырмалар орындайды «Түртіп алу» стратегиясы: тақырып ішіндегі түсініксіз сөздерді қарындашпен сызып , мағынасын ашады. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,деңгейлік тапсырмалар беру, «Амалдар» Сөзжұмбақ шешу, АКТ Сергіту жаттығуы: «Күн сәулесі», Кері байланыс: Бүгінгі сабақ ұнады ма?; Ұнаса несімен ұнады?
|
Бірмүше мен көпмүше айырмашылығын білмеуі /ЖЖ,ТЖ жүргізу/
|
Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелер-ден алған білімдерін практикада қолдануды үйренеді,есеп шығарғанда қолдана алады | Критерийлер бойынша бір-бірін бағалайды, өзін-өзі бағалайды,
мақтау, мадақтау |
«Фигуралар» топқа бөлу; «Гаухартас иерархиясы»,
ЖЖ,ТЖ, «Амалдар » сканворд шешу, «Күн сәулесі» сергіту жаттығуы, ТЖ,ЖЖ,Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырма беру |
АКТ,
презентация стикер,оқулық, Алдамұратова «дидактикалық материалдар» |
Бірмүше , көпмүше-ге амалдар қолдану | Бірмүше мен көпмүшені талдауды, салыстыруды үйренеді | Үй тапсырмасын тексеру «Кубизм»;
Деңгейлік тапсырмалар: топпен жұмыс,бірлес-кен жұмыс, СТО , «Бас бармақ» рефлексия |
Түрлі амалдарға байланысты есептерді шығаруды білмеуі/амалдарға әртүрлі есептер көрсету арқылы /
Салыстыруды шатастырады/салыстыруға байланысты деңгейлік тапсырмалар беру/ |
Бірмүше мен көпмүшеге түрлі амалдарға есеп шығаруға байланысты алған білімдерін тереңдетеді , салыстырып береді | Мақтау,мадақтау,рефлек-сия/кері байланыс/ | Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы өткен материалдарды қайталау,жинақтау, «Кубизм» әдісі бойынша басқалармен жұмыс;ойлану, шешім қабылдау, мәселені шешу;
ақпаратты басқару; «Бас бармақ» рефлексия
|
|