Басы » Кембридж бағдарламасы » Еліміздің мемлекеттік рәміздері

Еліміздің мемлекеттік рәміздері

Қарағанды облысы  Балқаш қаласының  Жалпы білім беретін №9  орта мектептің ІІ санаттағы  бастауыш сынып мұғалімі  Шакирова Дина Караевна.

Пәні: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы: Еліміздің мемлекеттік рәміздері

Мақсаты: Оқушыларды  рәміздердің  тарихын білуге, оны қастерлеуге, Тәуелсіздігімізді бағалай  білуге үйрету.

Қолданылған модуль: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» «Талантты және дарынды балаларды оқыту» «АКТ пайдалану» «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»  «Сыни тұрғыда ойлау»

Қолданылған стратегиялар: АВС сұхбаты, екі жақты күнделік, бес жолды өлең.

 

Блум  Сабақ барысы Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Ресурстар
  І. Топқа бөлу.

Психологиялық ахуал туғызу.

Әнұран жолдарын таратып беремін, әнұранды айтқызамын. Өлең жолдарын құрай отырып топқа бөлінді, әнұранды айтты.  
Көпір Тәуелсіздік дегенді  қалай түсінесіңдер?

Тәуелсіздігімізді қашан алдық?

Тәуелсіз ел несімен ерекшеленеді?

 

Сұрақтарды интерактивті тақтаға жазып қоямын.

 

Оқушылар интерактивті

тақтадағы сұрақтарға

ауызша жауап береді.

Интерактивті тақта.
Білу Сәйкес  тест

Қырғызстан

тулардың

Қытай

суреттері

Өзбекстан

Ресей

Қазақстан

 

Тапсырманы интерактивті  тақтадан ашамын.

 

Жеке жұмыс оқушылар талқылайды, сәйкестендіреді.

 

 

 

Интерактив тақта

Түсіну Сабақтың тақырыбы

«Еліміздің мемлекеттік рәміздері»

 

Мәтінмен жұмыс (мәтіннен сұрақ қойылады)

Рәміздерде не бейнеленген?

 

Ту дегеніміз не?

Тудың түсі неге көк? (  ж)

Тудағы құстың бейнесі нені білдіреді?

Күннің шапағы неге ұқсайды?

 

Елтаңбадағы ат ненің белгісі?

Елтаңбада  неге шаңырақ бейнеленген?

 

Әнұран нені дәріптейді?

Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Мақсатым: Оқушыларды  рәміздердің  тарихын білуге, оны қастерлеуге, Тәуелсіздігімізді бағалай  білуге үйрету.

Мәтіннен сұрақ қою арқылы тексеремін.

«Әр сұраққа бір жауап» бойынша әр топ бір-біріне сұрақтар қояды.

 

Оқушылар тақырыпқа байланысты  мақсат айтып,  өз ойларын қосады.

 

 

 

 

Оқушылар топтасып, жұптасып жауап береді.

 

 

 

Оқулық, дәптер.

 

Қолдану

Топтық жұмыс

Рәміздерің авторлары кім?

 

 

 

 

«Екі жақты күнделік»

Ту                  Елтаңба

 

 

Судың түсі, жұлдыз, тіршіліктің қуат көзі,  шаңырақ, дән-байлық, қанатты тұлпар, қошқар мүйіз, биік ұшады.

 

 

Әр топқа тапсырма беріледі.

І топ: тудың авторын жазады.

ІІ топ: елтаңбаның авторын жаз.

ІІІ топ: әнұранның авторын жаз.

Әр топ тапсырманы дәптерлеріне жазады.  

Дәптер

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

Талдау АВС сұхбаты

Топтағы оқушылар үштен бөлініп сұхбат жүргізеді.

Әнұран қандай мақсатта орындалады?

Туымыз бен елтаңбамыз қай жерлерге орналастырылады? Неге?

Оқушыларға бағыт беру арқылы әр топ АВС әдісі арқылы рольге бөлініп, тапсырманы орындау ұсынылды.

 

Оқушылар бірлесе отырып тапсырманы орындады.  
жинақтау Тақырыпқа бес  жолды өлең жазыңдар. Әр топқа  рәміздерге байланысты бес жолды өлең жазғызамын. Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша ойларын жинақтап, өлең жолдарын құрды.  

Дәптерлері

Бағалау Формативті бағалау Әр кезеңде белсене қатысқан  оқушыларды интерактивті тақта арқылы балдық жүйе арқылы бағаланды. Оқушыларды мадақтап, ынталандырдым. Бағалау кезінде әр  оқушы өз пікірін айтты. Интерактивті тақтадағы бағалау кестесі.

 

 

 

Бағалау парағы

 

Аты Білу түсіну қолдану талдау жинақтау Қорытытынды  баға
Асылан            
Айсұлу            
Ақтілек            
Аяжан            
Арайлым            
Жаннұр            
Нұрлат            
Индира            
Ернұр            
Дильшат            
Айшагүл            
Жансая            
Гүлназ            
Бегазы            
Бек            
Айым            
Ислам            
Аида            
Қарақат            

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *