Тақырыбы | Металдар тақырыбын жалпылау және жүйелеу | |||
Мақсаты | Тақырыптың мазмұны арқылы тиапсырмаларды орындауға үйренеді, топ арақылы жұмыстарды дұрыс орындауға пайдаланады | |||
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |||
Күтілетін нәтиже | Жаңа білім арқылы ой өрістері дамыйды,жаңа пікір Тіл байлығы
дамып, ойын еркін жеткізе алады |
|||
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Пилот — Штурман» Сурет сөйлейді, Венн диаграммасы, Кемпірқосақ әдісі, Тест | |||
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |||
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
«Өрмекші торы» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу | Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы сабақта жақсы ахуал орнату. | ||
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Жұптық жұмыс «Пилот — Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген тақырыптарға жауап жазу |
Тақырыпқа шолу негізінде видеокөрсетілім ұсынылды
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/10449-salystyrmaly_molekulalyq_massa Топқа арналып өткен тақырып төңірегінде тапсырмалар береді |
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
|
|
Түсіну | Сурет сөйлейді
Әр топқа суртет тапсырылыады өткен тақырыпқа қатысты тақырыпты ашып мағанасын түсіндіреді
Реакциялар шеруі Металдар қатысатын реакциялар жазады |
Әр топ суретті талқылайп, әңгіме құрастырады, мағанасын ашып ортаға салады
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/11338-metaldar_qatysatyn_reakcziyalar
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, суреттердегі тақырып туралы әсерлерін топ болып талдай отырып ортаға жеткізу, әңгіме құрастыру
Оқушылар химиялық реакциялар жаза біледі, металдардың химиялық қасиеттерін еске түсіреді |
|
Қолдану | Венн диаграмманы талдау | Тақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды
байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
|
Сергіту сәті | «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | |
Талдау | Жаңа сабақты талдаумен толық түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдаланамын | .Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түсе отырып, өз ойларын білдіру керек Алғашқы топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеріп, үйренгендерін бір-біріне үйретіп шығып, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылау керек Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. Себебі: үнсіз отыратын оқушылардың өздері тақырыптың мағынасын кеңінен аша білді деп ойлаймын
|
Әр топ өзіне берілген тапсырмалар мен сұрақтарды бірге орындап талқылап топ ю бойынша шешеді | |
Жинақтау | Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» http://itest.kz/exam_test?test_id=528652137 | Әр оқушыға шағын тест тапсырылары онлайн трде беріледі | Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды | |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Басбармақ әдісі, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі тобын бағалайды | |
Рефлексия | Кері байланыс орнату | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру | |
ІлмекМеталдар тақырыбын жалпылау және жүйелеу