Басы » Дене шынықтыру » Үйрету.Шаңғы тебу жаттығуларымен таныстыру

Үйрету.Шаңғы тебу жаттығуларымен таныстыру

Пәні: Дене тәрбиесі.                                     

Сыныбы:  6.

Сабақтың тақырыбы:.1)Үйрету.Шаңғы тебу жаттығуларымен таныстыру. 2) Үйрету.Шаңғы жүрістерінің техникасын жетілдіруге арналған арнайы жаттығулар.3)Үйрету.Шаңғымен жәй жүріспен жүру.Коньки тәсілімен жүру.4)Үйрету.Тауға шығу әдістері (шыршы,баспалдақ).

 Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларды шаңғы тебу жаттығуларының тәсілдері және  ережелерімен таныстыру.Шаңғы тәсілдерінің қауіпсіздігін сақтауға,  жасалу тәртібін  нақты орындауға дағдыландыру.Оқушыларды ептілікке, шапшаңдыққа және салауатты өмір салтына баулу.

Сабақ  құралдары : Шаңғы,свесток т.б.

Сабақтың өтетін орны: Таза ауадағы спорт алаңы.

 

Сабақтың барысы Оқушы қызметі Мұғалім қызметі Жаттығу мөлшері Күтілетін нәтиже
1                 2               3                 4              5            6
I Дайындық  бөлімі:

Сапқа қатарға тұрғызу.

Балалар мен амандасу.

Кезекшінің мәліметін тындау.

Сабақтың өтілуін,  мақсатын түсіндіру.

Саптағы жаттығулар (оңға, солға, артқа бұрылу жаттығулары ).

Жүрудің түрлері :

Бір орында жүру.

Алға адымдай жүру.

Аятың ұшы мен жүру.

Аяқтың сыртымен жүру.

Аяқтың ішімен жүру.

Жартылай отырып жүру.

Толық отырып жүру т.б.

Жүгірудің түрлері:

Жеңіл, баяу жүгіру .

Оң, сол жанымен жүгіру.Кері,теріс жүгіру.Аяқты артқа лақтыра бааяу жүгіру.Тізені алға,

Жоғары көтеріп жүгіру.

Жеңіл баяу жүгіру.

Баяу адымдай жүгіру.

Спорттық  жүріспен жүру.

 

Терең тыныс алып , жәй жүру демді басу.

 

 

 

 

Қолды жоғары көтеріп терең тыныс алып төмен  түсіргенде демді  сыртқа  шығаруын қадағалау.

            ЖДЖ.

 

Денесін тік ұстап тұру.

Түзу жүруін қадағалау . Сабаққа  дайындығын анықтау.

 

 

 

 

 

 

Аяқ  қолды бірдей істету , қолды жоғары көтеріп жүру.Мүмкіншілігінше

Жоғары созып жүру. Қолды жанынан созып , денені тік ұстау.Бір сызық бойымен жүруін қадағалау.

 

 

Аяқ ұшымен жүгіріп . Мұрнымен тыныс алып, өзін сергек ұстау. Жауырын, иыққа салмақ түсіріп қолды алға – артқа айналдырып жүгіру.Басты ғана  бұрып жүгіру.Денені,тік  ұстап аяқты қолға тигізуін қадағалау.

 

 

Қолды жоғары көтеріп терең тыныс алып,төмен түсіргенде  демді  сыртқа шығаруын  қадағалау.   

 

 

 

Боймен сапқа тұру. Бұйрықтарды орындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолды жоғары  көтеріп керілу.денені тік ұстау .Аяқты тізеден  бүгу.

Басын көтеріп алға тік қарау

Жаттығуды  дұрыс орындау. Ара қашықтықты сақтау.

 

Қолды артқа ұстау. Қолдарын дұрыс айналдыру.Қолды алға белден кейінде ұстау.Ауаны жұтып тез шығару.

Оқушылардың терең демалуын қадағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2рет

 

 

1-2 рет

 

1-2 рет

 

1-2 рет

 

1-2 рет

 

1-2 рет

 

1-2 рет

 

 

1-2 рет

 

 

1-2 рет

 

 

1-2 рет

 

 

 

Бұйрыққа сәйкес саптағы жаттығуларды орындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жат-ды орындау үшін қажетті ресурыстарды

анықтайды.

 

Шаңғы тебу жаттығуларын дұрыс жасау оқушыларға қиындықтарды жеңуге кемшіліктерден арылуға көмектесу.

II Негізгі бөлім:.

1)Үйрету.Шаңғы тебу жаттығуларымен таныстыру.Екі адымды алмастырып жүру,бір мезгілде бір адымды жүріс, «соқамен тоқтау», жылжи бұрылу, тегіс жерде 2 км дейінгі қашықтықты жүріп өту.Итерілу кезінде аяқ тізе буйынынан толық жазылуы керек,Таяқпен итерілу аяқпен итерілуден кейін орындалады. 2)Үйрету.Шаңғы жүрістерінің техникасын жетілдіруге арналған арнайы жаттығулар.Шаңғы жүрістерінен көбінесе алма кезек екі адымдап адымдамай және сырғанауға көшу әдістері және өрге шығу әдістері:Сырғанау,жүгіру және адымдап жүру әдістері жүгіріп келе жатқанда бұрылу үшін аттап және шаңғыны қатар қойып бұрылу әдістері қолданылады.

3)Үйрету.Шаңғымен жәй жүріспен жүру.Коньки тәсілімен жүру.Шаңғышы осы тәчілмен жүрген кезде оның қимылдары коьнки тебушінің қимылдарына ұқсайды.Конькиші әдеттегі күш алып жылжудан екі аяқпен екі жаққа басқа тәсілмен де жүруге болады.

4)Үйрету.Тауға шығу әдістері (шыршы,баспалдақ).Шырша әдісімен және баспалдақ әдісі кезінде шаңғы сырғанамайды.Неі аяғымен қолымен алма кезек жұмыс істейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылдамдықты дамытуды да өз уақытында  бастау қажет.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дене қимылын аяқ-қол алысын қадағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

33 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаңғы тебу жаттығуларын дұрыс жасау.Оқушыларға қиындықтарды жеңуге,кемшіліктерден арылуға көмектесу.

III Қорытынды:

Оқушыларды бір қатармен сапқа тұрғызу,сабақты қысқаша қорытындылау,бағалау,үйге тапсырма беру,оқушылармен қоштасу,сабақты аяқтау.

 

 

 

 

 

 

Шаңғыны  жақсы тепкен оқушыларды мадақтап,басқа оқушылардың жіберген қателіктерін айту.

 

 

Оқушыларды бағалау.Таза ауадағы спорт залдан шығарып жіберу.

 

 

2 мин

 

 

Оқушылардың денсаулығын нығайту.Икемділікке ептілікке үйрету.

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *