Қарағанды облысы Балқаш қаласының Жалпы білім беретін №9 орта мектептің ІІ санаттағы бастауыш сынып мұғалімі Шакирова Дина Караевна.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Тақырыбы: Еліміздің мемлекеттік рәміздері
Мақсаты: Оқушыларды рәміздердің тарихын білуге, оны қастерлеуге, Тәуелсіздігімізді бағалай білуге үйрету.
Қолданылған модуль: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» «Талантты және дарынды балаларды оқыту» «АКТ пайдалану» «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» «Сыни тұрғыда ойлау»
Қолданылған стратегиялар: АВС сұхбаты, екі жақты күнделік, бес жолды өлең.
Блум | Сабақ барысы | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Ресурстар |
І. Топқа бөлу.
Психологиялық ахуал туғызу. |
Әнұран жолдарын таратып беремін, әнұранды айтқызамын. | Өлең жолдарын құрай отырып топқа бөлінді, әнұранды айтты. | ||
Көпір | Тәуелсіздік дегенді қалай түсінесіңдер?
Тәуелсіздігімізді қашан алдық? Тәуелсіз ел несімен ерекшеленеді?
|
Сұрақтарды интерактивті тақтаға жазып қоямын.
|
Оқушылар интерактивті
тақтадағы сұрақтарға ауызша жауап береді. |
Интерактивті тақта. |
Білу | Сәйкес тест
Қырғызстан тулардың Қытай суреттері Өзбекстан Ресей Қазақстан |
Тапсырманы интерактивті тақтадан ашамын. |
Жеке жұмыс оқушылар талқылайды, сәйкестендіреді.
|
Интерактив тақта |
Түсіну | Сабақтың тақырыбы
«Еліміздің мемлекеттік рәміздері»
Мәтінмен жұмыс (мәтіннен сұрақ қойылады) Рәміздерде не бейнеленген?
Ту дегеніміз не? Тудың түсі неге көк? ( ж) Тудағы құстың бейнесі нені білдіреді? Күннің шапағы неге ұқсайды?
Елтаңбадағы ат ненің белгісі? Елтаңбада неге шаңырақ бейнеленген?
Әнұран нені дәріптейді? |
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Мақсатым: Оқушыларды рәміздердің тарихын білуге, оны қастерлеуге, Тәуелсіздігімізді бағалай білуге үйрету. Мәтіннен сұрақ қою арқылы тексеремін. «Әр сұраққа бір жауап» бойынша әр топ бір-біріне сұрақтар қояды. |
Оқушылар тақырыпқа байланысты мақсат айтып, өз ойларын қосады.
Оқушылар топтасып, жұптасып жауап береді. |
Оқулық, дәптер. |
Қолдану |
Топтық жұмыс
Рәміздерің авторлары кім?
«Екі жақты күнделік» Ту Елтаңба
Судың түсі, жұлдыз, тіршіліктің қуат көзі, шаңырақ, дән-байлық, қанатты тұлпар, қошқар мүйіз, биік ұшады.
|
Әр топқа тапсырма беріледі.
І топ: тудың авторын жазады. ІІ топ: елтаңбаның авторын жаз. ІІІ топ: әнұранның авторын жаз. |
Әр топ тапсырманы дәптерлеріне жазады. |
Дәптер
Интерактивті тақта |
Талдау | АВС сұхбаты
Топтағы оқушылар үштен бөлініп сұхбат жүргізеді. Әнұран қандай мақсатта орындалады? Туымыз бен елтаңбамыз қай жерлерге орналастырылады? Неге? |
Оқушыларға бағыт беру арқылы әр топ АВС әдісі арқылы рольге бөлініп, тапсырманы орындау ұсынылды.
|
Оқушылар бірлесе отырып тапсырманы орындады. | |
жинақтау | Тақырыпқа бес жолды өлең жазыңдар. | Әр топқа рәміздерге байланысты бес жолды өлең жазғызамын. | Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша ойларын жинақтап, өлең жолдарын құрды. |
Дәптерлері |
Бағалау | Формативті бағалау | Әр кезеңде белсене қатысқан оқушыларды интерактивті тақта арқылы балдық жүйе арқылы бағаланды. Оқушыларды мадақтап, ынталандырдым. | Бағалау кезінде әр оқушы өз пікірін айтты. | Интерактивті тақтадағы бағалау кестесі. |
Бағалау парағы
Аты | Білу | түсіну | қолдану | талдау | жинақтау | Қорытытынды баға |
Асылан | ||||||
Айсұлу | ||||||
Ақтілек | ||||||
Аяжан | ||||||
Арайлым | ||||||
Жаннұр | ||||||
Нұрлат | ||||||
Индира | ||||||
Ернұр | ||||||
Дильшат | ||||||
Айшагүл | ||||||
Жансая | ||||||
Гүлназ | ||||||
Бегазы | ||||||
Бек | ||||||
Айым | ||||||
Ислам | ||||||
Аида | ||||||
Қарақат |